Mikä paras pankki Mikkelissä?

tanskalainen

Vaihtamassa varat Sammosta pois. En ole tyytyväinen asiakaspalveluun, kassat myös aikaisin suljettu,lisäksi korkeat tilimaksut kk:ssa. Vaihtuu kohta nimikin Danske Bankiksi!

14

397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danske Bank

on itse asiassa Sampo Pankin omistaja, joten ei tuo nimenmuutos nyt niin kova juttu ole.

• jojojox

Ei se vaihtamalla parane, sillä kaikkien pankkien tarkoituksena on tehdä voittoa asiakkaidensa kustantamana. Kaikki pankit ottavat katteensa asiakkailta jollain tavalla.

Jos etsit pankkia, jossa sinulle hymyillään ilmaiseksi, kannattaa säästyä vaivalta ja pysyä nykyisessä.

• Myö savolaiset

emme halua mittään ulukomaan pankkeja. Tanske ja Nortea ovat samanlaisia.

• miäsiä

Osuuspankki on meijän "oma"-pankki. Sampo on walruusin pankki rikkaille.

• velatkohtamaksettu

Asiahan riippuu paljon siitä, mitä pankiltasi haluat ja mitä ovat tarpeesi. Oletko ottamassa lainaa, tarvitsetko kassapalveluja? Kilpailuta ja vertaa. Itse kilpailutin pankkilainat ja halvin erottui selvästi...

• mtttu

Mulla ollut asiakassuhde NORDEAN kanssa jo vuosikausia ja olen tyytyväinen,aikaisemmin oli SAMPO joka oli joka suhteessa sieltä itsestään`

• Potu

Minullapas on suhde sekä Otto-automaatin että naapurinrouvan kanssa.

• xxxJone

Sain ilmoituksen Samposta. Maksut nousee? Kiva kai näin. Mulle perintöä 120.000, yritän pärjätäulman sampoa. Otin käteisenä, koska pidän rahasta. Kivoja nämä niput rahaa.Kahdella tonnilla saa jo nipun. Kokeile. terv. Jone.

• Juupajuuuu:;

Ja sitten heräsit ja tajusit, että monta päivää korvauspäivään olisi kitkuteltava..

• mikkeli82

Vaihdoin itse sammosta s-pankkiin, eipähän vaadi mitään palvelumaksuja ja palveluakin saa 8-21, tyytyväinen olen ollut!

• Harhoja luulet

Niin paljon voidaan puhua pankeista ja niiden toiminnasta.
      Työntekijät eivät voi vaikuttaa siihen miten palvelu toimii, heidät on vähennetty niin vähiin, että enempään eivät ehdi, vaatii rautaisia hermoja jo nytkin, että pystyvät olemaan siinä jonojen edessä hoitamassa asiakkaiden asioita, sillä jotkut vaativat vähän pitempää selvittelyä. Hekin ovat ihmisiä ja työssä leipäänsä ansaitsemassa.
      He ovat se muuri joka saa kaikkien suurimmat haukut ja arvostelut, kyllä teidän jokaisen pitää ymmärtää, että se on aivan väärä kohde haukuille, sillä tätä pankkkitoimihenkilöä ei kukaan kuuntele, häntä vain käskytetään ja ihan joka päivä ylemmältä taholta, sinnekään päin hän ei koskaan ole riittävä.

Herrat ja narrit istuu komeroissaan ja valvovat tänäpäivänä vain tätä pankkitoimihenkilöä, mittaavat päivän tulosta, eivät he asiakasta halua tavata, mutta palkat ovat kuitenkin lähes kymppitonni kuussa, että silleen.

Pankki on liikelaitos ja ihan jokainen niistä, kulut ja tulos pitää repiä asiakkailta, nämä palvelumaksut on sekoitettu niin taitavasti ja sitä varten on pääkonttoreissa ihmiset, että keksivät piilokeinoja joita asiakas ei nää miten häneltä peritään ne.

Yleensä nämä perinteiset panki avoimesti ilmoittavat maksut, kuten pitäisi olla kaikilla ja samoin hoitavat pankkisektorin aluetta monipuolisesti. Mutta sitten esimerkiksi tämä S-pankki, ei peri avoimesti kuluja, mutta ottaa ne muuta kautta eikä myöskään hoida pankkisektoria kuin talletuspuolella pääosin, joitakin rahoitusyhtiötapaisia lainoja tarjolla.
      S-ryhmän toimintaan kuuluu tuo kaupapuoli, siihen on hyvä ympätä tuo tuloksen keruu ja katsokaapa millainen millainen tulos-S-ryhmällä kokonaisuudessaan , saamillaan pankkitalletuksilla rahoittaa tätä monopolin rakentamista Suomessa, En katso pitkällä jaksolla oikein hyväksi toiminnaksi lainkaan.
      Sitten Tapiola, varsinainen sekoitus, vakuutustoiminnan kautta, nettipankkeineen, henkiläkuntaa ei juuri lainkaan pankkiasioiden hoitamiseen, samalla tavalla hieman vajaa pankkitoiminnan tarjoaminen.
      Ja tärkeintä näiden ryhmien kohdalla on se, että eivät osallistu koko suomen pankkitoiminan hoitoon joka on vaativaa eli Suomen ja ulkomaiden välisiin asioiden hoitoon, joita tarvitaan viennin ja tuonnin asioissa.

Erikseen vielä pankkiiriliikkeet, jotka yrittävät saada piensoittajtkin sijoittamaan pääomatuotteisiin, joissa kukaan ei takaa rahojesi säilyvyyttä. Talouden heilahtelut määräärvät pääoman arvon heilahtelun ja voi todella kadota lähes tyystin ja vuosiakausia jopa kymmenen vuotta vähemmään kuin sijoitit, vaikka sinulle luvattiin jopa kymmenen prosentin tuotto, onko aikaa odottaa noita aikoja, mutta liike ottaa sinulta kulut ihan varmasti, vaikka pääomasi onkin vähentynyt. ei sovi kovin monelle, sillä ainakaan tällä puolella Suomea ei näitä "pöhörikkaita" ole kovin monia, joilla raha riittää leikkikaluksi.

Itse kyllä olen sitä mieltä, että kannattaa pitäytyä perinteisen pankkitoimman lähteissä, jotta niiden tasapaino säilyisi ja näin pystyvät pitämään ne palvelumaksutkin kurissa. Mutta jos säästörha luisuu noihin säästöjä kerääviin kohteisiin seuraus on, että asuntolaijojen hinta nousee , kun sen joudutte kuitenkin ottamaan printeisestä pankista. Nuorille ihmisille hyvin rankka paikka.

Koskaan ei pitäisi horjuttaa sitä perusjalkaa, mutta vaatikaa palvelumaksujen kohtuuttamista.
      Sitten vielä, jokainen meistä vanhenee, silloin saattaa tulla eteen asia, että enää ei netin kautta palvelut onnistu, voi mennä kunto siihen, että sormet eivät taivu netin kautta toimimiseen, muistikin kettuilee. Silloin ovat pankkitoimihenkilöt kultaakin kalliimpia.

Sitten on vielä koneen hankinta kotiin, koko ajan näitäkin kehitellään eteenpäin, joten entinen kone ei enää toimi, vanha ohjelma ei pysty enää uutta ohjelmaa pyörittämään kunnolla ja kallishan koneen hankinta todellisuudessa vain pankkiasioiden hoitoon on.

Asioita pitää katsoa hieman laajemmin kuin pelkän pankkitoimihenkilön hyvmyn vuoksi tai palvelumaksun vuoksi, joka on peritty sinulta tavalla toisella joka paikassa, toisessa näkyvästi ja toisessa "piilotettuna".
      Kun ostat mitä tahansa ruokakaupassa, sinulle on siihen hintaan laskettu myös se pakkausmateriaali kuluineen mukaan, niin on näissä pankeissakin, joissa varsinkin ei ole palvelumaksuja. Ilmaista liiketoimintaa ei yksinkertaisesti oel olemassa.

• ....

Älä missään nimessä ainakaan Nordeaa valitse. Siellä vittuillaan ihan urakalla, esim. arvo-osuus tilin avaaminen Mikkelin Nordeassa on miltei mahdottomuus...Hemmetin hyvä kun verkkopankki on keksitty, muuten olisin polttanut käpyni jo 15 kertaa noitten ämpyilijöiden kanssa. Kannattaisi kassaneitien muistaa että asiakas on se joka maksaa teidän palkat, etenkin sen vanha vaaleahiuksinen haahka.

• nuorennusleikkaus

Sammossa vanhoja kärttyisiä naisia asioitasi hoitamassa. On siellä joku nuorikin, yksi tosibrunette kassalla ja neuvonnassa välillä, mutta vain yksi. hyvännäköinen

• SYP

KULTAPOSSUKERHO ASIAKAS:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1227
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe