Jäävätkö kiinteistön kiinnityskirjat lainaa antaneen pankin säilöön sen jälkeen kun niitä vastaan annettu laina on maksettu, vai ilmoittaako pankki että ne voi noutaa pois?
Kiinnitykset
2
303
Vastaukset
- eivät jää
Ei pankki niitä pitempään säilyttele. Varmaan hakemisesta muistuttelevatkin, jos velallinen ei älyä niitä itse noutaa.
- 3+15=18
Kun olet maksanut ja liisäksi asunnon arvon noususta on 30 % ( Handelsbanken, ÅAB ) tai 25 % ( Nordea ) ulkoisen vakuuden tarve poistuu .
Kun ulkoisen vakuuden tarve on poistunut niin takauskirjat saa lainan takaaja voit pyytää postittamaan vakuuden antajalle .
Lainan ulkopuolisen vakuuden tarve on tuo 25 % - 30 % kun maksat lainaa ja arvioit asunnon hinta joka on noussut niin ulkoisen vakuuden tarve pienenee ja pankki voi palauttaa vakuuden antajalle ulkoista vakuutta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674597
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383256Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492613
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222024
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91448