Eli tilasin tänään tuossa 11 aikaa Plus.tv paketin (verraton) aikaisemmin ei siis ole korttia ollut. Niin kauanko menee että se tulee postissa? J
PLUSTV.kortista
11
295
Vastaukset
- dsfgasdfasdfd
vajaan viikon yleensä. jos asialla on kiire, olisi kannattanut hakea kortti gigantista tai vastaavasta niin saa heti mukaan.
- Peru
Peru äkkiä! etämyynnissä 14 päivän palautusoikeus.
Sieltä tulee vain vanhoja uusintoja, uusinnan uusintoja ja mainoksen mainoksia.
Mitään kunnollista ohjelmaa sieltä on turha odottaa. laskutuksessa ongelmaa,
teknistä ongelmaa, vanhat systeemit, huono asiakaspalvelu
paras unohtaa koko juttu...- Petetty asiakas
Lisälaskuja tulee aivan varmasti.Normaali sopimuksen purku ei onnistu ilman maksamista mitä ihmeellisempiin asioihin vedoten.
Täysin paska firma,ihme ettei kuluttajasuoja ole puuttunut mokomiin kusettajiin. - mitä valitat
Petetty asiakas kirjoitti:
Lisälaskuja tulee aivan varmasti.Normaali sopimuksen purku ei onnistu ilman maksamista mitä ihmeellisempiin asioihin vedoten.
Täysin paska firma,ihme ettei kuluttajasuoja ole puuttunut mokomiin kusettajiin.Mitä ihmeen lisälaskuja? Oletko saanut karhulaskun kun jätit laskut maksamatta? Mä en ole ainakaan saanut mitään lisälaskuja vaan ihan normaalit laskut jotka on tarkistettu että on oikein. Ei valittamista Plustv:stä.
- petety asiakas
mitä valitat kirjoitti:
Mitä ihmeen lisälaskuja? Oletko saanut karhulaskun kun jätit laskut maksamatta? Mä en ole ainakaan saanut mitään lisälaskuja vaan ihan normaalit laskut jotka on tarkistettu että on oikein. Ei valittamista Plustv:stä.
Olin maksanut vuoden etukäteen.Lopetin sopimuksen kaksi kuukautta ennen sopimuskauden loppua.Silti laittoivat vielä kuukauden laskun,tämä on mielestäni "lisälaskua".Edelleenkin olen sitä mieltä,että yrittävät kusettaa.
Tietysti,jos olet plustveen "asiakaspalvelun" pelle,silloinhan luulet olevasi oikeassa. - mitä valitat
petety asiakas kirjoitti:
Olin maksanut vuoden etukäteen.Lopetin sopimuksen kaksi kuukautta ennen sopimuskauden loppua.Silti laittoivat vielä kuukauden laskun,tämä on mielestäni "lisälaskua".Edelleenkin olen sitä mieltä,että yrittävät kusettaa.
Tietysti,jos olet plustveen "asiakaspalvelun" pelle,silloinhan luulet olevasi oikeassa.En ole asiakaspalvelusta enkä ole pelle muutenkaan. Minä vaan en ole saanut mitään lisälaskuja vaan ihan normaalit laskut.
- Kuukauden kanava:.
.
Kannattaa myös aktivoida Plus-tv:n kuukauden kanava:
http://www.plustv.fi/Plussan-Puolella/kamppissivut/KuukaudenKanava/
. - Maxuille Wastine
Kk:n kanava ei paljon auta, jos muila plus-tv:n kanavilta ei tule muuta uutta kuin F!-kisa joka toka sunnuntai. Tallennan paljon digiboksilla. Huomasin, että MTV3:n maksukanavat köyhäilevät. Kunnollisia uusia ohjelmia ei ole tullut aikoihin.
Jättäkää Plus-TV! - Tappiokas PlusTV
Ikävä todeta pitkään PlusTV:tä katselleena, kyllä se nyt loppuu. Eli hinta laatu suhde ei kohtaa. :( Muualta (esim netistä) saa ne pari ohjelmaa mitä oikeasti katsoo.
Luulen että irtisanomisia on jo yhtä paljon kun uusia tilauksia. Siis vain näin kuvittelen.- fgdsgthbdfgg
maaverkossa dna:lla on ihan hyvä paketti, sisältää mm. national geographicin. ja dna:n paketinhan saa 3kk ilmaiseksi ilman sitoutumista määräaikaisiin tilauksiin.
itse vaihdoin plustv:n canal digitaliin. hyviä kanavia on paljon ja ne lähetetään hyvällä laadulla. - aöalskdföa vitttu
fgdsgthbdfgg kirjoitti:
maaverkossa dna:lla on ihan hyvä paketti, sisältää mm. national geographicin. ja dna:n paketinhan saa 3kk ilmaiseksi ilman sitoutumista määräaikaisiin tilauksiin.
itse vaihdoin plustv:n canal digitaliin. hyviä kanavia on paljon ja ne lähetetään hyvällä laadulla.Antenniverkossa maleksivien kannattaa todellakin ottaa satelliittikanavat plustv:n sijaan. Samalla hintaa saa kymmeniä kanavia enemmän ja C Moret ja muut täysinä eikä minään tynkäpaketteina joista kuitenkin maksaa täyden hinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116