Mietään selkä ei taivu Soinin edessä

Ylipiä pohojalainen

Keskustasta lähtenyt Juha Mieto ei voi edes kuvitella pokkuroivansa Timo Soinin edessä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288497938380.html

Mitä tulevaisuudessa sitten käykin, yksi asia on varma: suoraselkäinen Mieto ei lähde perussuomalaisten matkaan. Opposition tehtävä on räksyttää, ei siellä mitään saa aikaan. En minä tiedä, miten perussuomalaiset ovat pärjänneet. Minä oon suoran linjan miehiä, jos saadaan rökalevoitolla valtakirja, mutta ei mennä hallitukseen, sitä minä en ymmärrä. Minuun ei populismi pure!

12

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timo selkäpuukko

      Mieto tiesi, että häntä odottaisi Väätäisen kohtalo. Timpan puukko suoraan lapaluiden väliin.

      • Varmaan puukottais..

        vaikka joutuisikin varvastelemaan että yltää puukottaa 2-metristä Mieto lapaluiden väliin - on se niin innokas puukkojunkkari.


      • humalainen persu
        Varmaan puukottais.. kirjoitti:

        vaikka joutuisikin varvastelemaan että yltää puukottaa 2-metristä Mieto lapaluiden väliin - on se niin innokas puukkojunkkari.

        Joutuisiko Timppa nousemaan pallin päälle puukotushommissa? Aika hurjaa.


    • Miten voi Mieto vaihtaa Keskustalaisen ajattelun Kokoomuslaiseen? Näillä on aika iso ero :)

      Perussuomalaiset ei sentään kääntäneet takkiaan hallituspaikan takia. Katainen antoi neuvotteluissa mahdollisuuden äänestää kaksi kertaa EI EU-tukipakettiäänestyksissä. Kaikissa muissa olis pitäny olla niiden puolella.

      • sinuhe..

        Kepu oli hallituskaudellaan täysin Eu:n vietävissä ja lisäämässä Suomen takauksia ilman minkäänlaisia rajoitteita, joten kepuhan tässä on todellisuudessa kiepauttanut takkinsa joutuessaan oppositioon.
        Nyt sitten ajetaan niin populistista meininkiä ja muka vastustetaan takauksia.
        Kepu on umpikiero puolue vaalirahoitusjupakkoineen ja se todellakin näkyy kannatuksessa.

        Samoin tulee käymään persuille, kun/jos joskus hallitusvastuuseen viitsivät.

        Populismi kun kostautuu aina.

        Näin on ollut ja aina oleva.


    • awd23

      Minä olen aina vähän epäillyt näitä "suoraselkäisiä" poliitikkoja. Minusta suoraselkäisyys tarkoittaa vain yhtä , sen suoraselkäisen totuutta. Jokaisella ihmisellä on omanlaisensa totuus, miten kaikki voisi elää vain yhden ihmisen totuuden mukaan? Politiikka on AINA kompromissien tekoa, SIIS AINA! Joka muuta sanoo on populisti eikä ole kiukuttelevaa pikkulasta kummempi.

    • ???????+??????

      Kyllähän niitä "suoraselkäisiä" oli lahdenkin kisoissa.

    • turha kumarettava

      Juha Mieto naurettava hahmo pohjanmaalta. Paree , että hurrri oo paree ku mu parta.

      Tyhjä ukko on jussi pussi. Ei saavutuksia.

      • Kannon päältä

        Jussin pussit tyhjät? Vai mitä halusit sanoa?


    • kenttä pohtii

      Jussi ei ole niitä perssupoikia, jotka haluavat herätä aamulla kermaa parrassa?

    • sinuhe..

      Mietaa on sen verran viisas mies, ettei ainakaan riitapukaripuolueeseen, Perussuomalaisiin lähde. Siitähän menee maine lopullisesti!

      Ja etelä-pohojalaaselle maine on todella tärkeä, tai ei ainakaan umpikieroilua suvaita.

    • kenttä ihmettelee

      Raumalainen Soini onkin kiero kuin korkkiruuvi. Huh huh!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe