Hama Star 62

jalusta32677

Mitä mieltä olette tästä jalustasta? hinta? laatusuhde? helppokäyttöisys? http://www.gigantti.fi/product/kamerat/kameratarvikkeet/HAMA4162/hama-star-62-jalusta

10

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Canonisti minäkin

      Ei sovi kamerajalustaksi. Liian iso riski rikkoa kalusto, kun tuo pettää alta. (Olen nähnyt, miten tuollainen halpis hajosi varoittamatta.)

    • jalusta32677

      Pystytkö esitellä parempia? hinnaltaan 20-35€

      • outoa vaaan

        20-35€:lla ei saa edes kohtuullista käytettyä, jos haluat hyvän jalustan, niin hinta alkaa 100€:sta.

        Ethän osta kenkiäkään 20€:lla, miksi luulet samalla rahalla saisi hyvän jalustan?


      • roskaa.

        Sisällä kuvatessa ok mutta viivelaukaisua pitää käyttää, tai langatonta kaukolaukaisinta, ettei jalustan tärinä vaikuta kuvaan. Ulkona tuulisella säällä turha toivo jos suljinajat vähänkään pidempiä. Alle 80 euron ei tahdo saada uutena kelvollista. Hyvät käytetytkin on vähintään 50 euroa.


    • Extreme Cheapo

      Jos haluaa kameransa 100 varmasti rikki, kun jalusta pettää alta, kannattaa ostaa
      Extreme Cheapo Tripod

      http://www.youtube.com/watch?v=G9S9jZW3Jxc

      Pääsääntönä, että mitä painavampi kamera objektiivi, sitä vahvemman jalustan tarvitset - siksi kannattaakin ostaa kevyempiä kameroita ns. jalustakameroiksi

      esim. Canon EOS M EF-M 22mm f/2 STM: 403 g

      • Canonisti minäkin

        Tuo filmi selvittää aika hyvin, miksi halustaan kannattaa oikeasti satsata. Jos käytössä on vain pari kymppiä, hernepussi on paras vaihtoehto. Ostat pussillisen kuivattuja herneitä ja ompelet ne löysään kangaspussiin. Erittäin halpa ja kohtuu tukeva jalusta.


    • Hama star 62 "fani"

      Minulla oli hama star 62, mutta muovijengat murtu ensimmäisellä kierrolla :(((

      • Hama star 62 fan 2

        Minulla on ollut Hama star 62 (erittäin vähäisessä) käytössä jokusen vuoden. Heti alkuun yksi jatkokohta lähti paikalta ja vaurioitui, mutta sain korjattua sen jotakuinkin käyttökelpoiseksi. Eilen lähti toinenkin ja hajosi lopullisesti, kun laitoin jalustaa käyttökuntoon. Jalusta ei todellakaan ole tukeva ja siinä olevat vesivaa'at olivat ainakin minun versiossani sen verran vinossa jalkaan nähden, että niiden mukaan ei kannata säätää mitään. Kamerana on ollut Panasonic Lumix DMC FZ-18, joten painoa ei pahemmin ole jalustaan kohdistunut ja vastaavalla kameralla se toimii jalustana kunhan ymmärtää, että jalusta voi hajota heti ensimmäisillä käyttökerroilla, vaikka sitä käsittelisi varoen. Järjestelmäkameran jalaksi Hama star 62 ei sovellu missään tapauksessa.


    • osta slik

      Onhan tuo Hamakin kertakäyttöön sopivan hintainen kunhan et päästä kaatumaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe