Luovun kymmenistä AMK-oppikirjoista. Kaikki kirjat ovat aivan huippukunnossa ja suurin osa vain kerran läpi selattuja. Muistiinpanoja ym. merkintojä en ole tehnyt yhteenkään kirjaan. Mm. nämä myyn pois:
-Hoida ja kirjaa (Tammi) 60 €
-Sairaanhoitajan käsikirja 2003 (Duodecim) 5 €
-Omaishoitajan kirja (Tammi) 13€
-Potilaan hoito päivystyksessä (Tammi Hygieia) 50 €
-Maahanmuuttaja asiakkaana (Tammi) 12 €
-Suuronnettomuustilanteiden kriisityö (Tammi) 22 €
-Laadullinen tutkimus ja sisällönanalyysi (Tammi) 27 €
-Toiminnallisen opinnäytetyön ohjaajan käsikirja (Tammi) 15 €
-Mielenterveystyö ammattina (Tammi) 21 €
-Tutki ja lue 13 €
-Tutki ja mittaa 15 €
-Hyvä työpaikka hoitoalalla 20 €
-Käytännön mielenterveystyö 22 €
-Masennuksen hoito perusterveydenhuollossa 20 €
-Mielenterveystyö ammattina (Tammi) 21 €
-Lääkehoito kotona (opas lähihoitajalle) 20 €
-Turvallinen lääkehoito kotona ja laitoksessa (WSOY Pro) 23 €
-Ohjaus hoitotyössä 18 €
-Tutki ja kehitä 20 €
-Kliiniset laboratorionäytteet 29 €
-Kuuntele minua - mielenterveystyön käytännön menetelmiä.. (Tammi) 30 €
-Tutkimusetiikan ABC 17 €
Asun Helsingissä, nouto ja postitukset mahdollisia. Mikäli kiinnostuit jostain kirjasta, laita kyselyä: klubnika2011(at)gmail . com
Myyn hoito- ja sosiaalialan oppikirjoja!
KirjojaKirjoja
3
379
Vastaukset 3
- Kiinnostunut
Onko ohjaus hoitotyössä vielä myymättä?
- RakelN
Hei. Onko sinulla vielä myynnissä Turvallinen lääkehoito kotona ja laitoksessa (Tokola kirjoittanut ) ? olisin kiinnostunut. Terv. Rakel N 0407025898 tai [email protected]
- sskäärme
Tuossa aloittajan viestissä lukee että ottakaa yhteyttä hänen sähköpostiinsa!! Noita ilmoituksia hän voi olla laittanut pitkin nettiä, ei hän täällä käy katsomassaa onko niistä tullut kyselyitä! Eli kysykää sähköpostiinsa, pölhöt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981475Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll8590- 37551
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448