Luetteko muut noita SW kirjoja ja mikä on suosikki sarjanne/aikanne?
Itse kerään noita kirjoja ja samaten jonkun verran on tavoitteena ostaa patsaita ja aluksien figuureja (ei mitään Lego/action man versioita). Ongelmana figuureissa vaan on hinta, mutta ovathan ne käsityötä.
Viimeksi luin melkein kokonaan tuon X-Wing sarjan pidin kyllä. Jotenkin eniten tällä hetkellä kiinnostaa tuo Old Republic aika minua ja siinäkin onneksi piisaa lukemista:)
Kirjasarjat
3
162
Vastaukset
- Korriban_Overlord_88
http://starwars.wikia.com/wiki/X-wing:_Mercy_Kill
Tuossa uusin X-Wing. :)
Viimeksi luin SW:stä:
Luke Skywalker and the Shadows of Mingor
Darth Bane: Dynasty of Evil
The Outbound Flight
Seuraavaksi lukuvuorossa on Darth Plagueis-romaani. :) Joo niin on. Se puuttuu kokoelmista. Wookiee pedia on kyllä mainio saitti. seuraavana vuorossa varmaan täällä Courtship Of Princess Leia, kun se sijoittuu X-Wingien väliin.
- Korriban_Overlord_88
Kirjasarjoista omat suosikkini ovat:
-Karpyshinin Darth-Bane trilogia
-Denningin, Allstonin ja Travisin Legacy of the Force
Edellämainittuja kirjailijoita luen muutenkin ja lisäksi luen Lucenoa, Stoveria, Zahnia, Goldenia ja satunnaisesti muitakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238