Missä on isot?

Haluan isoa?!

Uimahalleissa ja saunailloissa näkee vain pieniä ja muutamia normaaleita. Harvakseltaan isolta näyttäviä. Missä on isot?

37

1438

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Latinan taitaja

      Niin. Missä isot? Pieniä näkee kyllä ja sitten normaalia miehen keskisormen kokoista.
      Se on jännä, että "pillimunat" ovat lisääntyneet eli ne, joissa on nahkatötterö päässä kuin pikkupojalla. Mistä kertoo? Onko penikset kutistuneet, kun vanhoilla papoilla on tero paljaana ja nahkat piukalla klunspeeniksen takana?

      • H-X

        Jos tarkoitat nahkatötteröllä esinahkaa, niin se on terveen kulllin merkki. Ei ole tarvinnut ahdistavaa repaletta leikellä pois. Joillakin voi olla luonnostaan nuppi paljaana mutta olen nähnyt pieniäkin paljasnuppisia pelejä. Liekö nylettyjä?

        Isot on siellä varmaan missä pienetkin. Molemmat ovat hyvin harvinaisia. Meinaan oikein isot ja oikein pienet. Oikein pienet eivät vaan saa samoja silmäyksiä kuin oikein isot. Jotenkin ymmärrettävää...

        Koska isot ovat harvinaisia, niin niitä ei kaikilla ole. Siksi niitä ei näy paljoa. Selviskö asia yhtään?
        Mutta monille lohtuna on, että palstaopin mukaan iso lepomulkku kuitenkin AINA kutistuu normaaliksi pieneksi tirriksi. Tämän ja paljon muuta olen oppinut tältä palstalta.


      • Per Saukko
        H-X kirjoitti:

        Jos tarkoitat nahkatötteröllä esinahkaa, niin se on terveen kulllin merkki. Ei ole tarvinnut ahdistavaa repaletta leikellä pois. Joillakin voi olla luonnostaan nuppi paljaana mutta olen nähnyt pieniäkin paljasnuppisia pelejä. Liekö nylettyjä?

        Isot on siellä varmaan missä pienetkin. Molemmat ovat hyvin harvinaisia. Meinaan oikein isot ja oikein pienet. Oikein pienet eivät vaan saa samoja silmäyksiä kuin oikein isot. Jotenkin ymmärrettävää...

        Koska isot ovat harvinaisia, niin niitä ei kaikilla ole. Siksi niitä ei näy paljoa. Selviskö asia yhtään?
        Mutta monille lohtuna on, että palstaopin mukaan iso lepomulkku kuitenkin AINA kutistuu normaaliksi pieneksi tirriksi. Tämän ja paljon muuta olen oppinut tältä palstalta.

        Monella hinttarilla on puolijönkkis uimahallissa. Se ei ole reilua!!


      • Anu Saukko
        Per Saukko kirjoitti:

        Monella hinttarilla on puolijönkkis uimahallissa. Se ei ole reilua!!

        Alat vaan itekin hinttariksi, niin sitten se on reilu peli :)


      • Mäen Anna
        Anu Saukko kirjoitti:

        Alat vaan itekin hinttariksi, niin sitten se on reilu peli :)

        Ei ole reilua vaatia alkamaan hinttariksi. Ei siihen heteromies kykene.


      • Heli Kopteri
        Mäen Anna kirjoitti:

        Ei ole reilua vaatia alkamaan hinttariksi. Ei siihen heteromies kykene.

        Mut mä luulin et siel uimahallis käy muutenkin vain homot, bi-ukkomiehet ja kaappitapaukset!??


      • Mäen Usko (H-X)
        Mäen Anna kirjoitti:

        Ei ole reilua vaatia alkamaan hinttariksi. Ei siihen heteromies kykene.

        On se reilua;)

        Mutta mä en usko. Siellä voi joku pervo olla puolijönkkiksessä, mutta hirveän harvoin olen sellaista nähnyt. Sellaista vois räimäistä reksonalaukulla kiveksille, niin oppisi olemaan ihmisten ilmoilla.

        Aina näköjään löytyy selitys, jos jollain sattuu olemaan isohkon näköinen kullli. On puolijönkkistä sun muuta. Minulla on muutamia heterokavereita joilla on iso levossa ja tadaaaa... ne eivät tosiaankaan pienene seisokkiin noustessan. (no en ole kaikkia juhlissa nähnyt)
        Ja takuuvarmasti eivät ole minun seurassa kiihottuneita ja eikä ne jaksaisi sitä vuositolkulla olla kenenkään seurassa;)

        Jospa niillä sitten vaan on isot kulllit. Olen päätynyt tähän tulemaan. Ja myönnetään, että ehkä pikkuisen kateellinen olen, mutta kuitenkin iloinen, että joillekin on antimia suotu. Omani ei siitä muutu, vaikka Severin kanssa saunoisin.

        Helille voin kertoa, että kaappi menee tietysti lasten kanssa hallille, ettei herätä epäilyksiä. Kaappeja löytyy maikkarin sivulta 897 joka päivä kymmeniä. Että sellaista;)


      • Otto Etelä
        Mäen Usko (H-X) kirjoitti:

        On se reilua;)

        Mutta mä en usko. Siellä voi joku pervo olla puolijönkkiksessä, mutta hirveän harvoin olen sellaista nähnyt. Sellaista vois räimäistä reksonalaukulla kiveksille, niin oppisi olemaan ihmisten ilmoilla.

        Aina näköjään löytyy selitys, jos jollain sattuu olemaan isohkon näköinen kullli. On puolijönkkistä sun muuta. Minulla on muutamia heterokavereita joilla on iso levossa ja tadaaaa... ne eivät tosiaankaan pienene seisokkiin noustessan. (no en ole kaikkia juhlissa nähnyt)
        Ja takuuvarmasti eivät ole minun seurassa kiihottuneita ja eikä ne jaksaisi sitä vuositolkulla olla kenenkään seurassa;)

        Jospa niillä sitten vaan on isot kulllit. Olen päätynyt tähän tulemaan. Ja myönnetään, että ehkä pikkuisen kateellinen olen, mutta kuitenkin iloinen, että joillekin on antimia suotu. Omani ei siitä muutu, vaikka Severin kanssa saunoisin.

        Helille voin kertoa, että kaappi menee tietysti lasten kanssa hallille, ettei herätä epäilyksiä. Kaappeja löytyy maikkarin sivulta 897 joka päivä kymmeniä. Että sellaista;)

        Niin ja joissakin vitun mikki hiirulaisissa se keskarin kokoinen muna näyttää isommalle. Pilluahan ne ei saa kuin rahalla!


      • H-X
        Otto Etelä kirjoitti:

        Niin ja joissakin vitun mikki hiirulaisissa se keskarin kokoinen muna näyttää isommalle. Pilluahan ne ei saa kuin rahalla!

        Tässä oli se suosittu selitys. Puolijönkkis ja isokulliselta vaikuttava luuranko.

        Uskoisin, että hoikat pojat ja miehet saa paremmin pilllua sun muuta, kuin pitkät ja painavat masumiehet. Masumiehet tarvitseva kolkytsenttisen aisan, jotta sieltä rantapallon alta jotain pilkistäisi, kun sen sijaan hoikka uimaripoika pärjää normaalilla 16-18 senttisellään.


      • Pillu...
        H-X kirjoitti:

        Tässä oli se suosittu selitys. Puolijönkkis ja isokulliselta vaikuttava luuranko.

        Uskoisin, että hoikat pojat ja miehet saa paremmin pilllua sun muuta, kuin pitkät ja painavat masumiehet. Masumiehet tarvitseva kolkytsenttisen aisan, jotta sieltä rantapallon alta jotain pilkistäisi, kun sen sijaan hoikka uimaripoika pärjää normaalilla 16-18 senttisellään.

        Ethän sinä homoseksuaali tietenkään tajua, mutta sattumalta naisia iljettää persejalkaiset miehenpuolikkaat ja nälkäkurjet, vaikka niillä olisi puolimetriselle näyttävä kulli jonka voi polkaista laihalla luuperseellä syvälle uumeniin. Naiset ovat kuitenkin henkisiä olentoja.
        Teidän homojen mieltymyksistä en tiedä, mutta teissähän on sellaisia Janne Kataja -tyyppejä ja laiheliineja, niin ja tietty persejalkaisia bodimiehiä joilla uimalakki ja loppu pää ajeltu klaniksi. Mulkun pitää olla iso kuon Tom of Finlandin piirroksessa.
        Naiset ovat asia erikseen!


      • Kiitos, sullon pieni
        Pillu... kirjoitti:

        Ethän sinä homoseksuaali tietenkään tajua, mutta sattumalta naisia iljettää persejalkaiset miehenpuolikkaat ja nälkäkurjet, vaikka niillä olisi puolimetriselle näyttävä kulli jonka voi polkaista laihalla luuperseellä syvälle uumeniin. Naiset ovat kuitenkin henkisiä olentoja.
        Teidän homojen mieltymyksistä en tiedä, mutta teissähän on sellaisia Janne Kataja -tyyppejä ja laiheliineja, niin ja tietty persejalkaisia bodimiehiä joilla uimalakki ja loppu pää ajeltu klaniksi. Mulkun pitää olla iso kuon Tom of Finlandin piirroksessa.
        Naiset ovat asia erikseen!

        Eläpä läskimaha Asus puhu paskaa. Ihan hävettää sun puolesta mitä paskaa suollat tänne palstalle. Ryömi hei jooko takas sinne koloon mistä olet tullut ja telje ovi perässäsi niin ettei sitä kukaan pysty aukaisemaan, IKINÄ!


      • H-X
        Pillu... kirjoitti:

        Ethän sinä homoseksuaali tietenkään tajua, mutta sattumalta naisia iljettää persejalkaiset miehenpuolikkaat ja nälkäkurjet, vaikka niillä olisi puolimetriselle näyttävä kulli jonka voi polkaista laihalla luuperseellä syvälle uumeniin. Naiset ovat kuitenkin henkisiä olentoja.
        Teidän homojen mieltymyksistä en tiedä, mutta teissähän on sellaisia Janne Kataja -tyyppejä ja laiheliineja, niin ja tietty persejalkaisia bodimiehiä joilla uimalakki ja loppu pää ajeltu klaniksi. Mulkun pitää olla iso kuon Tom of Finlandin piirroksessa.
        Naiset ovat asia erikseen!

        Sanoit etten minä tiedä naisista mitään ja samaan hengenvetoon kerrot tietäväsi kaiken miesten mieltymyksistä...hah hah

        Janne Kataja ei käsittääkseni ole kovin pitkä eikä laiha, mutta vaimohan silläkin on tiettävästi.
        Kyllä teille plösöillekin naista löytyy, mutta niistä taitaa tulla suurin osa sieltä siiderimötkö-osastolta, joille ette mitään mahda sillä ihraan hautautuneella 13.5kakkosella.

        Se on valitettavaa...


      • Ruahahhaaaaa
        Kiitos, sullon pieni kirjoitti:

        Eläpä läskimaha Asus puhu paskaa. Ihan hävettää sun puolesta mitä paskaa suollat tänne palstalle. Ryömi hei jooko takas sinne koloon mistä olet tullut ja telje ovi perässäsi niin ettei sitä kukaan pysty aukaisemaan, IKINÄ!

        Ei kai kolissaile ovea? Vittuuu!! Nysäkyrpä, sinä et saa ikinä naista ja pääse poikuudestasi eroon ,... Muahahhaaa

        Asus on päihittämyt teidät! Se löi näytöt tiskiin!!!


      • Sjua dagar....
        H-X kirjoitti:

        Sanoit etten minä tiedä naisista mitään ja samaan hengenvetoon kerrot tietäväsi kaiken miesten mieltymyksistä...hah hah

        Janne Kataja ei käsittääkseni ole kovin pitkä eikä laiha, mutta vaimohan silläkin on tiettävästi.
        Kyllä teille plösöillekin naista löytyy, mutta niistä taitaa tulla suurin osa sieltä siiderimötkö-osastolta, joille ette mitään mahda sillä ihraan hautautuneella 13.5kakkosella.

        Se on valitettavaa...

        J. Kataja on eronnut!!


      • kyrpä esiin!
        Ruahahhaaaaa kirjoitti:

        Ei kai kolissaile ovea? Vittuuu!! Nysäkyrpä, sinä et saa ikinä naista ja pääse poikuudestasi eroon ,... Muahahhaaa

        Asus on päihittämyt teidät! Se löi näytöt tiskiin!!!

        Sit ku asus lyö kyrpänsä tiskiin ni voidaan kattella. Eli sitä kuvaa kehiin asus!


      • Asus on panomies
        kyrpä esiin! kirjoitti:

        Sit ku asus lyö kyrpänsä tiskiin ni voidaan kattella. Eli sitä kuvaa kehiin asus!

        Se panee, kuvailkaa te homot vaan keskenänne.


      • H-X
        Asus on panomies kirjoitti:

        Se panee, kuvailkaa te homot vaan keskenänne.

        Pitäisköhän etsiä se keskustelu, jossa Asus tuli kaapista ovet rytisten;)

        Ison massun takana olevan kulllin saattaa saada kuvaan itselaukaisijalla. Silloin voi molemmin käsin nostaa masua pois tieltä...vink vink


      • huhuhuhujnxfdg
        Ruahahhaaaaa kirjoitti:

        Ei kai kolissaile ovea? Vittuuu!! Nysäkyrpä, sinä et saa ikinä naista ja pääse poikuudestasi eroon ,... Muahahhaaa

        Asus on päihittämyt teidät! Se löi näytöt tiskiin!!!

        "Ei kai kolissaile ovea?"

        En tiedä mitä tuossa lukee, mutta epäilen että Asus kyselee onko kolossa ovea?
        No siinä kolossa mistä Asus on ryöminyt ulos niin on. Se kolo on jossain männy kupeessa, suon reunalla jossain kainuun sydänmailla minne ei aurinko paista eikä sielä linnut laula. Sielä on kuulema olleet oravatkin iloissaan kun Asus ei ole ollut alentamassa keskikokoa.


      • eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
        H-X kirjoitti:

        Pitäisköhän etsiä se keskustelu, jossa Asus tuli kaapista ovet rytisten;)

        Ison massun takana olevan kulllin saattaa saada kuvaan itselaukaisijalla. Silloin voi molemmin käsin nostaa masua pois tieltä...vink vink

        Asus on kertonut erektio-ongelmat syyksi siihen ettei hän laita kuvaa mahtipeitsestään. Ihan pätevä syy, mitenpä sitä laittaa kuvaa erektiossa olevasta munasta kun ei miehellä seiso .


      • Haistakaa kyrpä !!!
        eeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        Asus on kertonut erektio-ongelmat syyksi siihen ettei hän laita kuvaa mahtipeitsestään. Ihan pätevä syy, mitenpä sitä laittaa kuvaa erektiossa olevasta munasta kun ei miehellä seiso .

        Toisilla ei vaan seiso kameran vetovoimalle, mutta naiselle kyllä. Toista se on teillä pervoilla ja toivottomilla :D


      • Varsinainen panomies
        Haistakaa kyrpä !!! kirjoitti:

        Toisilla ei vaan seiso kameran vetovoimalle, mutta naiselle kyllä. Toista se on teillä pervoilla ja toivottomilla :D

        Ei sillä seiso naisellekkaan. Tuossa useampi päivä sitten, kun Asus oli käskenyt emännän ottaa suoíhin että voisi mitata mulgun niin ei ollut seisonut, niin ei. Sen akka oli puolivelttoa lutkuttanut ja 15 minuutin päästä luovuttanut kun ei SEISO NIIN SE EI SEISO!

        Kyllä, oishan se Asus helevetin kova panemaan jos sillä vaan sattuis seisomaan! HAHAHAHAHAHAHAH!!!!! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • Haistakaa kyrpä !!!
        Varsinainen panomies kirjoitti:

        Ei sillä seiso naisellekkaan. Tuossa useampi päivä sitten, kun Asus oli käskenyt emännän ottaa suoíhin että voisi mitata mulgun niin ei ollut seisonut, niin ei. Sen akka oli puolivelttoa lutkuttanut ja 15 minuutin päästä luovuttanut kun ei SEISO NIIN SE EI SEISO!

        Kyllä, oishan se Asus helevetin kova panemaan jos sillä vaan sattuis seisomaan! HAHAHAHAHAHAHAH!!!!! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Ootte kateellisia asukselle!
        Sillä on iso molo ja vaimo, ja te ette ole saaneetiukinä pillua.
        Runkkaatte vaan ja mittaatte munaa -ja senkin väärin:)
        Olette varsinaisia epäonnistujia!!


      • taidat olla vajaaaaa
        Haistakaa kyrpä !!! kirjoitti:

        Ootte kateellisia asukselle!
        Sillä on iso molo ja vaimo, ja te ette ole saaneetiukinä pillua.
        Runkkaatte vaan ja mittaatte munaa -ja senkin väärin:)
        Olette varsinaisia epäonnistujia!!

        Kukaan ei ole Asukselle katellinen. Miksi kukaan olisi pienelle gullille ja läskille miehelle kateellinen. Se mies ei kestä muita mielipiteitä vaan alkaa raivoamaan ja uhkaa tappamisella, se on merkki mt-ongelmista. Asuksella on myös erektio-ongelmia. Mitään todisteita Asuksen vaimosta ei ole, saati siitä että mies olisi edes menettänyt poikuutensa. Sitä vastoin Asuksen "tiedot" pilluista paljastaa ettei miehellä ole käytännönkokemusta ollenkaan.



        JOTEN KYSYN SINULTA MIKSI HELVETISSÄ YKSIKÄÄN MIES OLISI KATEELLINEN ASUKSELLE!!!!


      • Haistakaa kyrpä !!!
        taidat olla vajaaaaa kirjoitti:

        Kukaan ei ole Asukselle katellinen. Miksi kukaan olisi pienelle gullille ja läskille miehelle kateellinen. Se mies ei kestä muita mielipiteitä vaan alkaa raivoamaan ja uhkaa tappamisella, se on merkki mt-ongelmista. Asuksella on myös erektio-ongelmia. Mitään todisteita Asuksen vaimosta ei ole, saati siitä että mies olisi edes menettänyt poikuutensa. Sitä vastoin Asuksen "tiedot" pilluista paljastaa ettei miehellä ole käytännönkokemusta ollenkaan.



        JOTEN KYSYN SINULTA MIKSI HELVETISSÄ YKSIKÄÄN MIES OLISI KATEELLINEN ASUKSELLE!!!!

        En tiedä - tai itseasiassa tiedän, miksi olette kateellisia asukselle, mutta ei tuo hokema muulla selity kuin kateudella.
        Ja oletko nähnyt asuksen ja todennut että on läski, vai onko tuo keksimääsi paskaa, illuusio jolla sinulle tulee jotenkin parempi mieli, kun tunnet itsesi juuri niin huonoksi kuin todellisuudessa olet. Eiköhän jokaisella riskillä julilla ole massu, kun isot vatsalihakset? Asus on sinua parempi kaikessa ja sullä on asuat niinhyvin, että sevoi täällä teille lyödä luun kurkkuun, kun se saa baista: sillä on vaino ja lapsia, se on komea, isikokoinen -siis kaikkea mitä te ette ole, kun olette luusereita! Jos teissä olisi munaa kuten asuksessa, ette te täällä satuilusi 16cm Suomikeskukoosta ym. perusteettomasta unelmastanne!

        Asus käy täällä enäävain vittuilemassa ja nauramassa paskasesti . Se ei noteeraa mielipiteitänne, kun sillä on oikeesti toimintaa seksirintamalla, toisin kuin teillä!!! Hah haa:)

        Olette varmaan just sellaisia kurpiä jotka yrittää kiusata ihmisiä työpaikoilla, koska tunnette itsenne uhatuksi! Yleensä ae ei teiltä onnistu! Hypätkää hirteen, teillä kateellisilla ei ole elämää muuta kuin vessassa käden ja muttanauhan kanssa!! Hahhaaa!!


      • sullon pieni muna
        Haistakaa kyrpä !!! kirjoitti:

        En tiedä - tai itseasiassa tiedän, miksi olette kateellisia asukselle, mutta ei tuo hokema muulla selity kuin kateudella.
        Ja oletko nähnyt asuksen ja todennut että on läski, vai onko tuo keksimääsi paskaa, illuusio jolla sinulle tulee jotenkin parempi mieli, kun tunnet itsesi juuri niin huonoksi kuin todellisuudessa olet. Eiköhän jokaisella riskillä julilla ole massu, kun isot vatsalihakset? Asus on sinua parempi kaikessa ja sullä on asuat niinhyvin, että sevoi täällä teille lyödä luun kurkkuun, kun se saa baista: sillä on vaino ja lapsia, se on komea, isikokoinen -siis kaikkea mitä te ette ole, kun olette luusereita! Jos teissä olisi munaa kuten asuksessa, ette te täällä satuilusi 16cm Suomikeskukoosta ym. perusteettomasta unelmastanne!

        Asus käy täällä enäävain vittuilemassa ja nauramassa paskasesti . Se ei noteeraa mielipiteitänne, kun sillä on oikeesti toimintaa seksirintamalla, toisin kuin teillä!!! Hah haa:)

        Olette varmaan just sellaisia kurpiä jotka yrittää kiusata ihmisiä työpaikoilla, koska tunnette itsenne uhatuksi! Yleensä ae ei teiltä onnistu! Hypätkää hirteen, teillä kateellisilla ei ole elämää muuta kuin vessassa käden ja muttanauhan kanssa!! Hahhaaa!!

        Asus hei, huomaatko itse kuinka noloa tuo touhusi on!

        Myötähäpea on valtava!

        http://www.planetcalypsoforum.com/gallery/showimage.php?i=211871&catid=member&imageuser=17783


      • Eka ja vika
        sullon pieni muna kirjoitti:

        Asus hei, huomaatko itse kuinka noloa tuo touhusi on!

        Myötähäpea on valtava!

        http://www.planetcalypsoforum.com/gallery/showimage.php?i=211871&catid=member&imageuser=17783

        Sinun touhusi se noloa onkin. Olet varmasti homo ja haluat asuksen 17cm isoterskakullia perseeseesi salaisissa unissasi?
        Vaihdahan jo levyä!!


      • HETI PAIKALLA!!
        Eka ja vika kirjoitti:

        Sinun touhusi se noloa onkin. Olet varmasti homo ja haluat asuksen 17cm isoterskakullia perseeseesi salaisissa unissasi?
        Vaihdahan jo levyä!!

        Asuksella on 11 senttiä pitkä ja 11 cm ympärysmitaltaan. Asus on itse kertonut. Minusta on melko noloa kun kehut täällä itseäsi ja puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa, mutta sairashan sinä olet. Mene Asus hoitoon, olet sen tarpeessa.


      • asuksen ihailija
        HETI PAIKALLA!! kirjoitti:

        Asuksella on 11 senttiä pitkä ja 11 cm ympärysmitaltaan. Asus on itse kertonut. Minusta on melko noloa kun kehut täällä itseäsi ja puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa, mutta sairashan sinä olet. Mene Asus hoitoon, olet sen tarpeessa.

        Ei...EI voi olla totta!! Asuksen peenis on 17 cm! Mä en kerta kaikkiaan suostu uskomaan, että asuksella olisi vain 11 cm. Asus, tuuthan pian korjaamaan tän virheväittämän?! Ei saa huudella tollasia asioita, jotka eivät ole totta. Mä oon aina kunnioittanut asusta ja hänen 17-senttistään...mutta en voisi mitenkään kunnioittaa miestä, jonka "penis" on vain 11 cm. 11 cm, sehän on vain ylikasvanut klitoris! :O


      • Anonyymi
        Kiitos, sullon pieni kirjoitti:

        Eläpä läskimaha Asus puhu paskaa. Ihan hävettää sun puolesta mitä paskaa suollat tänne palstalle. Ryömi hei jooko takas sinne koloon mistä olet tullut ja telje ovi perässäsi niin ettei sitä kukaan pysty aukaisemaan, IKINÄ!

        Oleppas ite vitun kullin imiä saatana🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕


    • lady...

      Kyllä niitä niitä naisia iljettää tuollaiset tuommoiset miehen kuvatukset jotka eivät osaa käyttäytyä edes saman sukupuolen seurassa,saati sitten naisten!!

    • Dr. kanki

      Se lepomitta ei paljon kerro, vaikka se näyttäisi isolta niin tositoimissa ei väkisin kasva, kun taas normikokoinen saattaa venyä paljonkin.

      Todennäköisyys saada isoa on muutenkin pieni, koska yli 90% miehistä omistaa alle 19-senttisen elimen, n. 5-10% 19-20-senttisen ja noin prosentti yli 20 senttisen. Oikeasti päältä häpyluuta vasten mitattuna.

      22-senttiä on jättipeniksen raja ja 25-senttisiä on äärimmäisen harvalla, tosin maailman suurin todistettavasti mitattu penis on 34 cm ja se on valkoisella miehellä. John Holmesinkaan jättikalu ei ollut yli 25 senttiä. Ron 'Salami' Jeremyn kalulla on jopa nimi ja se on 23 cm pitkä, yksi alan pisimmistä.

      Visuaalisesti hoikilla miehillä on yleensä pidemmät, mikä johtaa nivusrasvojen peittävästä vaikutuksesta. Jokainen n. 10 kg ylipainoa ja 1-1,5 cm visuaalista pituutta pois lepo ja erektiopituudesta.

      • dr. Pirri

        Itseasiassa päälle 16cm kikkeli on 10% miesväestöllä.
        Annoit Dr. kanki liian suuret mitat :D


      • Dr. kanki
        dr. Pirri kirjoitti:

        Itseasiassa päälle 16cm kikkeli on 10% miesväestöllä.
        Annoit Dr. kanki liian suuret mitat :D

        Todellinen keskimitta Suomessa on noin 15 cm ja todella suurin osa on välillä 14-17 cm (70-75%), mutta noin 10-20% on 18-19 cm:n välillä. Alle 14 cm on noin kymmenellä prosentilla. Puhumme siis erektiopituuksista.

        Alle 14 cm n. 10%
        14-17 cm n. 70-75%
        18-19 cm n. 10 %
        19-20 cm n. 5-10%
        yli 20 cm n- -1%
        Jättipeniksen raja 22 cm erittäin harvinainen
        yli 25 cm äärimmäisen harvinainen
        34 cm todistettavasti maailman suurin (Jonah Falcon http://en.wikipedia.org/wiki/Jonah_Falcon )


    • MesopotaniaMAke

      Kuuleppas aloittajapervo. Jos haluat isoa, et näe sitä uimahallissa. Velttona iso ei kasva stondiksessa juurikaan kun taas pieni moninkertaistuu. Lopputulos voi olla että uimahallin pikkumuna onkin punkassa jotain muuta.

      Tai en tiedä niistä nahkaruttumunista jolla ei terskaa näy ollenkaan..mutta sellainen tavis pienehkö saattaa jösähtää 17 centtiin juhlakunnossa.

    • Anonyymi

      En tiedä mikä on iso. Mä olin kerran yleisessä saunassa ja saunottaja sanoi mulle;-hei te herra jolla on lapsi sylissä, voitteko mennä hieman reunenpaan, niin sopii vielä pari saunojaa lauteille. Onko koolla väliä?

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe