Heräsin aamulla ja huilasin vielä kunnes yhtäkkiä tuntui, että menee jotain aaltoliikkeitä rintakehän päällä ja ns. lennän jonnekin . En tiedä nukahdinko uudestaan vai tuliko vaan joku ahdistusjuttu. Ei epilepsiakohtaus ihan tuommoinen ole. Vikasta 3v ja ei kuvissa löydetty epilepsiaa mutta lääkityksen sain ja sitten vielä kaliumlääkitys kun se on alhaalla. Voi olla että johtui tuon puutteesta. Treenasin eilen meinaan aika rankasti.
Onks muilla samanlaista tuntemuksia ollut?
tiedonjanoinen
3
65
Vastaukset
- hypo tai hyper
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_osio=&p_artikkeli=dlk00857&p_haku=hypokalemia
Voi olla kaliumin puutetta, mutta myös hyponatremiaa. Elimistön suolatasapaino kannattaa määrittää verikokeilla P-K ja P-Na. Sekä hypo- että hyperkalemia aiheuttaa sydänoireita ("rintakehän päällä"). Hyponatremiassa on pyörryttävä olo, ei sydänoireita.
Aiheuttaako epilepsialääkitys näitä oireita sinulle? Ainakin karbamatsepiinivalmisteet hyponatremiaa. - raumatar
Joo. Puhut asiaa ja tuota itsekin aattelin. Minulla on kaliumlääkitys kaksi päivässä jonka otan aamupäivällä. Syön säännöllisesti ja juon paljon vettä. Harrastan päivittäin liikuntaa jossain muodossa. Välillä rankempaa joten nyt kun oli hiukan flunssaa niin altistuin varmaan tuohon.
- raumatar
Niin siitä lääkityksestä. Tripetalia(300mg) otan aamulla ja illalla yhden. Se vaikuttaa kaliumiin. Sitä vähennettiin ja sain tille kepran. Sitä otan aamuin illoin puoltoista tablettia. (1000mg)
Minulla tarkaillaan kaliumarvoja verestä mutta ei virtsasta. Täytyy varmaan pyytää sitä. Käyn usein vessassa mutta juon paljon oletan sen liittyvän siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665341Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1324165Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771722- 631395
- 2611107
- 471092
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E120917Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43762Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31693Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38652