Missä Namskis eli Mara on kymmenen vuoden kuluttua?
Sitä sopii miettiä ja arvailla.
Missä Namskis on kymmenen vuoden kuluttua?
27
379
Vastaukset
- Haista V****
Mieti loppuelämäs, ei kiinnosta!
- Maraa en haista
MartinaFani herännyt haistattelemaan. Tavanomaista Maran piireissä.
- 532€
Luultavasti Töissä.
- Voi olla vaikeaa
Muistathan selittää Martinalle mitä se tarkoittaa.
- Finnfantti
mARTINA VOI HYVINKIN OLLA 10 VUODEN KULUTTUA NAIMISSA eSKON KANSSA..JA HEILLÄ VIELÄ YHTEINEN LAPSI. yHTEISIÄ BISNEKSIÄ YM...mINUSTA TUNTUU, ETTÄ Esko sen verran pehmis, että korjaa nää siipirikot kuleksimasta..???????????????
- Anonyymi
Ei ole huolta ollenkaan että miten menee hänellä tulevaisuudessa. Ei ole huumeiden käyttäjä eikä alkoholisti, joten kanna huolta ainoastaan näistä rikolista ja huumeiden käyttäjistä ja alkoholisteista .
- tietäähän tuon
Yh:na Kontulassa. Ei miestä, pelkkää velkaa, ei töitä.
- Pilkka Lipsanen
Kontula, nyt kutsuu häntä Kontula.
- Anonyymi
Sofia on asunut Kontulassa ja ehkä joku vanha tuttavuus ottaa vielä Sofian siipiensä suojaan.
- namskista vaan
Julkisuudesta on joka tapauksessa kadonnut siihen mennessä jo ajat sitten, onneksi. Luulen lähtölaskennan alkaneen jo nyt. Koko ihmisestä kirjoittelu tälläkin palstalla loppuisi, kun Namskis itse älyäisi lopettaa typerien blogiensa päivittämisen.
- tyrkkyjä
Martti elää ja janoaa julkisuutta. Marssii eestaas katua kunnes joku sattuu vilkaisemaan. Surkeaaa.. samanlainen on Nina Herala
- mara on paras
Kai se Herala ny vähä viksumpi on kuin Mara? Ainakin vähemmän tyrkyttää itseään. Ja eikös se ole ihan täysjärkisestä, ehjästä perheestäkin lähtöisin?
- Lorenzo Aitolehti
Niin... ja karaoita eri miesten kanssa Marinan kanssa tasatahtiin...
- Luokaton Mara
Eipä kukaan vähäisintäkään älyä omaava vajoaisi Maran tasolle.
- Pystypaini
Luokaton Mara kirjoitti:
Steffi von Mullet-Thermos vajosi. Jollei ottanut pystystä takaa
- Anonyymi
Luokaton Mara kirjoitti:
Sinä olet vajonut ainakin maineesi takia niin alas, ettei nainen voi koskaan alemmaksi vajota.
- munMania
Minun veikkaus on, että pers´aukisena ja työllistämistuella jossain kierrätyskeskuksessa tai sitten hampurilaisia myymässä.
- esko.on.kokalumbiassa
Saattaa roikkua marginaalijulkkuna. Virpi Miettisen tyyliin uskoon tulleena.
- Anonyymi
Puhu vaan Sofiasta missä on jo nyt ja missä vuoden kuluttua. Ei pidä kantaa henkilöstä huolta, jotka tekevät kokoajan töitä ja elämä on muutenkin kaikin puolin kunnossa .
- Anonyymi
Martina on ärsyttänyt kansaa aina!
- Anonyymi
Vainoojan tekemä sairas aloitus ! Näkee harhoja ja kuulee ääniä. Sellaista ketjua ei silloin pidä kenenkään jatkaa .
- Anonyymi
Jatkat kuitenkin, ja varmaan loputtomiin.
- Anonyymi
Mummo taas kerran kyselee omasta mara pojastaan ja eihän täällä juorupalstoilla voi kukaan tietää sen pojan asioista .
- Anonyymi
Nyt on Mara-hokija, tämänkin aloituksen vuonna 2012 tehnyt, saanut jostain siipeensä kun piti nostaa vanhan aloituksensa ylös.
- Anonyymi
Onko nää jotain "toinen jalka haudasssa" tyyppejä kun kirjoitellaan Virpi Miettisestä ja Lenita Airistosta. Olen nähnyt että on kirjoitettu myös Kirsti Paakkasesta. Joku vertaa aina Lenitaan tai Paakkaseen kun haukkuu nuoria yrittäjänaisia. Vaikuttaa ihailevan myös Virpi Miettistä eli ehkä jotain yhteenkuuluvuutta sitten tuntee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nää jotain "toinen jalka haudasssa" tyyppejä kun kirjoitellaan Virpi Miettisestä ja Lenita Airistosta. Olen nähnyt että on kirjoitettu myös Kirsti Paakkasesta. Joku vertaa aina Lenitaan tai Paakkaseen kun haukkuu nuoria yrittäjänaisia. Vaikuttaa ihailevan myös Virpi Miettistä eli ehkä jotain yhteenkuuluvuutta sitten tuntee.
Olis nyt vaan huolissaan kassialmasta joka kiertää 7 eri maassa ja eri miesten maksamissa hoteileissa asuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis nyt vaan huolissaan kassialmasta joka kiertää 7 eri maassa ja eri miesten maksamissa hoteileissa asuen.
Kaksi naista joista pitäisi olla vainoojan huolissaan on todellakin Tuksu ja Sofia B. Ei ole kummankaan asuntoa ei ammattia ja molemat ovat istuneet polisivankilassa rikoksistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284