Astran etupenkki ei taitu eteen, missä vika?

ASTATOMMI

Astran etupenkki ei taitu eteen, missä vika?

11

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putps..

      Niiden ei kuulukaan taittua eteen. Tutki asiaa ja huomaat sen itsekin kun vähän järkeilet.

      • ASTATOMMI

        HEI.Yritän järkellä kyseessä on kolmi ovinen.Takapenkille on hankala muuten mennä. Viitsitkö vielä vastata hei.


      • Vastaa sitten oikein
        ASTATOMMI kirjoitti:

        HEI.Yritän järkellä kyseessä on kolmi ovinen.Takapenkille on hankala muuten mennä. Viitsitkö vielä vastata hei.

        Olisiko kannattanut mainita heti ALOITUKSESSA, että kyseessä on 3-ovinen malli, mistä .....a teitä sikiää, tiedätkö muuten paljoko mahtuu tankkiin?


      • astatommi
        Vastaa sitten oikein kirjoitti:

        Olisiko kannattanut mainita heti ALOITUKSESSA, että kyseessä on 3-ovinen malli, mistä .....a teitä sikiää, tiedätkö muuten paljoko mahtuu tankkiin?

        en tiennyt että vastaaja on sairas yritä pärjätä


    • buhahahahaaa

      astatommilla ei seiso.!

    • TOSTA AMMI

      Etupenkin ( oikea vai vasenko ) eteenpäin kulku on jumissa ?.

      Korjausohjehan tietysti riippuu korimallista / vuosimallista / oikea tai vasen puoli ynnä muista seikoista.

      Kun joskus joutoaikoinasi ehdit ottaa yllämainituista asioista selvää niin warmaan saat vastauksiakin kysymyksiisi.

      • Ghdjxjvh

        Opel= olen paska en liiku


      • Parasta A-ryhmää
        Ghdjxjvh kirjoitti:

        Opel= olen paska en liiku

        Opel = Olen Paras Ensi Luokkainen


      • osta_kaletti
        Parasta A-ryhmää kirjoitti:

        Opel = Olen Paras Ensi Luokkainen

        Jos se sattuu olla 3 ovinen eikä jompi kumpi etutooli liiku eteen voipi vika olla rasuvan puutteesta tai liasta jumiintuneesta lestan kiskosta.

        Otappa ja korjaa asia äläkä täällä vingu.


    • Astra_96

      Hei!

      Ongelmasi lienee seuraavanlainen:
      Kun käännät etupenkin selkänojan lukitusvipua, ei selkänojaa kuitenkaan voi taittaa eteen.
      Minulla oli vikana toisen lukitusvaijerin venyminen.
      Lukitusvaijereihin pääsee käsiksi selkänojan verhoilua raottamalla takaa alhaalta.
      Käntäessäsi vipua näet alhaalla lukitussalpojen toiminnan. Niillä on kummallakin oma vaijerinsa, joista minun tapauksessani toinen siis oli venynyt.
      Vaijerin saa pujoteltua irti ja vaihdetuksi uuteen. Itse lisäsin vaijeriin pienen muovinpalasen, joka lyhensi vaijerin liikematkaa.

    • asma 95

      Jos penkintaitto mekanismissa on pientä kulumaa.
      Avaa ja korjaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe