Puutteessa yli 2 vuotta..

epätoivoinen naaras

Olen ollut reilu kaks vuotta selibaatissa, nyt alkaa tuntua että pää hajoaa kun haluja on kerääntyny ihan liikaa. Tämä kaikki ihan omasta tahdostani, en osaa/halua harrastaa irtosuhteita tai yhden yön suhteita ja omaa sopivaa kultaa ei ole löytynyt - että ihan itteään saa syyttää. Olen miettinyt onko tämä ihan terveellistäkään.. Olen kuitenkin "vasta" kolmeysi, ja monen mielestä ihan nättikin, tai kommentteja siitä kuullut ja kiinnostustakin osoitettu..tunnen itteni ihan epänormaaliksi. mitä mieltä ootte, pitäskö vaan "nöyrtyä" ja hankkia vaikka rakastaja, vai kärvistellä vaan edelleenkin?

33

1443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m1238

      Eipä taida olla muuta vaihtoehtoa, jos ei halua irtosuhteita. Mistä olet etsinyt kultaa?

    • Mies88

      Itse olen tilanteessa, jossa olen ollut jo 15kk ilman minkäänlaista seksiä. Tätä ennen oli 6kk kuiva jakso. Itsetunto aivan maanraossa ja tästä johtuen mukaan ovat astuneet mielialalääkkeet, unilääkkeet ja xanor. Asiasta puhuminen aiheuttaa tolkuttomat riidat jossa oma osuuteni on vain kuunnella korvat punaisena kun saan kuulla kunniani kun otan asian edes esille. Joskus xanorin tai alkoholin alaisena olen meinannut kastroida itseni kotona, mutten onneksi sitä ole tehnyt. Tuntuu, että psyyke alkaa olemaan jo todella kovilla. Ikää vasta 23 ja suhde kestänyt reilu 4,5 vuotta. Ei lapsia.

    • Pannacotta-Anna

      Ei kannata selibaatti. Spermaa kertyy palleihin ja eturauhassyövän riski lisääntyy. Pimppaloota myös kuivuu, jos ei seksiä saa. Limakalvot kärsii. Kannattaa panna tuulemaan ja heti.

    • Mietityttää

      Olen aviossa ihan kunnollisen miehen kanssa, mutta hänen ns.libidonsa on todella matala. Ollaan kuin mummot ja papat sellaisessa aamutossusuhteessa oltu alkua lukunottamaatta pian 20 vuotta. Saunaan ei ole lähtenyt kanssani yli 15 vuoteen ja seksi loppui kokonaan yli 2 vuotta sitten. Sitä ennen puutteessa virittelin hänet muutaman kerran vuodessa - mileikuvitusta tarvittiin. Enää en tahdo sillä on se naiselle alentavaa olla Ei haluttu. Nyt on lapset jo senverran isoja, että tahdon erota. On iso prosessi edessä ja mietin olenko alkanut yliarvostaa erotiikkaa ja seksiä puutteessa eläessäni ja onko viiskymppisellä mahdollista löytää uusi elämä ja tyydyttävä ihmissuhde enemmän itseni näköisestä miehestä.Asun osin toisella paikkakunnalla ja liitto on niin muodollinen kuin olla voi. Saan katseita ja on kiinnostusta sillä en ihan rumakaan ole. Pettää en tahdo mutta jos löydän oikeanlaisen miehen, niin olen luvannut itselleni että liitto loppuu heti siihen.

      • """"""""%%%%100

        Jos ei harrasta,seksiä sairastuu kyllä.Kaikki keinot käytettävä.En pidä olla ilman.Itse kyllä,käytän kaikki keinot.


      • ei naimisiin

        Etsi itselle ,kumppani sivussa.Ei kannata,olla tuollaisessa liitossa.Ero sattuu,mutta se on sen arvoinen.


      • vierastako

        kirjoittaja (Mietityttää) Kirjoitit samasta asiasta kuin minä voisin kirjoittaa. Olen
        mies ja lähes samanlaisessa liitossa elän kuin sinäkin. Vaimo ei ole kanssani
        käynyt saunassa 10 vuoteen ja sexiä 5 kertaa vuodessa. Itse olen tällainen
        urheilua harrastava normaali painoinen mies. Joskus tuntuu , että pää hajoaa.
        Olen miettinyt josko alkais katselemaan vieraita naisia.


      • mek
        vierastako kirjoitti:

        kirjoittaja (Mietityttää) Kirjoitit samasta asiasta kuin minä voisin kirjoittaa. Olen
        mies ja lähes samanlaisessa liitossa elän kuin sinäkin. Vaimo ei ole kanssani
        käynyt saunassa 10 vuoteen ja sexiä 5 kertaa vuodessa. Itse olen tällainen
        urheilua harrastava normaali painoinen mies. Joskus tuntuu , että pää hajoaa.
        Olen miettinyt josko alkais katselemaan vieraita naisia.

        Olette te sitekitä sissejä kun normaalilla seksivietillä oleva mies lähtee vieraisiin jos kuukauteen ei tapahdu yrityksestä huolimatta mittään sksiin viittaavaa niin se suhde ei toimi.


    • Miksi pitäisi?

      Itse samassa tilanteessa vuosia olleena ratkaisin asian etsimällä vierasta. Kun ei muuta tarvitse kuin seksiä silloin tällöin ja muu elämä on kunnossa, miksi pitäisi kärvistellä ilman tai erota, rikkoa perhe ja kaikki sukulaisuussuhteet? Onnekseni löysin toisen "kylmässä" liitossa olevan, joten kahden liiton ongelmat ratkesi kerralla. Eikä ole yhden yön juttuja vaan on tapailtu jo vuosikausia pari kertaa kuussa ja olen tyytyväinen elämääni.

    • gerbiili

      Itse olen vastaavanlaisessa tilanteessa, eli reilu 2v tuli täyteen ilman seksiä. Olen samanlaisen "tasapainottelun" keskellä, etsiäkkö luotettava fuckabuddy toisesta kylmästä liitosta vai kärvistellä. Suhde toimii muuten todella hyvin mutta seksi ei :( Kun asian ottaa puheeksi toisen kanssa, niin hänkin ymmärtää tuskani mutta silti piparia ei heru...

      Mitä avuksi? Jaksamista sulle!

      • mmmm3

        Otappa puolisosi parikertaa puoliväkisin niin oppi tavoille miten parisuhteessa eletään.


    • Täällä sinkku ja kaikin puolin terve mies valmis parisuhteeseen?

    • Machin69

      Kyllä kannattaa hakea seksiä siinä muuten pää hajoaa.Itselläni 3 vuotta yhdessä ja seksi on kuulemma vastenmielistä hommaa joten päätin että sitä saa muualta.Haku on käynnissä kovaa vauhtia ja jos sellainen löytyy niin kiva olis.

    • Henkinen raunio

      Hieman samanlainen olen itsekin, mutta mies. Seksiä haluaisin harrastaa parisuhteessa, enkä pidä yhden yön jutuista. Itsellä seksissä kun on kyse paljolti rakastelusta, ei niinkään vaan fyysisestä suorituksesta.

      Viimeiset vuosi, puolitoista on ollut käytännössä kuivaharjoittelua kun avovaimoa ei homma enää kiinnosta. Masturbointi ei kuitenkaan mitenkään korvaa toista ihmistä. Tämä onkin sitten johtanut jo melkoisiin henkisiin ongelmiin. On masennusta eikä elämä tunnu enää elämisen arvoiselta. Pää tuntuu hajoavan kun kaipaa kosketusta ja sitä että saa rakastaa ja että on rakastettu ja haluttu. Ja vaimo ei edes tunnu huomaavan vaan ihmettelee aina silloin tällöin, että mitähän tuokin taas murjottaa.

      Tämä on nyt johtanut siihen, että olen alkanut miettimään tosissani hakevani seuraa suhteen ulkopuolelta. Vaikeaa ja masentavaa tästä tekee se, että en haluaisi pettää.

      • mmmm60

        Unohda ne periaatteet ja tee avokille selväksi että suhteessa pitää olla seksiä tai sitten erota tai sitä haetaan muualta niin voi avokkisi hratä ja etkö ole kertonut että pitäisi naida muutaman kerran viikossa niin hyvä tulee.


      • haaveilija4

        Mulla samanlainen tilanne, mies ei halua, viimeksi juhannuksena, sekin väkinäisesti, kerrat vaan harvenee, olen kanssa miettinyt rakastajan hankkimista tai eroa. Itse haluaisin vaikka joka päivä.


      • pää sekoaa
        haaveilija4 kirjoitti:

        Mulla samanlainen tilanne, mies ei halua, viimeksi juhannuksena, sekin väkinäisesti, kerrat vaan harvenee, olen kanssa miettinyt rakastajan hankkimista tai eroa. Itse haluaisin vaikka joka päivä.

        Haaveilija4) Olen 50v mies ja vaimoni on pitänyt minua selibaatissa 2v.
        Olen kertonut vaimolle asiasta mutta vastaus on ettei ole halua.
        Pää tässä sekoaa.


    • toinen epätoivoinen

      Vähän samantapaista. Takana pitkä avioliitto ja raskas avioero, jonka jälkeen en ole löytänyt miestä. Selibaatti ei ole omasta halusta. En ole valmis sitoutumaan, mutta seksiä kaipaan. Kuntosalista on viime aikoina tullut kuin huume, seksin korvike.

      • moikkk

        moi

        kiinnostaisko olen 25v mies.? Ois ihana saada naista...:)


    • vierastako

      En tosiaan ymmärrä vaimoani , kuten kirjoitin tänne. Hän on terve ja n. 5 krt/vuosi
      omasta mielestäni en ole mikään renttu. Olen urheileva mies mutta liittomme
      on niin kylmentynyt. Nyt olisi hyvä aika lähteä kun viimeinenkin lapsi muutti
      omaan elämään.

    • vierastako

      Hei, ( toinen epätoivoinen) haluaisitko kirjoitella kanssani. Mistä päin laajaa
      Suomea olet ?

    • lifemocker

      naiset ovat selibaatissa omasta tahdostaan - miehet pakosta

    • 11+12

      Löytyiskö Tampereelta tai Treen suunnalta vakituisesta seksistä kiinnostunutta naista 23-vuotiaalle miehelle? Kova seksin tarve olis minullakin.

      En kyllä ymmärrä kun täällä on näköjään seksinpuutteesta kärsiviä miehiä ja naisia niin miksei he edes yritä ottaa yhteyttä toisiinsa? Jos kerran sitoutuminen pelottaa niin mikä pakko on sitoutua? Mulle kelpais hyvin sellanen fuckbuddysuhde.

    • gentleman391

      Hanki rakastaja itsellesi. Elämme vain kerran täällä ja turha on kärvistellä puutteessa. Itse samassa tilanteessa ollut jo vuosia ja en ole tyytynyt asiaan, rakastajatar on hyvä ja elämä sujuu hyvin ;)

    • 11+12

      Hankkisin kyllä kun vain tietäisin miten se onnistuu. Ei ole helppoa todella ujolle ja lähes kokemattomalle miehelle hankkia naista. Netissäkään ei tunnu onnistavan vaikka se olis mulle varmasti helpompi tapa hankkia vakituista seksiseuraa. Livenä naisten lähestyminen ei taas mun tapauksessa tule kyseeseen ollenkaan. Se ei vain yksinkertaisesti onnistu minulta.

      Olen myös huomannut että mistään yhden kerran seksijutuista ei mulle herkkänä tyyppinä ole iloa. Eihän siinä pysty olemaan rentona. Ainakaan minä en pysty joten tuskin mikään maksullisilla naisilla käyminenkään olis hyvä vaihtoehto. Niin että kyllä mun jostain pitäis löytää nainen joka haluais sekstailla mun kanssa vakituisesti.

      • maria_871

        Moi mitäs sulle! Luin kertomuksesi ja se osui nappiin sama vika rahikaisella? Kiinnostaisiko ottaa yhteyttä?
        T: maria


      • 11+12
        maria_871 kirjoitti:

        Moi mitäs sulle! Luin kertomuksesi ja se osui nappiin sama vika rahikaisella? Kiinnostaisiko ottaa yhteyttä?
        T: maria

        Jos tuo vastaus oli osoitettu mulle niin miten suhun sais otettua yhteyttä?


    • shillälailla

      Ei se selibaatti ole nykypäivänä vain naisten ongelma. Nimimerkillä 6v suhteessa, jossa ollut yhteensä n. 3 v varmaan taukoa seksistä. :s Miestä ei vain kiinnosta, kuulemma huonon oman tuntonsa takia silloin tällöin, eli ts. kerran kuussa. Minä kun voisin vaikka 4 kertaa viikossa ! Mutta pettäminen ei tule kuuloonkaan.

    • En tiedä terveellisyydestä mutta ei siitä haittaakaan ole. Tai siis mtn muuta kuin mielen hyvinvoinnin kannalta.

      Ymmärrän kyllä tavallaan miltä tuntuu. Itse olen ollut nyt n. 6 vuotta "selibaatissa" kun yhden illan jutut ei vaan ole minua varten, enkä ole ketään kumppania löytänyt sen jälkeen kun edellinen suhde karahti kiville.
      Kasvattaahan se ainakin luonnetta.. Kai.
      Mutta jos olet täysin sitä mieltä ettei yhdenillanjutut/irtosuhteet kiinnosta niin tuskinpa sitten kannattaa "nöyrtyä" ja kärsiä siitä morkkiksesta sitten aikansa :)

    • Nainen -69

      Olin eron jälkeen ilman seksiä n. vuoden ja ennen eroa kuiva kausi ehti kestää puolitoista vuotta.
      Sitten tapasin laivalla ihanan nuoren miehen, joka alkoi piirittää. Reilun kuukauden sinnittelyn jälkeen antauduin ja se oli taivaallista.
      Mies on naimisissa, perheellinen, 15 vuotta minua nuorempi, rakastaa vaimoaan ja elää itse vähäseksisessä suhteessa.
      Homma toimisi muuten loistavasti, mutta huono omatunto vaivaa. Pelko siitä, että vaimo saa kuulla, ahdistaa. En halua tuottaa toiselle sellaista surua. Lisäksi ongelmana on liian pitkä etäisyys.
      Seksi on ollut ihanaa ja tärkeintä on ollut turvallisen ja luotettavan miehen läheisyys. Olen itse ollut myös se pihtaava vaimo, ja siihen on yleensä ollut syynä epävarmuus omasta viehättävyydestä ja se, että ei ole saanut nautintoa rakastelusta. Se on kiduttavaa molemmille osapuolille.
      Nyt on etäsuhde etääntymässä ja sammumassa ihan itsestään ja olen hajoamassa seksin puutteeseen. Välillä tuntuu, että pää räjähtää. Onneksi kaalimato on keksitty, mutta sen kainalossa ei voi loikoilla rakastelun jälkeen.

    • kyllävaan

      "luotettava ja turvallinen mies" pettää vaimoaan?

      • Bali Seetti

        Olen elänyt vapaaehtoisesti selibaatissa vuodesta 1999. Helppoa ei ole vieläkään mutta enää en voisi/osaisi enkä haluaisi harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa. Olen komea 50 v. mies.
        Haluan sanoa että selibaattius elämäntapana on mahdollinen mutta tukea en tähän juurikaan saa muilta. Aion jatkaa tätä elämäntapaa niin kauan kuin se tuntuu oikealta ja luonnolliselta taivalta juuri minun elää. Haluan vaan sanoa että selibaattius on mahdollista ja jopa hyvää elämää.


    • kolli kelvoton

      2.5v tuli täyteen ja kiintiö myöskin. useampaan otteeseen on meillä käyty keskustelut aiheesta, mutta se ei ole tuonut muutosta tilanteeseen. eli heitänpä verkot veteen ja alan katselemaan vastaavassa tilanteessa olevaa ja täten saisi kummatkin jotakin...

      jaksamista ja ja jouluja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe