PLUSTV.kortista

tvtyttö93

Eli tilasin tänään tuossa 11 aikaa Plus.tv paketin (verraton) aikaisemmin ei siis ole korttia ollut. Niin kauanko menee että se tulee postissa? J

11

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfgasdfasdfd

      vajaan viikon yleensä. jos asialla on kiire, olisi kannattanut hakea kortti gigantista tai vastaavasta niin saa heti mukaan.

    • Peru

      Peru äkkiä! etämyynnissä 14 päivän palautusoikeus.
      Sieltä tulee vain vanhoja uusintoja, uusinnan uusintoja ja mainoksen mainoksia.
      Mitään kunnollista ohjelmaa sieltä on turha odottaa. laskutuksessa ongelmaa,
      teknistä ongelmaa, vanhat systeemit, huono asiakaspalvelu
      paras unohtaa koko juttu...

      • Petetty asiakas

        Lisälaskuja tulee aivan varmasti.Normaali sopimuksen purku ei onnistu ilman maksamista mitä ihmeellisempiin asioihin vedoten.
        Täysin paska firma,ihme ettei kuluttajasuoja ole puuttunut mokomiin kusettajiin.


      • mitä valitat
        Petetty asiakas kirjoitti:

        Lisälaskuja tulee aivan varmasti.Normaali sopimuksen purku ei onnistu ilman maksamista mitä ihmeellisempiin asioihin vedoten.
        Täysin paska firma,ihme ettei kuluttajasuoja ole puuttunut mokomiin kusettajiin.

        Mitä ihmeen lisälaskuja? Oletko saanut karhulaskun kun jätit laskut maksamatta? Mä en ole ainakaan saanut mitään lisälaskuja vaan ihan normaalit laskut jotka on tarkistettu että on oikein. Ei valittamista Plustv:stä.


      • petety asiakas
        mitä valitat kirjoitti:

        Mitä ihmeen lisälaskuja? Oletko saanut karhulaskun kun jätit laskut maksamatta? Mä en ole ainakaan saanut mitään lisälaskuja vaan ihan normaalit laskut jotka on tarkistettu että on oikein. Ei valittamista Plustv:stä.

        Olin maksanut vuoden etukäteen.Lopetin sopimuksen kaksi kuukautta ennen sopimuskauden loppua.Silti laittoivat vielä kuukauden laskun,tämä on mielestäni "lisälaskua".Edelleenkin olen sitä mieltä,että yrittävät kusettaa.
        Tietysti,jos olet plustveen "asiakaspalvelun" pelle,silloinhan luulet olevasi oikeassa.


      • mitä valitat
        petety asiakas kirjoitti:

        Olin maksanut vuoden etukäteen.Lopetin sopimuksen kaksi kuukautta ennen sopimuskauden loppua.Silti laittoivat vielä kuukauden laskun,tämä on mielestäni "lisälaskua".Edelleenkin olen sitä mieltä,että yrittävät kusettaa.
        Tietysti,jos olet plustveen "asiakaspalvelun" pelle,silloinhan luulet olevasi oikeassa.

        En ole asiakaspalvelusta enkä ole pelle muutenkaan. Minä vaan en ole saanut mitään lisälaskuja vaan ihan normaalit laskut.


    • Kuukauden kanava:.
    • Maxuille Wastine

      Kk:n kanava ei paljon auta, jos muila plus-tv:n kanavilta ei tule muuta uutta kuin F!-kisa joka toka sunnuntai. Tallennan paljon digiboksilla. Huomasin, että MTV3:n maksukanavat köyhäilevät. Kunnollisia uusia ohjelmia ei ole tullut aikoihin.
      Jättäkää Plus-TV!

    • Tappiokas PlusTV

      Ikävä todeta pitkään PlusTV:tä katselleena, kyllä se nyt loppuu. Eli hinta laatu suhde ei kohtaa. :( Muualta (esim netistä) saa ne pari ohjelmaa mitä oikeasti katsoo.
      Luulen että irtisanomisia on jo yhtä paljon kun uusia tilauksia. Siis vain näin kuvittelen.

      • fgdsgthbdfgg

        maaverkossa dna:lla on ihan hyvä paketti, sisältää mm. national geographicin. ja dna:n paketinhan saa 3kk ilmaiseksi ilman sitoutumista määräaikaisiin tilauksiin.
        itse vaihdoin plustv:n canal digitaliin. hyviä kanavia on paljon ja ne lähetetään hyvällä laadulla.


      • aöalskdföa vitttu
        fgdsgthbdfgg kirjoitti:

        maaverkossa dna:lla on ihan hyvä paketti, sisältää mm. national geographicin. ja dna:n paketinhan saa 3kk ilmaiseksi ilman sitoutumista määräaikaisiin tilauksiin.
        itse vaihdoin plustv:n canal digitaliin. hyviä kanavia on paljon ja ne lähetetään hyvällä laadulla.

        Antenniverkossa maleksivien kannattaa todellakin ottaa satelliittikanavat plustv:n sijaan. Samalla hintaa saa kymmeniä kanavia enemmän ja C Moret ja muut täysinä eikä minään tynkäpaketteina joista kuitenkin maksaa täyden hinnan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4588
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      4018
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2571
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      199
      1608
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1296
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1261
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1228
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1203
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1085
    Aihe