Siilin häätäminen!?!

Sillä siili

Apua, tässä loppukesästä on ihmetelty, kun meidän pihakoirat huutaa pitkin yötä häkeissän, ja mitään ei ole näkynyt. Nyt sitten huomattiin, että joku iili on ottanut meidän pihan omkseen. Nukkumisesta ei tule oikein mitään kun oirat haukkuu koko yön, ollaan saatu vihaisia katseita jo naapureiltakin. Koirat ovat vielä hirvikoiria, joiden tehtävä on haukkua mahdollisimman pitkään hirveä, joten eivät väsy sitten millään.

Mies on pari kertaa kuskannut siiltä kauemmaksi, mutta siitä ei ole mitään apua. Onko kenelläkään keinoja, millä siilin voisi pihasta häätää? Apua tarvittais pikaisesti, silmäpussit on jo muhkeat...

3

3721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillä siili

      Hups, juuri huomasin, että joku toinen oli kysynyt vastaavaa melko äskettäin, mutta ei ollut saanut oikein kunnon vastauksia.

      Joku sanoi, että opettakaa koiranne...se kun ei käy käden käänteessä, varsinkaan vanhemmilla koirilla. Sitten jos opettaa, ettei koira saa haukkua, se ei hauku pian ollenkaan kun pitäisi haukkua.

      Meillä ei koirilla ole myöskään ruokaa esillä, ja puutarhakin on hyvin karu ja yksinkertainen, joten en tiedä, mikä sen siilin tänne vetää.

      Vaikka siilistä ehkä on ehkä jonkun mielestä hyötyä, on se myös petoeläin, joka saattaa syödä mm. linnunpoikasia.

      Kaikenkaikkiaan saa kyllä olla tontilla minun puolestani, kun pysyisi kauempana koiranhäkeistä. Miksi siihen häkin juureen on pakko mennä tönöttämään? Ja jos jollakulla on oikeasti hyviä vinkejä häätämiseen, otan nekin mielelläni vastaan.

    • alkakaa....
    • hedgehokki

      Siili on peto, ja karttaa vain suden tai ketun virtsaa.

      Ketun virtsaa minulla on myynnissä, ja maksaa 20 euroa 1dl. Riittää noin kuukaudeksi. Talvella siili on horroksessa, eikä sitä tarvise silloin karkoittaa. Siili herää horroksesta huhtikuussa ja käy pesässä synnyttämässä poikaset kesäkuun puolivälissä. Synnytyksen jälkeen karkoite on tärkeää, ettei poikaset opi käymään tiluksillasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe