Perjantaina oltiin baarissa kavereiden kaa. Siihen baari tiskille tuli joku ei niin hyvännäköinen nainen ja pyysi drinkkiä. No kysyin et miksi? Se lähti naama norsun vi.tulla pois toisen kaverinsa luokse. Luuli kai et tällänen ruma atm tarjoo helposti juotavaa. kaverikin nauroi et ei olla niin helppoja.
Nainen pyysi ilmaista drinkkiä
14
94
Vastaukset
- ihanko baarissa olit
Oli viisas nainen, kun lähti. Ei teiniamiksille kannata sanoa edes päivää, kun ne alkaa hihittää vähemmästäkin.
:D Ootkohan törmännyt mun vanhaan tuttuun.. :D
- dumb?tohjrats
Hahhahahah repesin. Vois mennä nukkuu
Haha... toivon tarinan olevan tosi.
- zisel
Sen muuten näkee jo naamasta ketkä miehet on niin lannistuneita/katkeria/mielestään nokkelia että niiltä saa just jotain tollasia letkautuksia. Täytyy silti myöntää että olihan toi aika hauska.... Ei oikeen keksis vastausta tollaseen lyhyeen ja ytimekkääseen "miksi" kysymykseen :D Pitää varmaan ruveta harjottelee etukäteen hyvää vastausta jos sattuu omalle kohdalle.
- zisel
Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta...
- Luulen että
se olisi vain pummannut ap atmilta paukun ja lähtenyt sitten kävelemään.
Hyvin toimittu mieheltä. - zisel
Luulen että kirjoitti:
se olisi vain pummannut ap atmilta paukun ja lähtenyt sitten kävelemään.
Hyvin toimittu mieheltä.Todennäkösesti joo.
- jotain rajaa..
Tosi kuin vesi.
- havaitseva mies
Naiset on just tommosia. Sama jatkuu myös parisuhteessa kun nainen on kokoajan pummimassa juomia jos ollaan viihteellä. Se on kuulemma kohteliasta kun minä tarjoan...no ei minusta. No naisia ei tunneta ikinä avokätisyydestä tai reiluudesta :D
- hyvin tehty
Jos mä menisin kysyy naiselta et tarjoo drinkki niin varmaan saisin syytteen ahdistelusta tai jotain vastaavaa.
No jos kävis noin, että joku tulis vaan suoraan kysymään juomista itselleen, niin sitä voisi harkita, että seuraavan kerran kun sen naisen näkee baarissa, niin kysyis pokkana että maksaako se kaljan...
Mä oon tylyttänyt useammankin kerran siideripissiksiä. Joskus johonkin keskusteluun tein niistä koosteen, mutta sitä ei enää löytyny. En mä ilkee halua olla, mutta en vaan ymmärrä miks pitää lähtee niin persaukisena baariin ettei oo ite varaa ostaa omia juomiaan...kun kaikki omat ja sossun rahat on mennyt glitteriin
Ehkä parhaat reaktiot on irronut kommentilla:
Neiti X:"Voisit sä tarjota mulle siiderin?"
Richartti: "Näytänkö mä muka siltä, että mun pitää maksaa pillusta?"
Itseasiassa tuo neiti X vielä yllätti minut sillä, että ei vetänyt hernettä nenuun vaan pikemminkin nolostui/loukkantui niin että meinas pillahtaa itkuu. Jonkinlaista asiallista keskusteluakin siinä sitten muodostui. (Mutta se ei ollutkaan ns.pissis...)- 24/7
Totta,että viestit ovat tosi sairaita ja henkilö joka niitä kirjoittelee on mielipuoli nainen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648223Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 76928
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25826
- 55823
- 64812
- 12810
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713