Kirjoittakaa vaihtoehtohoitomyönteiset ihmiset palstalle.

Välittämättä tuon uskishörhön palstan torbetoimispyrkimyksistä. Sehän on naapurini vesa valtteri viitanen. Se on vinkunut itsensä moderaattoriksi saadakseen siitä henkisesti tyhjälle elämälleen 'täytettä'.

Esim. vähemmän uskonnollismielisessä Hollannissa, tuota häiriköintiä tuskin sallittais. Ihmiset ovat hoitaneet toisiaan tuhansia vuosia. Niin tehdään myös tulevaisuudessa.

10

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias U.

Mitä luontaishoitoja sinä annat tai suosit?

• c c

Luontaishoitajasivuilta hoitajia voi hakea ja tarvittaessa kokeilla. Itse harrastan vain omahoitoa.

• toinen reikiläinen

ja aika tavalla näyttää puhdistuvan muutkin kuin itsesi valon suuntaan pimeydestä ymmärtäisin. Oletko huomannut tämän ilmiön reikistä. Jotta olet oikea sieni ja jonossa on vaikka minkämoista väkeä. Lika haluaa irrota keinoja kaihtamatta. Ja sitä löytyy aina vain uusia kerroksia.

Hih et sinä selviä vain itsesi hoidolla, kun on rankkasade hartioilla :)

• En muuten usko, että olisit lainkan reikipolkua kulkevia kun noin sekavia kirjoitat. Niillä ei ole tarvetta kieroilla ja yrittää m u u t t a a toista "syömällä" häntä.
      Arvelen, että olet naapurini tuosta läheltä.

Sinulla ei oikeaa tietoa miten syvä rentoutumistila vaikuttaa. Sellainen saavutetaan onnistuneessa reiki-meditaatioharjoituksessa.
      Eräs tiedtoimittaja ivaili minulle; mitä hyötyä sinulle voi olla siitä, että duunaat aivosi liskon 'tietoisuuden' tasolle.
      Tosiasiassa se on faktatason tiedostamista. Esihistoriamme puolesta olimme dinosaurusten aikaan vielä pienen nisäkkään kokoisia.

• toinen reikiläinen

Mihinkä olet uskosi kadottanut ventovieraisiin ihmisiin?
      Etpä taida olla minun naapurini jos palstalla kirjoitellut paikat pitävät paikkansa, niin kaukana olet täältä. Päästäisit heidät jatkamaan matkaansa.

Ja lakkaa aliarvioimasta toisia reikiläisiä, ettet turhaan itseäsi korota samaan aikaan.
      Juu kaikenlaisia jänniä juttuja reikin myötä oppii ihmiselämistä. Hih vai eläimistä. Eläimiähän me ihmisetkin vain olemme jos jätämme turhan itsemme korottelemisen.
      Vieläkun joku tajuaisi kehittää sen "oikean" eläintensuojelulain tämän nykyisen pilipalin tilalle.

ootko ajatellut jotain muuta juttua myös reikin lisäksi vai jäätkö vain siihen yhteen? Itse taidan ilmottautua seuraavalle kurssille josko siitä vaikka ihan viralliseksi työksi asti.

• kuaygYUGLig

Ota huomioon, että capt.cöpenick on sairas mies mieleltään.

• toinen reikiläinen
        kuaygYUGLig kirjoitti:

Ota huomioon, että capt.cöpenick on sairas mies mieleltään.

Kuka tahansa saattaa tehdä tarkoituksellisen psykopaattisen vainonkohteena outoja tekoja.

No enpä jatka kapteeninkaan kanssa tämän enempiä, kun en hänen vainoajansakaan ole. Toivoisin silti hänen saavan apua tilanteeseensa ja rauhan mielellensä. Tässä paikassa se ei varmaankaan onnistu enää.

Ja sinulle: lakkaa luomasta niitä sairauksia, tämänpaikan hengen kuuluisi olla mitenkä niitä parannetaan.

• No. Tuskinpa ex ammattikoulun epäpätevä opettajan toiminut tyyppi on pätevä ketään diagnosoimaan. Tulityötaito oman hyyskän polttamisessa osoittaa tän pätevyyden.
      Sanon v.v viitanen tämän taas kertaalleen - tästä skabasta et tule nappiasi koskaan kirkastamaan. Veikkaan ihan jotain muuta.

Olet pelkuri ja paskahousu. Kirjoitat muuten aina eri nikeillä paitsi tämä M.B. narsistipalstalla ateistina esiintyminen on sitä 'vakinikkisyyttä'.

Toivo Lång
      Inkeroinen

• RIP

Vesa Viitanen on koullut-

• PIR...

" koullut- "

Siis, mitä ihmettä on tapahtunut???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3544
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3093
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3044
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2865
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2690
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2687
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      61
      2424
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2271
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2128
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    Aihe