Mieskavereitten kanssa Illanvietossa

Nicole

Oli Perjantai-ilta ja olin lähdössä ainoana naisena miesseurassa juhlimaan. Tarkoituksenamme oli ottaa muutamat ja sitten tulla meille jatkoille. Laittauduin kuten yleensäkkin, mutta ehkä tällä kertaa liiankin hyvin. Laitoin päälle punaisen mekon jossa oli avonainen kaula-aukko ja ja lyhyt helma. Päätin jättää rintaliivit kotiin sillä ne olisivat saattaneet näkyä kaula-aukosta. Koska mekko myötäili ihoa jouduin pukemaan kaikista pienimmät löytämäni tangat. Tapasin viisihenkisen miesjoukon läheisellä klubilla. Miehet olivat vanhempia kuin minä, itse olin 21 ja he 25-30. Jarno ja Kalle katsoivat pitkään vartaloani joka n'kyi suhteellisen hyvin mekon takia. He olivat kaikki työkavereita ja olivat tottuneet näkemään minut lähinnä löysissä työvaatteissa ja yllättyivät äkillisestä muutosta. Osku tarjosi ensimmäisen kierroksen ja päätin ottaa vahvinta mitä talosta löytyy. Muutama samanlaisen jälkeen olni reilusti enemmän kännissä kuin miehet ja päätimme jatkaa kotiini. Kun saavuimme sisälle Lauri ja Jarno kävivät hakemassa muutaman pullon viiniä kaapistani. Alkoholin takia olin hyvinkin ahdistelevassa tilassa ja hiplailin kaikkia miehiä vuorotellen. Loppujen lopuksi paljastin että minua panetti hirveästi ja halusin naida heitä kaikkia. Kaikki miehet selittivät kokeneensa joskus kimppakivan hyvinkin mukavaksi ja eihän siinä mitään muuta sitten auttanut kun alkaa riisutumaan. Miehet piirittivät minut ja hyväilivät vartaloani, tunsin käsien työntyvän sisään kaula-aukosta ja hameen alle. Miehet olivat kaikki jo melkein alasti ja alkoivat yhdessä repimään mekkoani pois joka paljasti suuret, kiinteät rintani joissa nännit nöpöttivät kiihottuneina. Heikki alkoi nuolla nännejäni ja Kalle otti mustat pitsitangani pois. He kaatoivat minut kontalleen ja tunsin kuinka Oskun kovettunut kalu työntyi takapuoleeni samalla kun Lauri tunsi omansa suuhuni ja työnteli sitä edestakaisin. Jarno työnsi kaksi sormea pilluuni ja tunsin kuinka orgasmi tulvahti lävitseni saaden minut kiljahtamaan nautinnosta. Pian Osku otti kalunsa pois takapuolestani ja tuli selälleni. Miehet käänsivät minut toisin päin ja Kalle alkoi nuolemaan märkää pilluani samalla kun runkkasin lauria. Pian Lauri laukesi rinnoilleni huudahtaen. Kalle käänsi minut vielä toisin päin ja työnsi valtavan kalunsa pilluuni ja kaksi sormea takapuoleeni. Tulin tälläkertaa kiljuen yhä kovempaa ja Heikki työnsi vuorostaan kalunsa suuhuni. Nuolin sitä kiihottuneena. Joimme yhä lisää viiniä kiihkeän kimpan aikana ja loppujen lopuksi sammuin ensimmäisenä.

4

15523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nicole

      Elikkä tämä oli eka novellini ja toisvoisin saavni palautetta siitä

    • no?

      jatka vain ja vähän pidempi!:)

    • Jussi_03

      rivinvaihdot oikeisiin paikkoihin...? Eihän tuota jaksa lukea.

    • Repa

      Ihan hyvä tarina, kyllä jatkoa kannattaa kirjoitella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe