Siis ei voi olla enää Suomen historian tyhmimpää sisäministeriä mitä Päivi Räsänen on, joka tahtoo karsia/supistaa liikkuvan poliisin määrää ja resursseja. Tämä on juuri sitä keskiaikaista ajattelutapaa, jossa vain joku henkiolento suojelee ihmistä, mutta kun pitäis keskiajalta päästä nykyaikaiseen ajatteluun niin se on todella pitkän matkan päässä. Kristittyjen määrää ei voida karsia/supistaa vaan niitäkin pitäisi Päivi Räsäsen mielestä oikein lisätä, kun keskustelu menee siihen, että kuka turvaa ihmisen elämän jollei sitä tee poliisi...niin kiihkokristityn mukaan sen mitä ilmeisemmin tekee Jumala...jota ei ole olemassakaan.
Nyt pitäisi supistaa/karsia uskonto opetuksen määrää vielä rankemmalla kädellä mitä viime aikaisten päätöksillä on jo tehty (ellei jopa lopettaa) ja laittaa nekin varat vain poliisien palkkaamiseen, sillä poliiseja täällä tarvitaan kun koko ajan kuulee kuinka joku tappoi taas jonkun. Missä Jumala, jota kristityt pitävät poliisinaan, kun täällä murhaa vanhemmatkin jo lapsiaan!?!? Pelkästään ns. "maalaisjärki" kyllä sanoo että poliisien määrää ja resursseja tulisi lisätä kuin viedä täältä hyvin tarpeellisen poliisiosaston alas.
Eikö kirkolla olisi varoja poliisien resurssien kustannuksiin ja suorat yhteydet sisäministeriin!? Rikkaitahan te olette paljon enemmän mitä valtio!? Varaa on kyllä auttaa Afrikan maita ja rakennella kaivoja. :)
Päivi Räsänen laittaa alas poliisin, ylös Jumalan!?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928385
- 926475
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586314Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344981Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593440- 453351
- 503295
- 442889
- 562852
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512836