Ahmin ja häpeän itseäni.

lady,.

Tämä ongelma alkoi kun muutin pois vanhempieni luota. Aloin syömään epäterveellisesti ja olen aina ollut perso makealle. Aloin lihota hiljalleen vuoden aikana ja huomasin että minulle on alkanut tulla selluliittia reisiin ja peppuun. Painan 58 kiloa, painoni ei niinkään minua huolestuta mutta selluliitti. Teen mallintöitä ja pelkään lihomista koska mallintyöt ovat olleet aina haaveeni ja nyt kun olen niissä jonkun verran menestynyt tuntuu että selluliitti ja lihominen pilaavat kaiken. Tuntuu siltä että jos en saa syödä herkkuja esim. suklaata, karkkia, pikaruokaa niin sitten en syö mitään koska en jaksa vaivautua tekemään kotiruokaa koska olen laiska, eikä oma tekemäni ruoka ole minun mielestäni hyvää.
Luulen että tarvitsen apua.

1

272

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KANNATTAAKOKEILLA

Hei Lady,
      luulen, että ongelmasi johtuu pääasiassa liian tiukoista kriteereistä mallintyöstäsi, yksinäisyyden tunteesta ja häpeästä. Jos mahd. niin kannattaa vältellä sellaisia toimettomia koti hetkiä, joilloin tulee ahmittua, yksinäisyyden tunteeseen, kandee keksiä illaksi aktiviteettia ja niin kliseeltä kuin se kuulostaakin, niin säännöllistä syömistä. Itselläni on tuo sama ongelma, joten tiedän mistä puhun, toivottavasti en vaikuta saarnaaja tädiltä ja hae ihmeessä avo- apua ajoissa tuohon, yksin et selviä, esim nimettömänä ryhmäterapiaan, kun haet ajoissa apua, ongelma ei riistäydy käsistä ja pystyt ylläpitämään kauniin mallivartalosi, ilman nälkä-paasto-yli ahminta kausia, vaan nauttia ruuasta ja syömällä säännöllisesti! En tiedä missä asut, mutta joillain paikkakunnilla järjestetään niitä ryhmäterapia tunteja, es. anonyymit ylensyöjät!
      Voimia ja tsemppiä sinulle ja onnea mallimarkkinoillesi!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      164
      2576
    2. Ketä haluaisit suudella?

🤣
      Ikävä
      80
      1107
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      1007
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      986
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      76
      837
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      82
      694
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      100
      608
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      566
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      542
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36