Touko Tarkin turvallisuudesta ei huolehdittu

Virkarikos!

Varmasti henkilökunta tiesi että mies on vaarassa, silti häntä ei suojeltu. Miten voi olla mahdollista ettei hän ollut eristyksissä, miten voi olla mahdollista ettei valvontakamera nähnyt mitä tapahtui? Tahallaan on ovi jätetty auki, kyseessä rikos josta jokainen vastuussa oleva on tuomittava!

41

18089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LUUKULLA Tavataan

      Kuinka voi olla mahdollista ettei pikku eerikaa kukaan suojellut?Toi tarkin turpiin saanti on pientä mitä eerika parka joutui kestämään.
      Mutta jos sosiaalipuolen väki kannusti lapsen rääkkiin niin miksi nyt tarkin pitäis suojelu saada ja sen saatanan hirviö äitipuolen,sitähän nyt suojellaan koska naamaa ei näytetä ja se johtuu siitä että akka onkin joku parempi viranhaltia,ottaakaahan selvää,mikä sen ämmä-hirviön ammatti oikeasti on ollut,sen löytää kun etsii kyse ei siis ole mistään lääkärin ammatista,vaan ihan muusta,sitä ei ole mainittu vielä uutisoinissa.

    • liiankinhyvintehty

      Minusta tuntuu että turvallisuudesta huolehdittu vähän liiankin hyvin, kun itsekin sai jotain vammoja vartijoidensa toimesta.

    • Pataan vaan

      Minulla ei ole paljon, mutta minulla on sydän sielu, ja tunteet. En minä eikä omaiseni tule koskaan joutumaan vastaajaksi tämänkaltaiseen tilanteeseen. Minulla 10 vuotias tyttö lapsenlapsi.Ihan oksettaa kun ajattelenkin että Erika oli melkein samanlainen .Kohtalona hänellä joutua ihmissuhde pelin nappulaksi...

    • Kipuna kiivana......

      Otsikon voisi muuttaa eerikan 8v. turvallisuudesta ei huolehdittu.

    • faarao

      Eivät ne herranenkeleitä ole kättelijätkään, orpojen ja leskentekijöitä, huumekauppiaita, pahoinpitelijöitä. Taaron on ihannoiden äijämiehistä puhua.
      Teko on paha ja tuomioiden oltava sen mukaset. Se on kumminkin oikeuslaitoksen tehtävä.

    • Oikeuslaitos on suomessa vain pelkkä vitsi! Ainoa mikä tekee vankilasta vankilan onne muut vangit jokka tosiaan saattaa kätellä ja puristus olla jämäkkä. Muutoin ei voi rangaistuksesta puhua kun puhutaan suomen vankiloista.

      Ja itse oikeusistuin on naurettava varjo siitä mitä sen pitäisi olla. Ei tarvitse kun katsoa mitä tuomioita se tuottaa. Lapsikin ymmärtää ettei suomessa oikeus toimi.

    • faarao

      Tuolla opilla sitä ei kaikkein kovimpien rikollisten tarvitse lusia ollenkaan kun vapaudenmenetys ei olekaan se rangaistus vaan muut vangit. Lapsikin ymmärtää, että suomessa oikeuslaitos toimii. Pahantekijät pannaan vankilaan lain rikoksesta säädetyksi ajaksi. Niin kuin sivistysvaltiossa on tapana.

      Lapsen sitominen ei ole läheskään normaalia joten mielentila on syytä kartoittaa. Sekakäyttö huumeet, viina, pillerit. Lastensuojelu, naapurusto, kaikki on pettänyt tällä kertaa. Lynkkaus ei kuitenkaan kuulu suomalaiseen lainkäyttöön

    • huuhaahkaja

      Tässä maassa ei oikeutta saa ken ei sitä itse hanki... Näin oli Jaakko Ilkan aikaan ja nytkin. Jos ei laki riitä niin on olemassa korpilaki.

    • pmflix

      Eipä tuota tiedä, olisiko Eerika itse halunnut että iskää kiusataan vankilassa.

    • jössesmandeeras

      Voi sun hellantuutelis sentäänihan kauheeta!
      Ei äijää sentään pressuun kääritty ja suuta jeesusteipillä teipattu kruunu päässään!

    • simpura

      Touko (mikä nimi!) kehtasi vielä oikeudenkäynnissä sanoa, kuinka
      "Eerika oli hänelle kaikki kaikessa". Kummankaan ääni ei värähtänytkään
      kai yli 8h kestäneissä kuulusteluissa. Ei itkua, eikä katumusta, ei mitään.
      En ikinä unohda tätä juttua.

    • 5+4

      Toivottavasti taloissakin pidetään huoli, että heti tulee muistutus, jos turvan työntää näkösälle.

    • Hyvä kysymys!

      Niin. Luulis että olis ainakin halunnut nuoremman ja reilusti kauniimman ja varsinkin kiltimmän ja tasapainosemman naisen.

      Veikkaanpa että on ollut huono itsetunto ja pelännyt ettei saa muitakaan jos ei nyt ota tuota tyrkyllä pyörivää vistotusta, jonka karaoken merkeissä tapasi. Akka on varmaan huomannut alusta alkaenkin että tuota poikaa voi pyörittää miten haluaa mielensä mukaan.

      Paitsi että on seonnut ja muuttunut pahaksi itsekin sadisti-psykopaatin vaikutuksen alaisena niin on varmasti siinä samalla itsetuntokin murentunut. Sen kertoo jo sekin että kun matami uhkasi aina erota tästä jos Touko-poika ei tehnyt mieliksi. Uskoi varmaan että elämä yhteen Nadiaan loppuisi ja yksin jäisi jos se tosiaan lähtisi. Varmasti oma tahto, ajatukset ja mielipiteetkin katosi ja alkoi hitaasti mutta varmasti omaksua kaikki psykon sairaat ajatukset myös omikseen, luopumalla niistä alkuperäisistä omistaan eikä edes huomannut sitä itse jos oman lapsensa hyvinvoinninkin uhrasi ja jätti toiseksi. Häiriintyneen ja vaarallisen ihmisen myrkky levisi siinä samalla myös hänen uskolliseen hoviinsa.

    • Miksi

      Ekä Touko Tarkin tyttären turvallisuudesta ja hyvinvoinnista.

    • Pertsa4

      Minä taas toivon, että Touko pääsee elämään uudestaan kiinni. Saa hyvän työpaikan ja ehkä vielä lapsiakin. Tunnen kaverin ja ihan hyvä jätkä se on.

      • Anonyymi

        Hyvät jätkät just tappaa lapsia. Omiaan varsinkin. Mutta ei kai sitä pakkosteriloitu ole, että vapauduttuaan voi siittää itselleen lisää tapettavaksi. (Tai raiskattavaksi, taustalla tuomio myös alaikäisen, 14-vuotiaan hyväksikäytöstä...)
        Mut hyvät jätkäthän on hyviä jätkiä, vai kui?


    • Anonyymi

      Lapsen tappajaako te surette?

      • Anonyymi

        Erään tuttavani poika kuoli,jolta jäi perhe johon kuului tyttölapsia. Pojan " kaveri: tuli poikineen ja viinoineen asuntovaunun kanssa heidän pihalleen ,tarkoituksena viinan kanssa käyttää tyttöjä hyväksi... Edes menneen isä poikansa kanssa teki sen mitä jokainen suomalainen isä ja isoisä tai eno ja setä tekisikin. Nämä pedofiilit on merkitty ja täytynyt jo monesti estää heidän ligdivointinsa.


    • Anonyymi

      Käsitinkö väärin että tämä kammotus olisi kohdannut sen minkä todellakin ansaitsee...? Tuo " äitipuolikin" samaan kuoppaan pleasr..

    • Anonyymi

      ALoittajan on oltava provoilija. On selvää että Tarkin kaltaiset tyypeille pitää tehdä niin paljon fyysistä ja henkistä väkivaltaa kuin vain voi..on mahtavaa kun on tiedossa että tarkin ruokiin laiteen ulostetta ym..

      • Anonyymi

        Minua kiinnostaa kyllä tietää kuka oli se vauva murhaaja? Toisaalta ymmärtää jos perheessä on muitakin lapsia ettei nimeä julkaistu mutta on se väärin että vain vankila saa tietoa kuka se Oripään sika on mutta sitten muilta salataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa kyllä tietää kuka oli se vauva murhaaja? Toisaalta ymmärtää jos perheessä on muitakin lapsia ettei nimeä julkaistu mutta on se väärin että vain vankila saa tietoa kuka se Oripään sika on mutta sitten muilta salataan.

        Olikohan minkälainen se kuka tappoi pienen lapsen


    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe