NYT KARHUN PENTU HAJOITTAA MINUN HUONEKALUJANI VOIKO KOULUTTAA PENTUA SÄHKÄLAMAUTTIMELLA??
MITÄ PITÄISI TEHDÄ KUN OLEN OTTANUT KARHUN PENNUN LEMMIKIKSENI
21
236
Vastaukset
vai pitäisiko antaa nyrkistä?
- jeppitin
JOO
minulla on nyt 5g rauhoittavia lääkkeitä pennulle millä se lamaantuu 2 tunniksi ja käytän sitä kerran ulkona
- kokemusta on
ähtärin eläinpuisto tekee vuosittain tarjouksia yksityisille karhunpentukauppiaille
http://www.ahtarinelainpuisto.fi/suomeksi/Yhteystiedot - kellariin vaan.
no voi harmi, ähtäri olis ollut hyvä idea. no ehkä eristät pennun kellariin !!
- kellariin vaan.
paavali.eetvartti kirjoitti:
kuulostaa hyvältä idealta eihän karhun pentu syö mitään?
enpä usko että se syö mitään, mutta voit toki varmuudeksi tyhjentää huoneen.
kellariin vaan. kirjoitti:
enpä usko että se syö mitään, mutta voit toki varmuudeksi tyhjentää huoneen.
eikai haitta että kellarini on homeessa?
- kellariin vaan.
eikai haitta että kellarini on homeessa?
eei en usko, mitä nyt pientä kosteusvauriota jos siellä on.. mutta jos se ei pysy kasassa niin se saattaa haitata pennun viemistä kellariin.
- kokemusta on
siinä tapauksessa lähettäisin takaisin moitteita huonokäytöksisistä pennuista
http://www.ahtarinelainpuisto.fi/suomeksi/Anna_palautetta - pate elovaara
olen pohtinut että eikös tuo ole vähän laitonta?
- vitun hullu saatana
VITTU SINÄ OLET LAITON JOS MULTA KYSYTÄÄN!!!
voisit vähä miettiä vittu mitä sä teet oikeesti älä enään ikinä vaivaudu hengittään
vitun hullu saatana kirjoitti:
voisit vähä miettiä vittu mitä sä teet oikeesti älä enään ikinä vaivaudu hengittään
sanoo joku ihan random paska ...'
- haistavaanite
mikä paska sä oikeen oot? Vai pitäskö sanoa kenen paska oot?
P.s. Huono vitsi :(- Oon joku vain
Vittu ei naurata yhtään. -.-" Luulikko et joku oikeesti uskois sua? Ja jos oliskin totta, nii mee manalaan. -.- EI PAHALLA MUTTEI HYVÄLLÄKÄÄN.
- trorororotrollit!!
Oon joku vain kirjoitti:
Vittu ei naurata yhtään. -.-" Luulikko et joku oikeesti uskois sua? Ja jos oliskin totta, nii mee manalaan. -.- EI PAHALLA MUTTEI HYVÄLLÄKÄÄN.
Trolli se aloittaja...
- lemmikki99
Sinun pitää ottaa nallesi viereesi nukkumaan. Et huomio häntä tarpeeksi, siksi se hajottaa paikkoja, kuten muutkin lemmikit tekisivät samassa tilanteessa. Onhan sulla tarpeeksi iso sänky? Minulla on 195 leveä, eikä meinata kaikki viisi sopia nukkumaan siinä.
Mikä sun nallen nimi on? - nallukkainen
toivottavasti se karhu purasee sulta pallit irti ja senjälkkeen sun perseen ja munan lopuksi jälkiruuaks! :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272323Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t301809Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261276Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187