Postikortit Sunnyltä

SB

Oletteko lähettäneet kortteja Suomeen Sunnyltä?
Ovatko tulleet perille? Jos ovat, niin kauanko on kestänyt?

Lähetin 3viikkoa sitten sieltä kortteja ja eivät ole vieläkään tulleet perille. Muualta kun olen lähettänyt niin kyllä n. viikossa on tullut kortit Suomeen.

9

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sagadsg

Ovat tulleet perille. Itse olen jättänyt kortit hotellin respaan ja ovat sieltä sitten toimittaneet kortit eteenpäin. Voi olla etteivät joka viikko vie kortteja postiin, mutta kyllä ne kortit varmaankin tulevat perille...

• SB

Me veimme suoraan "postiin" joka sijaitsi lähellä kukkaiskatua, koska hotellimme respa ei niitä huolinut. Ja he sitten ohjeistivat meidät menemään tuonne postiin.

• sagadsg

Aika outoa. En tiedä missä hotellissä olit, mutta itse viimekin kerralla jantrassa ollessani kortti kelpasi r espalle ja tuli perille. Samoin ollut muissa hotelleissa aikaisemmin...

• SB

Jantrassa mekin olimme, Aika outoa kyllä, etteivät meidän kortteja huolineet. Ja tosiaan lähikaupan myyjäkin ohjeisti samaan postiin mihin Jantrastakin neuvottiin viemään.
      Kuinka nopeasti korttisi ovat tulleet perille?

• sagadsg

En tullut kysyneeksi koska oli tullut, mutta 1-2 viikkoa...

• Työssäoppija

Hei, te jotka olette käyneet Bulgariassa, oisko siellä mitää suomalaisia paikkoja(ravintoloita, kauppaa ym)? Kiinnostain työssäoppiminen siellä

• gsdgsdag

Enpä ole törmännyt....kannattaa varmaan tähyillä kanarian suuntaan sielä on paljon suomalaisten kuppiloita.....

• SB

Seitsemän viikkoa kesti että kortit tulivat perille....

• Miayko-san

Me kirjoitettiin kortit Aurinkomatkojen paikalliskonttorissa ja työntekijä vei ne töistä lähtiessään postiin. Viikossa olivat perillä, mutta jostain syystä yksi kortti ei koskaan tullut Suomeen asti.. en tiedä miksi, samalla kertaa kuitenkin kirjoitettiin ja lähetettiin kaikki..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5060
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4562
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4489
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      295
      1670
    5. Paljonko sinulla ja kaivatullasi on ikäeroa??

Ikä on vain numeroita 😁
      Rakkaus ja rakastaminen
      81
      1311
    6. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1308
    7. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      68
      1265
    8. 306
      1005
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      930
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      820
    Aihe