ABC kiikoinen

Abc ja paska lentää

Vittu mitä paskaa ne nykyisin syöttää asiakkaille.

Olen alusta asti käynyt täällä syömässä keskimäärin kerran puolessatoista kuukaudessa.

3kk sitten sain niin pahaa ruokaa, että päätin pitää poikotin.

No poikotti kesti tähän päivään asti ja nälkä oli kamala, pakko syödä ja kiikonen osu juuri kohilleen.

Pihvi oli palanut minkä sain, mutta silti maistu kun nälkä oli kova. Söin ja lähin. Nokian kohtaalla alkoi jo ongelmat, vatta niin kuralle, ettei meinannut vessaan keritä.

Onneksi kerkesin nokian abc: lle ja anteeksi vessa meni aika kuntoon, ei ole 10 vuoteen ollut pakki näin sekaisin.

Enään en kiikosiin poikkea, mitä vittua ne siellä oikein syöttää.......

41

4704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaana

Tiedoksesi että Kiikoinen on oma kunta Satakunnassa. Olen syönyt lukemattomat kerrat eri ABC asemilla ja aina on ruoka ollut hyvää eikä vatsani ole mennyt koskaan sekaisin.

• varpusparvi lentää

Perusta maksullinen wc sopivan ajomatkan päähän, hyvä business;)DD

• Oota 1.1.2013 saakka

Juu, kaikki Kiikoisten ABC:tä koskevat valitukset ei kuulu millään lailla Sastamalan palstalle. Kyse on peräti kokonaan eri maakunnastakin, eli Satakunnasta.

Kiikoinen on niin pieni 1150 asukkaan kunta niin sillä ei ole edes omaa Suomi-24 ryhmää. Siksi kaikki noi rekkamiesten vattan kuralle menemisen valitukset tulisi osoittaa suoraan Kiikoisten terveyskeskukselle.

Ensi vuoden alusta lukien Kiikoinen jättää lopullisesti hyvästit Satakunnan puolen bakteereille. Silloin myös ABC alkaa varmana toimia taas kunnolla, kun liitetoiminta siirtyy yritteliään ja siistin Pirkanmaan puolelle rajaa.
      http://yle.fi/uutiset/kiikoinen_heitti_hyvastit_satakunnalle_-_liitos_sastamalan_kanssa_toteutuu/5853182
      Muutos on Kiikoisille samaa luokkaa kuin että niinkuin DDR:stä siirtyisi Länsi-Saksan puolelle rajaa.

Jos ensi vuonna vielä menee vattas sekasin, samalla asemalla, niin sitten voit laittaa valituksesi tänne Sastamalaan. Asia käsitellään silloin Sastamalan Aluesairaalan Pöpöbakteerien Tarkastusosastolla. Saat siitä Ylitarkastajamestarin allekirjoittaman kattavan raportin jälkeenpäin itselles.

• Charles Boycott

Olen jo aikoja sitten laittanut k.o. lafkan boikottiin, koska heidän tarjontansa ei miellyttänyt. Suomesta löytyy muitakin paikkoja, joissa käydä syömässä.

Voisin jopa väittää, että Suomen kaikki ABC-myymälät ovat enemmän tai vähemmän toistensa kopioita. Samaa p*skaa ja samassa paketissa, mutta paikkakunta vaihtelee.

Välttäkää ketjuliikkeitä, tukekaa pienyrittäjiä!!

• juuh

valivalikitikitikiti....Onko mieleenne tullut, että tosiaan saatte ihan itse päättää missä syötte, joten?!

• hojottaja

Olen syönyt ABC-myymälöissä monesti, viimeksi perjantaina ja aina on nälkä lähtenyt ja ollut hyvää, kerran olen syönyt kiikoiste ABC:llä ja silloin oli mahtava noutopöytä. Pelkkää plussaa kiikoisille!! HOJO HOJO

• Täällä ABC rulaa

Meillä on ollut tapana viedä mummia ja vaaria ulos syömään, äitienpäivänä, isänpäivänä tai mitä nyt syytä keksitäänkään. Eri paikkoja on vuosien varrella kokeiltu Vammalassa, ja Ellivuoressa ja Tampereellakiin joskus.

Jostakin syystä Kiikoisten ABC on nyt pidempään muodostunut aika vakituiseksi paikaksi. Vaari tykkää että se on ainoa paikka jossa saa kunnollista miesten ruokaa, vaikka paikka sisustukseltaan onkin enemmän nuoremman asiakaskunnan makuun tehty.

Isoäidille kelpaisi muutkin paikat, ja kyllä hänen päivinään myös muuallekin mennään edelleen. Mutta hänkin pitää Kiikoisten ABC:tä siistinä ja mukavana paikkana, ja tykkää kun saa vaarinkin lähtemään ulos syömään heti kun vaan sanotaan että mennään ABC:lle. Saa pelata jassoakin aina samalla.

• aaabeeeeeseee

ABC:n perunamuussi on liisteriä. Ja ne keitetyt sekavihannekset...

• Keitetyt potut

Mitenkä ne sekavihannekset pitää laittaa, jos ei keittämällä? Paistaminen pannulla on tietysti toinen vaihtoehto, siinä tarvii vaan lisätä rasvaa aika lailla.

Minä en tilaa ikinä ravintolassa perunamuussia. En ikinä, ei edes paremmissakaan ravintoloissa. Ravintolan muussi on harvoin hyvää ja paikan päällä tuoreena tehtyä muussia.
      Keitetyt perunat, lohkoperunat tai ranskikset otan. Ne melkeinpä jokainen paikka osaa laittaa ainakin kohtalaisesti.

• test!

Ruokatesti mukaan joka mittaa ruuan.

• Kulinaturisti

Miksi kukaan syö ABC:llä?

• ihmeittelevä

Hei ketä kukaan, onko se Risto Kukaan, vai Anneli Kukaan vai joku muu Kukaan???

• tre3

Kaikki kunnia ABC:lle. Se sai suomalaiset perheet syömään jopa juhlalounaansa huoltoaseman baariin. Koko Suomi syö samaa paskaa onnesta soikeena. Ei muuta kun tuulipuku päälle ja juhlalounaalle.

• Bensakirkot

ABC-asemat ympäri Suomen on maan uusia seurakuntia ja kirkkoja. Kuka vaan joka siellä uskaltaa syödä, niin varmana oppii sen perästä pian hädissänsä rukoilemaan myös.

• Rapula ripuli

Ennen huoltoasemilla tankattiin autoja ,nyt siellä syötetään kaikenmaaliman pöperöitä ihmisille. Niimpä tämä maailma muuttuu poka poloinen.

• Jooò

Millaisia herkkuja ihmisillä mahtaakaan keskimäärin lautasellaan kotonaan olla? Valmis makaroonilaatikkoa, pitsaa, lasagnea ja tietysti kaupan kylmähyllystä...

• tosiäijä

Kyllä se syönti on vappaaehtoista että turha on räkänällien porata, menkää äitinne helmoihin kasvaan ja miehistykää.

• Rautamahoilla vain

Mies se on joka ABC:llä uskaltaa syödä. Niitä ei siellä myyntitiskin takana mitkään heikkomahaiset poikaset eikä määt kiinnosta.

Semmonen miäs joka syö viikon vanhaa, repussa mukana kulkenutta lahnapaistosta, eikä silti tule kipeeksi, niin se on se ihanneasiakas. Muut toivotetaan pysyyn kotona. Menkööt syömään vaikka Huittisten Härkäpakarille, jonka paikan sapuskoita kehuu kaikki.

• miettikää

Hei kuka syö oikeesti ABC:llä? Kaikki safkat on siellä "MAC DONALS" tasoa!

• Valitkaa ABC

Eiköhän se palautteen oikea osoite ole jossain muualla kuin täällä ko asiasta? Edellinenkin yleistää. Sitten voisi myös sanoa, että jos olet syntyntynyt sinä ja sinä vuonna, etunimesi on se ja se asut siellä jne.... Mitähän tasoa "miettikää" on? Tai minä?

• kiikanäijä

Jaahas nälkä tässä tulee taidan poiketa ABC:llä haukkaamaan noutopöydän antimia jahka päivä tästä etenee. Tosi kommeeta lohta siellä noutopöydässä ja muutkin herkut vielä.

• Leipäläpi

Minä söin koko ABC:n, röyh!

• ABCruokaa

ABC aura ruoka on ollut aikas hyvää!

• valivali1

On se vaan hienoo kun meillä on varaa valittaa!!!

• töttöö

paska lentää ku varpusparvi kiikoste abc rasvamössöistä,hyi hitto maksaa maltaita paska lautasella sienikastikeki missä pöyritetty ei moneen vuoteen ole kiinnostanu loppuehtoon saa ravata paskahuusisa.

• Paulig

Kahvi abc:llä on kuin kuravettä joisi.

• Shellsimpukka

Empä ole erään poikennut.

• näääääinon :)

Kiikoisten ABC ok ja ainoita ruoka/syömäpaikkoja lähialueella,kesäisin mökkiläisenä käyn herkuttelemessa netistä valitsemina päivinä ja tietääkseni ovat sulkeneet ABC:t missä todettu huonot ruuat (esim.Ilola/Vantaa)....ei muuta ku tsemppiä Kiikoisten ABC:n mukawalle/ammattitaitoiselle henkilökunnalle :)

• tykkää

Poikkesimme kanssa sinne matkallamme ja oli vielä seuraavana päivänä täysi olo kun ruoka oli hyvää monipuolista ja maittavaa, hienoa että tämmöinen paikka on kiikoisissa.

Terveisin: entinen kiikoislainen syntyjään jaarasta.

• mä..mä

syö ABC hese ateria hyvää ja täytävää

• Rurutu

Onneksi siinä on hese kyljessä.

• pahaa oli

Kävin taas pitkästä aikaa Kiikoisissa syömässä ja asiakkaita ei ollut lisäkseni kuin muutama.
      Tilasin metsästäjänpihvin ja oli kyllä niin kuiva ja palanut, että ei voi oikein kyllä suositella kenellekään tuota pihviä.

• jaarasta kotosin

Kävin kanssa ja ruoka oli noutopöydässä maittavaa ja riittävästi, taidankin lähteä taas ABC kiikoinen syömään tavataan siellä herkkuja maistellen.

• ei_jimi

immu on homo

• Ihanvaanvapaasti

ihan vapaasti! Pitäkää te siellä Kiikoisissa vaan omat homonne!

• Kiikoisten abc tuo rättipäiden barrikadi, somalialaisten merirosvolaiva ja junan vessa.
      Pihamaa näyttää siltä kun jättiläinen olisi tullut ja päästänyt sellaisen varkusparven perseestä, että puista on lähtenyt oksat pois ja kauniit nurmikot ovat lentäneet Lavian urheilukentälle ( tässä täytyy tietää lavian urheilukenttä)
      Abc ravintolan Menu on varmasti yksinkertaisempi ja huonompi kuin Auschwitzssä . Miettikää että jopa hitlerin alamaiset tekevät parmepaa ruokaa kuin kyseisen paikan kokit.
      Söin kerran höyrymakkaran ja makkaran sisässä taisi olla iilimato? sitten kun illalla Sepon piti panna minua perseeseen tuli semmoiset ripulit Sepon genitaalialueen tuntumaan että oksat pois!
      Jos haluat nähdä ABC liikennemyymälän jossa henkiklökunnan palvelun taso on huonompaa kuin kenian kenttäsairaaloissa niin ole valmis tekemään perheretki kiikoisten abc:lle! Saat paikasta varmasti elämyksen, sillä voit nähdä pihassa jopa 2 mopoautoa, traktoria, mopoa , sekä höyrymakkaran AKA tuccajukka. Kun astut sisälle ja katsot oikealle, näky vastaa taivaan portteja. 10 pientä pöytää ja 15 kikattavaa teinihoroa räkättävät sinun amisviiksillesi. Kun taas katsot vasemmalle näet ne 10 pelikonetta, joita nimeltä maiitsematon henkilö ( valkoinen ligier) on rynkyttänyt 2 minuuttia ja jokainen kone on kiinni...... säälikää sitä väsynyttä maunoa joka tulee firman scaniasta rahankuvat silmissä pelikoneelle ja pelikoneen näytössä lukee "" HOMO, NÄYTÄ PAPERIT"

• Sixtinaintia

Jaa juu, onko edellä kirjoittaja miäs vai nainen? Meinaan kun sexuaalisista fantasioistaan tänne huutelee? Ainakin 3.5. tänä vuonna ruoka oli hyvää, kun kävin. Ensimmäisen kerran sitten 3-4 vuoteen, kun ei ole tullut asiaa paikan suuntaan viime aikoina. A´la cartessa oli jopa jokin tarjous, kyllä kannatti syödä piffit ja lisukkeet, ateriakorttiin leima ja boonukset tietty sai myös hyväkseen. Onhan paikka tosin vähän snadia ja sosiaalitilatkin vanhemman aikaiset. Niiden kuntoon saisi Satakunnan Ossuuskauppa vähän panostaa, jos meinaa tuolla paikalla tuon kokoista palveluakin yrittää tarjota?

• Infektioaltis

Kävit varmaan vessassa ennen syöntiä? ,Sieltä norovirus tuli, kun et pessyt käsiä kunnolla / ulostullessasi tartuit saastuneeseen kahvaan.

Ja söit leipää tms. ja söit sormiesi kohdankin. Siitä noro mahaan.

En usko ruuan tai ottimien tartuttaneen. WC-hygienia yleensä ruikuliviruksen tuo, sekin on huoltamon vika. Koeta ensi kerralla olla tarkempi.

Itse pärjään juuri tarkkuudella, vaikka olen takuulla sinua alttiimpi.

• Kosketus-pannassa

Minä en koske kauppakeskuksissa liikkuessa edes liukuportaan kaiteisiin taikka ovenkahvoihin paljaalla kädella ollenkaan. Jos ei ole sormikkaat kädessä, niin aina laitan hihansuuta tms. väliin.

Tampereella on kymmenittäin mustia notkumassa keskustassa. Noilla on tunnetusti tuberkuloosia ja muita etelästä tuotuja tartuntatauteja.

Siksi liukuportaiden molemmin puolin mustat bakteeriliukuhihnat oikein kantaa kaikenlaista tautiräkää pinnoillansa.

• Aitsikaantartuittestään

Tiä mitä noi edellä Kiikoisten ABC:hen kuuluu, mutta vaikka olen useasti kieltänyt alle metrinmittaisia lastenlapsiani, joiden alahuuli just ylettyy Hesepisteen asiakastiskin reunaan, nuolemasta sitä pöydänreunaa, mutta turhaan? Aina ne sitä tekee, muistamattaan. Koskaan eivät oo siitä saaneet mitään tauteja tai pöpöjä jotta vatsa sekaisin olis menny? Pari vuosikymmentä sitten tuttavaperheeni aikamiespoika tuli aina paskat housuissa ehtoosti kotiin Ylöjärvelle, kun ei ollut voinut käydä asiointimatkallaan Tampereella yleisessä vessassa, ei edes kusella, kun ylihygieeninen isäpappansa oli pelotellut aamulehdestä luettuaan, että Tampereellakin voi saada aitsitartunnan yleisissä vessoissa asioituaan? Ja kyseinen poika oli sentään ihan täysjärkinen kaveri ja on yhä järjissään ja hyvässä ammatissa Tampereella? Nin oli vain isä pelotellu, ja ihan turhaan ja kaveri uskonut aitsiasiat? Mitään aitsia voinu, eikä voi saada mistään, jos yksin käyt seisaaltasi piipillä yleisessä vessassa? Aina siihen tarvitaan kaksi, ja toisella on oltava jo aitsi valmiina? Sama koskee kaikkia muita pöpöjä. Suomi on eräs maailman hygieenisimmista maista, jossa on melko mahdotonta saada mitään tautia yleisissä saniteettitiloissa asioidessaan? Venäläiset turistitkin ovat meitä hygieenisimpiä! He jopa seisovat vessanpytyn päällä vääntäessään torttua siihen. Ei tuu tartuntaa pyllyyn. Ja mamuja ainakin itse kättelen aina reilusti, sellaisen tavatessani, haluan tietää mistäpäin kaveri on kotoisin, mitä kieltä puhuu ja miten suomen kielen opinnot sujuvat? Mitään tartuntaa pelkää, tietenkään?

• erydfhsdf

Vittuuntuneet työntekijät räkivät annoksiin ja käsittelevät salaatteja paskasin sormin. Perussettiä ravintola-alalla, missä duunari on orjan asemassa ja koska vitutusta ei voi kostaa pomolle kärsivät asiakkaat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      984
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      81
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe