Moi,
vajaa vikko sitten todettiin että mulla on molemminpuolinen hyvänlaatuinen asentohuimaus. Nyt sitten kun olen tehnyt liikkeitä kotona olo on oikeastaan pahentunut. Huimaa koko ajan enkä pysty autossa juurikaan matkustamaan kun tulee niin huono olo :s
Onks tämmönen normaalia aluks? Muistelisin että jotain sanottiin tottumisesta yms. mutta jos jollain on ollut samoja juttuja nii kirjotelkaa. Vai pitäskö tässä nyt ottaa yhteyttä siihen lääkäriin..
Asentohuimaus pahenee
8
1802
Vastaukset
- itkuinen äiti
Mullakin on hitaasti pahentunut asentohuimaus viimeisen 2kk sisällä. Olen käynyt yksityisellä tutkimuksissa ja pelolla odottelen löytyykö mitään. tosin mulla on ollut päänsärkyjä ja muitakin pelottavia oireita.. :/
mulla se huimaus tuntuu pahiten ylösnoustessa, oon meinannu pari kertaa pyörtyäkin sen takia ja silmissä sumenee. muuten on vaan satunnaista keinuttelua.. olen kuullut että nää vaivat voi kyllä olla ihan jotain korvaperäisiäkin?- --
huimaus ja pyörtyminen on kaksi eri asiaa. vaikka kuinka huimais et tule pyörtymään joten sitä ei tarvii pelätä =)
- gfhjkl
Ehkä sinulla on väärä diagnoosi. Asentohuimauksessa ei kyllä silmissä sumene. Kaikki kyllä pyörii silmissä, mutta tuollainen sumentuminen kuulostaa verenpaine ongelmalta, anemialta, niskajumilta tms. Asentohuimaus liittyy korvan tasapainoelimeen, voi kyllä aiheuttaa yleistä näkövärvettä silmiin, mutta ei tuollaista.
- mulonhuim
Mulla ollu vuoden huimausta ja pystyny elään sen kanssa, mutta nyt pahentunut. On sirinää ja suhinaa sekä tinnitusta. Paras mennä lekuriin. Ei pysty koht liikkumaan
- meni itsekseen
Asiansa osaava lääkäri voi korjata asentohuimauksen. Terveyskekuksesta/lääkärikeskuksesta kannattaa kysellä, onko heillä tiedossa lääkäriä, joka sen tempun osaa (vain harvat osaavat)
- Anonyymi
Kukaan ei osaa kertoa kuinka hoidetaan asentohuimausta joka on molemminpuolinen... liikkeet molempiin puoliin, mutta kuinka pitka tauko piyaa olla harjoitteiden valissa...
- Anonyymi
uppista
- Anonyymi
Mulla on illalla kun menen nukkumaan en pysty olemaan seljälläni sängyssä kun niin paljon huippua ja.samaten toisella kyljellä ihan kamalaa envoi mennä nukkumaan joudun istumaan ja valvomaan koko yön olen yrittänyt tehdä niitä liikkeitä kun pitäisi ei auta mikä neuvoksi menen nyt lääkärille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559