Hei,
En malttaisi millään odottaa, että tästä työpaikasta kuuluisi jotakin :)
Työ olisi kokoaikainen (viimein) ja ohessa saisi kouluttautua lisää. Sekä olen huomannut alaa kohtaan palavaa intohimoa. Kerrankin tunnen jossain olevani hyvä, mutta näkevätkö minussa tämän potentiaalin?
Saanko kutsua haastatteluun? Näkisitkö minua tässä paikassa työssä?
Yritän ja yritän, mutta potentiaaliani ei koskaan tunnuta huomaavan.
Vastauksesi olisi hyvin arvokas :)
Tuntijasi!
2
98
Vastaukset 2
Hei
voisit parantaa hakemuksiasi, pieni update ei olisi pahasta.
mitä "vilkkaampi" hakemus, sitä varmemmin se luetaan ajatuksella. älä ole vaatimaton! sinun hakemuksesi pitäisi erota normista, laita vaikka valokuva mukaan. miksei potentiaalisuuttasi huomata? painosta siihen!
olet ainakin jatkossa. saat tähän myös omaiseltasi tukea, sinuun uskotaan.
näen sillä tavalla, että toinen nainen on myös mukana raveissa. palkkavaatimus ratkaisee kysymyksen.
kyllä sinä minun mielestäni pääset siihen, vaikka se päänsärkyä tuokin.
t. Keskiyö- tahdon tämän työn
Hei,
Mietinkin valokuvaa, mutta en mielestäni löydä hyvää sellaista?
Totta, en ole hyvä kirjoittamaan hakemuksia, joten ovathan ne hieman.. vanhaan tyyliin laitettu :/
Äitini ainakin tsemppaa täysin ja toivoo minun saavan paikan.. kolmea haetaan sinne, ehkä pääsen siis haastatteluun?
Palkkavaatimus? Pitäisiköhän sanoa vain, että tes:in mukainen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm721137- 551028
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s44989Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k73840Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.327750Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21724Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää51710- 37681
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani180615Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi8612