Heippa te jotka osaatte espanjaa, saksaa, ranskaa ja muitakin kieliä, vaikka latinaa!
Mulla on ollu villakoira jonka kutsumanimi oli Döö. Sisko väitti kuolemaansa asti että se oli ranskaa. Mutta eihän ranskankielessä ole Ä ja Ö!?!
Millähän kaikilla kielillä osaatte sanoa..
Häntä, haukku (siis haukahdus, hau), tassu, kaksi, neljä, viisi, ystävä, pikkuinen, kulta, tyttö, poika, kuningas, prinsessa, punainen, sininen, vihreä, uskollinen, hassu, omena.. Ja mitä muuta ikinä tuleekaan mieleen.. :p
Englanninkielisiä sanoja olen listannut jo. :)
Vieraskielisiä sanoja nimiksi!
Minä ja Döö
4
214
Vastaukset 4
- 8
Saksassa on ä ja ö
- 46456456
---RANSKAA---
omena = pomme
sininen = bleu
punainen = rouge
kuningas = roi
tyttö = fille
poika = garçon (huomaa: ei tavallinen C)
haukahdus / hau = ouaf
numeroita en tasan listaa, koiralle ei mitään sellasta nimeksi :|- 5kieltäosaava
Espanjaksi numero 2 eli dos on kiva.
Sakura on japania ja tarkoittaa kirsikkaa tai kirsikkapuuta.
- :'(:'(:'(
Otan osaa sinun siskosi takia. Levätköön rauhassa...:'(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4552058- 1631357
- 761212
- 941203
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1871133- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58766- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58695