Väkivaltapelleille pitäisi antaa elinikäinen pelikielto. Tappomeininki ei kuulu lajiin.
Väkivaltapellet
5
218
Vastaukset
- HUMPUUKI HELVETTIIN
On se kumma, että kiekkokaukalossa saa käyttäytä niin kuin esim. Ilari Melart toistuvasti käyttäyttyy. ja kuten Ben Amour tässä männä viikolla teki.
Kaukalon ulkopuolellahan vastaavista teoista saisi ensin sakot, ja jos niitä jatkaa (kuten mm. Melart), joutuisi vankilaan !
Mutta - tähän löytyy kyllä lääke, jonka resepti on seuraava:
1) Lopettakaa jääkiekko-otteluissa käyminen älkääkä ostako sinne lippuja. Näkeehän sen lehdestäkin (ja YouTubesta), kuka milloinkin on kenetkin tappanut !
2) Älkää viekö lapsianne enää jääkiekkoharjoituksiin. Vaan judosalille tai bändiharjoituksiin.
3) Älkääkä tehkö enää sekuntiakaan ilmaista talkootyötä tämmöistä väkivaltaa lietsovien "urheiluseurojen" hyväksi.
4) Ja koska tällaisen humpuukin hyväksi on olemassa oikein "Jääkiekkoliittokin" - sen johtajat kykyjänsä vastaaviin hommiin. Esim. tienviitoiksi Siperiaan.- hagerlund t.
HIEMAN AIHEEN OHI MUTTA LAITETAAN NYT VÄHÄN VIIHDETTÄ PELIIN. ELI HAGERLUND AIKOO LOKAKUUSSA PERJANTAINA RAISKATA JORE SUUTARIN ITIKSEN WC TILOISSA HETI HAMPURILAISATERIAN JA KOKIKSEN JÄLKEEN ESINAHKA TAKANA.
- Anonyymi
hagerlund t. kirjoitti:
HIEMAN AIHEEN OHI MUTTA LAITETAAN NYT VÄHÄN VIIHDETTÄ PELIIN. ELI HAGERLUND AIKOO LOKAKUUSSA PERJANTAINA RAISKATA JORE SUUTARIN ITIKSEN WC TILOISSA HETI HAMPURILAISATERIAN JA KOKIKSEN JÄLKEEN ESINAHKA TAKANA.
raiskaus on jo suoritettu
- Anonyymi
Paljonko Esa Pakarinen saa kakkua eilisestä törkytempusta.
- Anonyymi
Kirvesmies LEHTERÄ, . löi vastustajan pelaajalta käden murteeseen, saa jatkaa pelejään. Se asiassa on myönteistä , että tuo kirvesmiesten valmentaja on tapauksen jälkeen ollut aukomatta turpaansa tuomareille , joka ainoasta jäähystä ja vastustajan maalista ruikuttatatta, Syynä tapolan ja pennasen ruikutuksen äkilliseen loppumiseen voi olla tieto sm-liigan ja tuomarien välisestä sopimuksesta ilveksen ja tapparan jäähyttömyydestä. Tarkoituon järjestää suurhalliin voittoisia peläjä, Halli maksuun ja LIIGALLE RAHAA, Tampereella on nyt rauta kuumaa, ihmiset"sokeita",on taonnan aika. JOS ET USKO, niin katso esim. tappara -Lukko , Jukurit- tappara ottelut. Varsinkin loppuhetket.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996