UMP-45, P90 vai MP7

Its mee maarioo

32

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkgg

      g&g ump on noista paras, myös p90 hyvä, mutta ei missään nimessä mp7.

    • umppitietysti

      Umppi on hienoin, yksinkertasin ja helpoin varaosasaatavuus.

    • wdwdwdgg

      Mp7 on huonoin valinta noista. Mulla on ollut ja osia sai vain käytettynä. Ostat joko umpin tai p90. Molemmat on hyviä vaihtoehtoja ja helppo virittää tulevaisuudessa.

    • Its mee maarioo

      Onko P90 ja UMP muoviset rattaat?

      • Qermanni

        Ei missään yli 150€ AEG:ssa pitäis olla muovirattaita ;)


      • noeiolemuovia
        Qermanni kirjoitti:

        Ei missään yli 150€ AEG:ssa pitäis olla muovirattaita ;)

        Jos ase maksaisi alle 90€ ja painaisi alle 1500g, niin sitten tuo olisi ihan asiallinen kysymys.


    • 6VEE POIKKAAAA

      osta ämpe seiska ja sihen attakmentiks rapid fäijjö ja sailenseri nii mä sai heti multi kikkelikilin mw kolotsesta ja siten sain kikk mun partyst ku boostasin ja site mää sain triple mooaabb ja siten mä kuik skouppasin vähä ja vedin 360 en tiiä mitä se tarkota mut kuulostaa joujoulta sanoo se nii ma sanon sen ja sit mä sain jotan jännää ja käytin umppii ja sain moab ja sitte p90 triple ja lololol

      • taidat olla nauttinut vähän ES ennen tätä kommenttia...


    • fuuuuuuuuuck!!!!!!!!

      vitu MW-jonne

    • Miksi ihmeessä kaikki aina vetää jonkun pelin mukaan jos joku kysyy jostain aseista mikkä on jossain pelissä. Luulempa että nuo aseet on ennemmin airsoftiin tullut kuin johkin Mw/bf peleihin.

      GG UMP-45 hyvä valinta!

    • SoooFtarI

      UMP oilisi mun valinta

    • mp7MastergunUser

      mp7 on kyllä tosi hvä ase ja airsoftina kyllä hienoin ja paras airsolfti ase

    • softaaja170
      • ei dboys......

        ei ikinä mitään dboys paskaa


      • Guggenheimii
        ei dboys...... kirjoitti:

        ei ikinä mitään dboys paskaa

        Älä hauku Dboysia. Sisällä 2 kertaa parenmat osat kuin G&G. Koska XYT-rattaat,tiivis sylinteri,hyvä mäntä,7mm metallilaakerit ja hyvät rataslaatikon kuoret. Shimityksellä,AOEn säädöllä ja ylimääräisten rasvojen poistolla tosta saa hyvän pelin. G&G hinnalla tuosta saisi vaikka M150-viritetyn pyssyn.


    • 3+ 15 = ?

      mp7 on paska koska siitä kähtee hitaasti ja siitä kuluu panokset xd

    • a1rsoft

      suosittelisin tolla budjetilla ostamaan c02 aseita joita saa milgearista proairsoftista jne. että ostaisin täältä http://www.milgear.fi/kauppa/rynnkkkivrit-c-25_114.html esim jotain g39 tai scar malleja koska niissä on hyvä lähtö nopeus.tai sitten voit ostaa vaikka halvemman sähkö toimisen täältä http://www.proairsoft.com/acatalog/G_G_n_All_in_One_s_hk_asepaketit.html
      noita saa myös milgearista ja siiten jokin pistooli.itse ostaisin joko wingun/dan wesson revolverin proairsoftista tai milgearista tai toinen hyvä pistooli olisi tämä
      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_CO2_XTR_BKL.html
      (huomaa lähtönopeus ja se että se tarvitsee omanlaisia kaasupatruunoita jotka ovat vähän kalliimpia) ja sitä saisi myös hopeisena on tosin väite että kaasua karkaa kun otat lippaan pois mutta en itse usko siihen.mutta toivon että tämä auttoi

    • dgtfgv

      Noi kaasukiväärin on ihan paskoi, kun niitten lähtönopeus laskee sitä mukaan, kun kaasu vähenee.

    • apina

      p90

    • a1rsoft

      mut kaasut on aina lippaassa eli kaasua on aina saman verran joka kierroksella ensin paljon joka aseessa sitten vähän vähemmän riippuu toki lippaiden määrästä.

    • jemppu23

      umppi on loistava

      • jemppu23

        Paitsi pienet lippaat


      • iul,jjgt
        jemppu23 kirjoitti:

        Paitsi pienet lippaat

        Pitää opetella ampumaan, niin ei tarvi isompia lippaita.


    • 20fffffhbgfshtrsyh

      kannattaa ostaa snipu ilman kiikaritähtäintä 50 kuulan lippaalla ja pelata samallatavalla ku muutki jolla on rynkyt

    • Jeeejjeeejjejeje

      Osta tää gifura.orzhk.org/src/1332235315120.swf tosi hyvä konepistooli

    • softri

      Älä nyt heranjumala tuollla summalla noin huonoja osta! Tolla rahalla saisit melkein minkä tahansa 140ms lähtevän kiväärin!

    • airshofter

      Ump

    • fzsd

      umg

    • mieli3

      Mun mielestä mp7 on iha jees airsoftis jos softaatte pienellä alueella koska ei oikeetkaan konepistoolit oo tarkotettu yli 100 metriin...Ostakaa isompi lipas tai ampukaa semillä

      • Ak-12

        Mp7 on ihan hyvä koska sitä ei ole kauheasti muilla mutta p90 riippuu ihan käsien koosta koska se on minun kätösiini liian pieni ja ump on liian perinteinen suosittelisin et ostat ak-12 Jos pelaat niin tuttu mm. Ghostista ja Bf4:stä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe