Mistä löytyis asentoja.
Asentoja
10
3524
Vastaukset
- Hyväy neuvot
Liity partioon, niin pääset asennoille.
Mene armeijaan, niin saat tehdä asentoja. - Rakastaja,hieroja ym
Voin opettaa sinulle vaikka sata ensimmäistä. Toki niitä löytyy myös kirjallisuudesta ja ASIALLISISTA opetusvideoista.
Itse olen asentoja opiskellut pitkään ja innolla. Toisaalta luovuus auttaa itse kehittämään lisää.
Ehkä asentoja tärkempää on kuitenkin asenteet rakastelussa - etsippä
täältä sopiva asento KAMASUTRA
- vanha nainen sentään
Tuolta kamasutrasta löytyy oikeasti paljo asentoja helikopterista lähtien. Parhaat löytyy kuitenkin mielikuvitusta käyttäen oman kumppanin kanssa. Ja voi että tuntuu hyvältä.
- aika pukki
Oot aika vanha akka, mutta voin opettaa paikanpäällä jos oot enää edes siedettävän näköinen.
- jörtti
Sehän on nainen sopivassa iässä eikä mikään tytön heitukka joka ajelee pimppansa ja on pissis.Tuossa iässä nainen on jo sopivan rehevä eikä mikään pakkasen raiskaama pulkan naru.Arvostat tietyn iän jälkeen enemmän kypsempiä naisia.
- 696969696969
voi juma nainen 45 ja kyselee asentoja. ei voi olla totta
- paras asento
on kalu pimpissä, sitten siemenet sisässä ja olo, kun omenalla.
- humalainensiili
http://adf.ly/DaNno
Tuolta löytyy kamasutra E-kirjana ilmaiseksi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149156Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893760- 212228
- 871393
- 1141148
- 271145
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss801116- 751110
- 551063