Koeajoin uuden V40-mallin!

Ostanheti!

Upea auto!

Hyvät tilat ainakin minulle, olen 182 cm.

Todella hiljainen, auto oli T3-malli. Turbomoottorissa hienosti voimaa, kiihtyi herkästi millä vaihteella tahansa!

Käykää ihmeessä kokeilemassa, Volvon laatu vakuuttaa!

21

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostoa harkitseva

      Itse en vielä ole ajanut, mutta koeistuin. Kuskina sain hyvän ajoasennon(189cm) tosin pää oli aika lähellä kattoa jo. Takapenkille ei ollut toivoa mahtua kuskin penkin ollessa omille säädöille. Tavaratila ei ole mikään tilava, mutta kyllä sinne jokunen kauppakassi mahtuisi. Tyylikkään näköinen auto ja T4-malli olisi kaikista mielekkäin. Pienellä kulutuksella hyvä suorituskyky ja ajomukavuus.

    • Ostamassa olen!

      Kova kilpailija on se pikkudieselkin, kulutus reilut 3 litraa sadalla. Se on aika hyvin kun auto ei sentään Volvona ole mikään keijukainen.

      Täytyy muistaa että auto sai törmäystestissä kaikkien aikojen parhaat pisteet!

      City Safetykin on vakiovaruste, se on hyvä varuste jos unohtuu vaikka kesällä katselemaan liian kauan jalkakäytävällä kulkevia kaunistuksia, pelastaa peräänajolta...!

      • TS

        Koeajettu on ja tilaukseen lähti. Työsuhdeauton uusiminen tuli juuri ajankohtaiseksi ja Volvo V 40 D2 Kinetic pesi muut mietinnässä olleet c-segmentin vaihtoehdot (mm. Ford Focus 1,6 tdci Trend wagon ja VW Golf 1,6 tdi variant) ajettavuudellaan, hiljaisuudellaan, ulkonäöllään, yleisellä laatuvaikutelmallaan sekä turvavarustelullaan. Vaikka D2:n moottorin vähäinen teho aluksi mietitytti, niin ajossa kone jaksoi vääntää hyvin ja oli paljon sivistyneemmän oloinen esim. Fordin vastaavan tehoiseen moottoriin.

        Kaikin puolin Volvon uutuus on onnistunut paketti, josta luultavasti tulee suosittu kokoluokassaan. Itse olen ensikertalainen Volvojen parissa ja tämä V40 sai minut "hurmattua" puolelleen.


    • S40aut

      Auto tyylikkän ja hienon näköinen, istuin edessä sekä takana, edessä mahtuu hyvin 185cm pitkä istumaan, mutta takana on aika toivottoman ahdasta, pää on katossa kiinni, ei viitsisi istua pää vinossa kovin pitkää matkaa, mutta eihän auto ole tilaihmeeksi kutsuttukaan, itseläni nyt S40, joka on takatiloiltaan aika paljonkin tilavampi tätä uutuutta.
      Koeajo on vielä tekemätä, mutta voisin kyllä vanhan kulkupelini tähän uutuuteen päivittää.

      • outo itkua

        Et sitten tajunnut laskea penkkiä alas päin??
        V40 onkin tehty koraamaan V50, S40 ja C30, eikä yritäkkään olla mitenkään suuri tiloiltaan, vaan sitävarten löytyy seuraavat mallit kuten V60 jne.


      • iutoa otkua
        outo itkua kirjoitti:

        Et sitten tajunnut laskea penkkiä alas päin??
        V40 onkin tehty koraamaan V50, S40 ja C30, eikä yritäkkään olla mitenkään suuri tiloiltaan, vaan sitävarten löytyy seuraavat mallit kuten V60 jne.

        Taas tämä sama lukihäiriöinen............heh, heh.


      • Soomekiel
        iutoa otkua kirjoitti:

        Taas tämä sama lukihäiriöinen............heh, heh.

        Onneksi täältä löytyy kielipoliisi ihan viran puolesta. Onko sulla muutakin sanottavaa?


      • S40aut
        outo itkua kirjoitti:

        Et sitten tajunnut laskea penkkiä alas päin??
        V40 onkin tehty koraamaan V50, S40 ja C30, eikä yritäkkään olla mitenkään suuri tiloiltaan, vaan sitävarten löytyy seuraavat mallit kuten V60 jne.

        ....ai takapenkkiä olisi voinut laskea alaspäin, jos autossa sellainen ominaisuus on, niin ilmeisesti siinä tapauksessa olisin mahtunut takana hyvin istumaan.
        Kirjoitin myös etä eihän autoa ole tila-ihmeeksi kutsuttukaan.


    • volvovss

      Voimaa voisi olla lisää (n. 250hv?) mutta kyllä tuolla perusmallin T4 moottorilla pärjää TYKKEEN!

      • herkut tulossa

        T5 tulossa myöhemmin, sitä odotetaan kuin kuutanousee.


    • BMW on paras!

      Pah. BMW on luokassa ainoa ajateltavissa oleva auto, sen ajettavuus eroaa tästäkin kuin yö päivästä. En ole V40:tä ajanut vielä, mutta uskon että häviää BMW:lle totaalisesti myös ajettavuudessa.

      • voi poikaa

        Kovasti autolehdet ovat ajo-ominaisuuksia kehuneet. Outo asenne Bimeripojalla kun pitää arvauksia jaella. Ei se Saksasta tuotu vanha loppuunajettu lintta varmaankaan ole ihan parhainmillaan.


      • vai lintta?
        voi poikaa kirjoitti:

        Kovasti autolehdet ovat ajo-ominaisuuksia kehuneet. Outo asenne Bimeripojalla kun pitää arvauksia jaella. Ei se Saksasta tuotu vanha loppuunajettu lintta varmaankaan ole ihan parhainmillaan.

        Onko maamme merkkiliikkeestä ostettu vm. 2011 BMW vanha loppuunajettu lintta? Ja dieselkoneella vielä?


      • velkavankkuri kulkee
        vai lintta? kirjoitti:

        Onko maamme merkkiliikkeestä ostettu vm. 2011 BMW vanha loppuunajettu lintta? Ja dieselkoneella vielä?

        No käy nyt kuiten ensin ajamassa Volvo ennekuin olet ihan varma asiasta.
        Hyvähän se on jos on ylpeä jatkeestaan, mutta rajansa kaikella.


      • äks hamster

        Bimmerin ongelma etteivät ne mene suoraan!! Suuntavakaus on melun ja mukavuuden (penkit, alusta, yms.) ohella auton tärkein ominaisuus. Harvahan autolla ajaa radalla kilpaa!! Lisäksi kotimaan tiet ovat uskomattoman surkeassa kunnossa.


    • Arska VAan

      Vanhassa -97 V70:ssä on parempi kuskin penkki. Muuten uusi V40 vaikutti hyvältä!

      • pulleat pakarat

        juu ja pakaroiden kohdilta muotoutuneet niin hyväksi että.


    • : \
      • ei paha

        Liinpää on melkoinen asiantuntija, eikö vaan? Ei osannut edes kytkeä ojosta luistonestoa pois päältä. ps. sama ohjelma. Ajettavuus onkin makua asia, kuka pitää mistäkin.


    • Ruma mittaristo

      Mittaristo vaan on ruma

    • Kaikki sujuu!

      Mittaristonkin voi vaihtaa mieleisekseen kun valitsee sellaisen version!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe