Inception (2010)

Totuuden Torvi

Kylläpä oli täyttä p@skaa koko elokuva, huonompaa ei vielä ole tullut vastaan - ja elokuvia olen katsonut tuhansia. Välttäkää kuin ruttoa.

6

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapatittes
      • Wunderbar

        Kommentoimatta sen kummemmin aloittajan mielipidettä elokuvasta, ei oikeasti todista mielestäni mitään elokuvan tasosta postittaa jonkun internetsivuston käyttäjien keskimääräistä näkemystä siitä, koska se todistaa vain sivuston käyttäjien mielipiteistä ja on siis lähinnä virheargumentiksi yleisesti mielletty argumentum ad populum, eli arkikielellä "paska on hyvää koska miljoonat kärpäset tykkäävät"-argumentti. Olisikin sitten aivan eri asia jos olisit omin sanoin eritellyt mikä elokuvasta teki mielestäsi hyvän.
        Noin yleisesti oma näkemykseni leffan ohjanneesta Cristopher Nolanista on se, että mies voi Hollywoodissa nykyisin tuskin pieraista ilman että sitä ovat kohta jotkut kilpaa kehumassa. Yksi tämän hetken yliarvostetuimpia elokuvaohjaajia. Tiedä sitten miten onnistunut raina tuo Inception on, kun en sitä itse ole katsonut niin en käy arvostelemaankaan.


      • Juurikaara
        Wunderbar kirjoitti:

        Kommentoimatta sen kummemmin aloittajan mielipidettä elokuvasta, ei oikeasti todista mielestäni mitään elokuvan tasosta postittaa jonkun internetsivuston käyttäjien keskimääräistä näkemystä siitä, koska se todistaa vain sivuston käyttäjien mielipiteistä ja on siis lähinnä virheargumentiksi yleisesti mielletty argumentum ad populum, eli arkikielellä "paska on hyvää koska miljoonat kärpäset tykkäävät"-argumentti. Olisikin sitten aivan eri asia jos olisit omin sanoin eritellyt mikä elokuvasta teki mielestäsi hyvän.
        Noin yleisesti oma näkemykseni leffan ohjanneesta Cristopher Nolanista on se, että mies voi Hollywoodissa nykyisin tuskin pieraista ilman että sitä ovat kohta jotkut kilpaa kehumassa. Yksi tämän hetken yliarvostetuimpia elokuvaohjaajia. Tiedä sitten miten onnistunut raina tuo Inception on, kun en sitä itse ole katsonut niin en käy arvostelemaankaan.

        juu ja imdb sivullahan tunnetusti käy elokuvassa osallisena olevat kehumassa omaa tekelettään, joten sen arvioille ei kannata antaa juurikaan painoarvoo


    • Exciter One

      Hyvistä näyttelijöistä huolimatta surkea tekele.

    • Tämä on totuus

      Kun katselee millaista kökköä elokuviin nykyisin säännöllisesti dumpataan, niin kyllähän Inception on ilman muuta elokuvan aatelia. Elokuvahistoriallisesti tilanne on toki toinen.

    • Veteranfan

      Opetelkaa katsomaan elokuvia elokuvan ehdoilla,eikä ennakko-odotuksen ehdoilla.
      Chris Nolanin Inception on vaikea,mutta ajan myötä syvällisin unimaailmasta koskaan tehty elokuva.Elokuvan toimintakohtaukset ovat toissijaisessa asemassa,koska toiminta tapahtuukin unessa täysin kontrolloidusti.
      Elokuvan loppukuva onkin kaiken avain:
      Unta vai ei???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe