Mä haluisin mun fb:hen sellasen kuvan etkehtais esitellä. Mut ku kaikil muil on niin hyvät kuvat. Olen yrittänyt kaikkia etukenoja ja push uppeja, mut aina kuvista tulee vaan ihan blääää.
Millasella keinoilla saan hyvän maun mukaiset mut pikkusen eroottiset kuvat oikein?
Kaikil kavereil on paljo paremmat vaik niil mitää D-kuppeja oikeest oo...
miten?
5
133
Vastaukset
- jupz
mä voin kuvata, jos oot yli 18. Nuorempia ei pikkusenkaan eroottisiin kuviin.. Jaa, mutta mistä päin oot?
- 2 vinkkiä
Käytä ohjelmaa Adobe Photoshop CS6
http://www.adobe.com/fi/products/photoshop.html
Tee käsittely siihen suureen kuvaan: JPEG 3:2: (L) 5 184 × 3 456
Ja pienennä kuva facebook-kokoon vasta sitten - suureen kuvaan kuvankäsittely on helpompaa kuin pieneen kuvaan. - helppp neuvo?
Ehkä parasta olisi ottaa jo alkuvaiheessa niin hyvä ja kovatasoinen valokuva jota ei
lainkaan kannata kuvankäsitellä?- Vailla koulutusta/ k
Ja semmosia kuviahan syntyy vaan yleensä kerran elämässä toista kertaa ei yleensä synny milloinkaan?
- helppo-Heikki32
no siinä on heppu, joka ei tunne käsitettä viimeistely
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775