Hei Varakas!

9+14

Tarjoilet usein tällä palstalla lainaa. Anonyyminä anonyymeille se ei ole ehkä niin yksinkertaista.

Mullakin olis sulle (sun rahoille ) käyttöä. Mulla on valmistuessaan (nyt valmiusaste 80%) 400 000 euron talo., josta velkaa on 58 000. Pankki ei ole antanut enempää kun on entisen firman veroja ulosotossa.

Olis kiva saada talo valmiiksi n. 30 000 eur. ja ulosotosta velat pois n. 80 000 eur. Kiinnostaako? Firman velat siis vaan toisella puolisoista, eli ei rasitteena jos velka toisen nimissä.

40

1639

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myytalosijaheti.....

Sun kannattas jos myydä talo jos valmiusaste on jo 80 prossaa. Saat siitä rahaa käteen ja valmistuu talokin ostajalle, vai ulosottomiestäkö pelkäät.

• Xxxxxxxxxxxxx.

Kerroppas tarkemmin....

Sinä siis omistat talon yksin ?
      Talo tarvitsee siis viellä 30'000€ valmistuakseen?
      Taloavastaan velkaa 58'000€, kiinnitykset ?
      Sinulla on ulosotossa 80'000€ ? Mitä velkoja?
      Voitko antaa talon pantiksi ? Kiinityksellä?
      Puolisollasi on sitten yrityksen velat nimellään ?

Jotenkin vaikuttaa että tässä ei olisi kaikki, pankki antaisi tuon 30'000€ aikavarmasti talonpanttausta vastaan.

Onko talo pääkaupunkiseudulla ?
      Onhan talo tarkoitus myydä ?

Oletko hakemassa 218 vai 30 tuhatta € lainaa ??

Ehkä nämä tuovat ajatusta lähemmäksi ?

• varakas_

Aivan, jokin ei täsmää tuossa kertomuksessa.

• -aloittaja--
        varakas_ kirjoitti:

Aivan, jokin ei täsmää tuossa kertomuksessa.

Talo ja sen velat on 50/50. Pankki ei anna lisälainaa. Eikä ole antanut 6 vuoteen, joten on rakennettu palkoista. En saa taloa omiin nimiin koska en saa lainaa niin paljon (120 t )maksaakseni puolisoa ulos. Paska tilanne vai mitä.

En tiedä kiinnityksistä ja tarvitsin siis 30 000 lainaa että vihdoin pääsisi muuttamaan.

• varakas_
        -aloittaja-- kirjoitti:

Talo ja sen velat on 50/50. Pankki ei anna lisälainaa. Eikä ole antanut 6 vuoteen, joten on rakennettu palkoista. En saa taloa omiin nimiin koska en saa lainaa niin paljon (120 t )maksaakseni puolisoa ulos. Paska tilanne vai mitä.

En tiedä kiinnityksistä ja tarvitsin siis 30 000 lainaa että vihdoin pääsisi muuttamaan.

Sinulla ei siis ole vakuutta.
        Edelleen jotain mätää yhtälössä. Palkoista on varaa rakentaa 400 000 talo, mutta ei maksaa 80 000 ulosotto velkoja.
        Kun puolisolla on velkaa vain 29000 ja puhtaat luottotiedot, pystyy hän saamaan tarvittavan lainan pankista.

• Aloittaja--
        varakas_ kirjoitti:

Sinulla ei siis ole vakuutta.
        Edelleen jotain mätää yhtälössä. Palkoista on varaa rakentaa 400 000 talo, mutta ei maksaa 80 000 ulosotto velkoja.
        Kun puolisolla on velkaa vain 29000 ja puhtaat luottotiedot, pystyy hän saamaan tarvittavan lainan pankista.

Onneksi 400 000 euron talon rakentaminen ei maksa 400 000. Vakuus on sillä kuka antaa lainan. Tällä hetkellä pankki ja jälkipanttaus ulosotolla. Vakuus riittää kyllä mutta pankki ei anna lisälainaa kun puolisolla on verovelkaa. Uo-miehelle maksetaan 700 eur / kk ja tarkoitus on maksaa koko velka. Myös pankkilaina on 700/ kk.

• lisäävelkaakaverille
        -aloittaja-- kirjoitti:

Vihdoin pääsis muuttamaan ???!!!!! Siis täytyy väen väkisin esittää omistusasujaa vaikka olet korviaan myöden veloissa. Myy talo ja elä ihmisiksi. ANTAKAA NYT KAVERILLE LISÄÄ VELKAA .

• varakas_
        Aloittaja-- kirjoitti:

Onneksi 400 000 euron talon rakentaminen ei maksa 400 000. Vakuus on sillä kuka antaa lainan. Tällä hetkellä pankki ja jälkipanttaus ulosotolla. Vakuus riittää kyllä mutta pankki ei anna lisälainaa kun puolisolla on verovelkaa. Uo-miehelle maksetaan 700 eur / kk ja tarkoitus on maksaa koko velka. Myös pankkilaina on 700/ kk.

Juuri niin kuin sanoin, sinulla ei ole antaa vakuutta. Talosi on jo pantattu pankille ja vielä lisäksi verokarhulle. Vaikka kuinka antaisit sen vielä kolmannelle osapuolelle lainan vakuudeksi, niin lainanantajan on vaikeaa muuttaa se rahaksi, jos jätät velan maksamatta. Sitten kun sinulla ei ole muuta velkaa rasitteena taloa kohtaan, voit sanoa että sinulla on antaa talo pantiksi.
        Koska sinun luottotiedot ovat puhtaat, sinulla on ansiotuloja ja kohta 400 000€ arvoinen talo niin pankki kyllä antaa taloa vastaan vielä lainaa. Jos ei, niin tarinassa ei kaikki pidä paikaansa.

• TaskuunLaskija.

Jep.

Ei ollut asiat kuten alkuperäinen avaus kertoi...

Taitaa olla talossa kiinnitykset pankin hoivissa, pankin pitäisi antaa jälkipanttioikeus, sitä en usko saavan.

Joten pankin kanssa olet naimisissa myöskin.

Joten sinulla ei ole mitään vakuutta velallesi....

Tällä muuttuneella tilanteella ei kiinnosta minua.

• Apua tarvitseva!

Hei!
      Pystyisitkö lainaamaan 50000-80000e?
      Lyhentäisin lainaa kuussa 500e!

• varakas_

Pystyn, mutta pystytkö sinä antamaan pantin, joka säilyttää arvonsa laina-ajan (tuolla lyhennyksellä laina-aika on hyvin pitkä)?

• 13500

Täältä saat heti niin paljon kun tarvitset!

• 5v taistelua

2 000e ja 5 vuoden tuska ohitse (pojan sairaus) johti talouskaaokseen, nyt voimat loppuvat vaan ei taistelutahto. Puolessa vuodessa maksaisin takaisin ja vuosi 2013 alkaisi valoisammin ja yöunetkin palaisivat. Itse en aiheuttanut tätä tilannetta vaan pahoinpitelijät jotka tuomionsa saivat, eivät vaan tienneet kaikkea tuskaa mitä siitä seurannut.

• varakas_
        5v taistelua kirjoitti:

2 000e ja 5 vuoden tuska ohitse (pojan sairaus) johti talouskaaokseen, nyt voimat loppuvat vaan ei taistelutahto. Puolessa vuodessa maksaisin takaisin ja vuosi 2013 alkaisi valoisammin ja yöunetkin palaisivat. Itse en aiheuttanut tätä tilannetta vaan pahoinpitelijät jotka tuomionsa saivat, eivät vaan tienneet kaikkea tuskaa mitä siitä seurannut.

"Puolessa vuodessa maksaisin takaisin"
        Sepä kiva, enää puuttuu kolme tärkeää tietoa.

• 16+18
        varakas_ kirjoitti:

"Puolessa vuodessa maksaisin takaisin"
        Sepä kiva, enää puuttuu kolme tärkeää tietoa.

Hei.
        Olen umpikujassa eikä nyt tuu mieleen ulospääsyä.lainaa tarvitsen työssä käyn luoototiedot menneet. Omaa tyhmyyttä se on....

• varakas_
        16+18 kirjoitti:

Hei.
        Olen umpikujassa eikä nyt tuu mieleen ulospääsyä.lainaa tarvitsen työssä käyn luoototiedot menneet. Omaa tyhmyyttä se on....

Kerro ensin tarvittavat tiedot.

• pienettulot

700e kk ulosottoon tietää noin 2300e kuukausiansioita bruttona. Aika pienellä taloa kyllä rakentelet jos kuussa jää noin 1300e käteen rahaa ja siitä pitää vielä syödä ja maksaa laskut jne.

• faarao2221

Joo no ei tästä aloittajalle ole paljon hyötyä, mutta parin tonnin lainoja saa tuolta. Eivät siis ole pikavippejä, ainakaan ensimmäinen.

http://www.nettilaina.blogspot.fi/

Itse monesti ottanut ja helposti on toiminut. Mutta pitää olla säännölliset tuolot. Muuten eivät kai anna lainaa...

• Vaari 65

Mistään ei saa tällä hetkellä lainaa, ei vaikka vakuutta olisi!
      Kokemusta lähipiiristä, pantteja 100.000 erittäin hyvä metsäkiinteistö. yksikään pankki ei antanut lainaa, kyse ainoastaan 20.000 e!
      Jos joku on saanut lainaa, niin ihmeessä kertokaa miten olette saaneet&minkälaiset vakuudet?
      Ehkä ystäväni se pankin 0.00 asiakas, sillä pankithan luokittelevat asiakkaansa!

• Liris

Moi varakas!

Mulla ulosotossa about 80000€ ja vouti vie liksasta sen 700-800€/kk

Lainaa mulle tuo 8kymppiä ja maksan sulle 1000€/kk 80kk ajan?( tai joku muu tapa,mikä sulle sopii)

On vakituinen työ hoitoalalla,eikä varmasti lopu työt nyt eikä tulevaisuudessa.

• varakas_

Valitettavasti hakemuksesi on puutteellinen.

• Liris

Mitä muuta tietoa tarvitset?

• varakas_

Vakuuden.

• 1817

1000€ kuussa ei riitä lyhentämään lainaa viellä ollenkaan, korko itsessään olisi tuon.

Toisena pointtina, vakuuksista ei sanaakaan, ilman niitä ei yksityiseltä tipu lainaa.

• e.j.l.

Moi varakas,

Pystyisitkö antamaan 5000 euroa lainaa?
      Maksaisin näillä rahoilla itseni ulos pikavippikierteestä, ja alkaisin lyhentämään velkaa sinulle.
      En tiedä onko minulla sinulle kelpaavaa vakuutta, osa metsäkiinteistön perintöosuudestani ehkä viimeisenä oljenkortena.
      Tässä oma arvioni tavaroiden tämänhetkisestä arvosta käytettynä; henkilöauto 1500e, Samsung kannettava 500e, PlayStation 3 150e, pöytäkone 500e.
      n. 2500e siis joka ei kattaisi koko summaa

• SeliSeli...

Helppo kysymys, onko pesä jaettu, ja olet omalle osuudellesi ainoa omistaja ?
      Jos kyllä, OK
      Jos ei, ei kelpaa mihinkään.

• e.j.l.

Pesä on jaettu.

• SeliSeli...

Ja Lohkominen on suoritettu ja lainvoimainen ?
      Ja olet yksin omistamassa?

• e.j.l.

En ole juurikaan tietoinen tästä termistöstä mutta viime vuoden verokortissa lukee seuraavaa:
      14.1. Varat
      Kiinteistöt
      Osuus maapohjasta 1/24
      Maatalousmaan pinta-ala ha 7,9
      Metsämaan pintala-ala ha 40,2
      Joutomaan pinta-ala ha 15,8

Yhtymäosuudet
      Metsäyhtymä xxx
      Osakkuus alkanut 28.7.2006
      Osuuden alkamispäivä 28.7.2006
      Osuus muusta tulosta 1/24
      Osuus maatalouden tulosta 1/24
      Osuus varallisuudesta 1/24

• SeliSeli...

Kyseessä tilayhtymä.

Et omista mitään yksin.

Ei käy pantiksi, ainakaan minulle.

Hae osuutesi jakoon yhtymästä.

• e.j.l.

SeliSeli oletko sama henkilö kuin varakas?

• SeliSeli...

En ole sama henkilö kuin nimimerkki varakas_.

En ole kiinnostunut mistään tilayhtymä ja osaomistus jutuista.

Vain suoraan primäärisesti kiinnitettävistä ja pantattavista omaisuuksista, niissä on riittävä varmuus.

• marjuliini1

Hei Varakas! Olen oikeastaan melkein luopunut jo toivosta, että joku auttaisi minua. No laitan nyt tähänkin viestin. Oman sairastumiseni takia (ei puppua, mustaa valkoisella löytyy), olen täysin rahaton. Kela siirtelee tietojani käsittelijältä toiselle, eikä mitään valmista tule. Toimeentulotukea en saa, koska kuulun 3 henkiseen kuolinpesään, vaikka en sieltä ole euroakaan saanut. 2 veljeäni päättivät keskenään, että kuolinpesä jaetaan kun kuolinpesän talo on myyty. Se laitettiin myyntiin 01.03.2013, mutta ostajaa ei vielä ole ilmaantunut. En jaksa taistella veljiäni vastaan, vaikka tiedän olevani tietyssä asioissa oikeassa. tarvitsisin 15000€ lainaa, että saisin talouteni tasapainoon. Pitkältä sairaslomalta olen palaamassa jälleen työelämään, mutta en pysty palkallani siihen, että tulisi kaikki rästissä olevat laskut maksetuksi. Pystyisin lyhetämään lainaa 300€/kk, ja vakuutena minulla on oma osuuteni kuolinpesästä.

• Osuus myyntiin

Myy osuutesi pesästä jommallekummalle veljelle halvemmalla kuin nämä kaupittelevat taloa. Saat rahat käteen eikä sinun tarvitse sen jälkeen murehtia talon myynnin viipymisestä. Voi tietenkin käydä niin, että talon myynnistä saisi odottamalla paremman hinnan, mutta se ei ole läheskään varmaa. Veljillekin on helpompaa, kun rahaton sisko ei ole koko ajan kiirehtimässä asioita.

• _varakas

Voi eikä!

En lainaile amiksille, laita raha-asiasi kuntoon, olet itse ne sössinytkin!

• Kaikkea on yritetty

Nimimerkille Varakas

Kuten nimimerkki kertoo,en edes viitseisi alentua tähän mielestäni epämääräiseen pelleilyyn,mutta kaikkea on jo koitettu ja yritykset menevät alle riman. Tilanne on kuitenkin omalta kohdaltani niin vakava,että mitkä lainaehtosi ovat esim. 2500 e lainalle? Tämä ei ole paskanjauhantaa,joten jos olet joku pelle voit jättää vastaamata,kyse on äärimmäisestä ainoan omaisen hädästä mihin asiaa kysyn ja omat luotot ovat jo tässä rumbassa menneet.

• _varakas

Ähähää en todellakaan lainaile kenellekään kiihtyneelle amikselle. Lainaehtoja et ansaitse vaan mieron tie odottaa!

Heretkää ihmiset, niin makaa kuin petaa!

• Ja onnistuttu

Varakkaalle
      Voit olla siinä uskossa ja paikkailla olematonta minääs ;) Mierontie on mahdollisuuksia täynnä ja rahakkailta (tai niin luulevilta) on mukava vetää välistä eivätkä edes tajua et esim menit sitten paljastamaan liikaa ku piti brassata. sunkin ip on nyt tiedossa : ))))) esim.

• varakaspaskat

Miten te menette tämän "varakkaan" provoiluihin. Ei tällä tyypillä ole mitään lainattavaa oikeasti, Kauppiskoulun opiskelijan kirjoituksia....testailee vain minkä vallan voisi rahalla saada.

• Varakas nro. 4763

Tää on erikoinen ketju täällä suoli24:ssa. Ihmiset oikeasti luulee, että joku oikeasti lainaisi heille rahaa tämän forumin kautta. Veikkaanpa että nimimerkillä "varakas" on useampi kirjoittaja. Ihmiset kun uskoo mitä hyvänsä nykypäivänä.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3335
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      121
      1355
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1285
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1038
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1031
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1016
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      931
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      910
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      865
    Aihe