Kuka tampereen paras yksityislääkäri ?

lääkäriä etsivä

Eli kuunteleva, mukava ja asiansa tietävä. ei hosuja hötkyilijä. Eikä ylimienen paskiainen. Niitä löytää helposti täältä.

26

9139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+20

Yleislääkäri vai erikoislääkäri?

• ...

No. SAnotaan vaikka, yleislääkäri tai psykiatri

• jalka kipeenä

Terveystalolla on hyvä ortppedi ainakin.
      Puhuu niinkuin ihmiselle ikään.
      Julkisella nuo luutohtorit ovat kammottavan ylimielisiä.

• ...

Sais olla yleislääkäri, psykiatri, tai unihäiriöstä ymmärtävä neurolepti.

• parastampereenlääkär

Tullintorin Terveystalolla minua hoitanut Raimo Puustinen on ollut lääkäreiden valioluokkaa. Kiireetön ja järjetön tietotaito, mutta ei mikään ylimielinen vaan läsnä ja oikeasti potilaan asialla ! :)

• huh huh.

Aivan järkyttävä lääkäri tuo Raimo Puustinen. SAin häneltä vuosia sitten sellaista kohtalua että en ole keneltäkään saanut. Täysi sekopää. Ja joo. On erittäin ylimielinen. Tietävinään on joo joka paikasta. Mutta sitten kun ei tiedä niin sekoaa

• Anonyymi
        huh huh. kirjoitti:

Aivan järkyttävä lääkäri tuo Raimo Puustinen. SAin häneltä vuosia sitten sellaista kohtalua että en ole keneltäkään saanut. Täysi sekopää. Ja joo. On erittäin ylimielinen. Tietävinään on joo joka paikasta. Mutta sitten kun ei tiedä niin sekoaa

Samaa mieltä olen, toivottavasti en enää KOSKAAN joudu tämä "lääkärin" vastaanotolle.

• rampa

minusta eerikäinen tampereen terveystalosta on parhaimpia lekureita joita olen koskaan saanut kätellä vasempaan käteen.

• Anonyymi

Ylivoimaisesti Terveystalon Raimo Puustinen

• Anonyymi

Ei Puustinen ole ollut aikoihin Terveystalolla. Liekö eläkkeellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas, Puustisesta onkin tullut erikoislääkäri jolle ei työterveysasiakkaalla ole asiaa ilman lähetettä. Eipä sittenkään ole vielä eläkkeellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveystalolla edelleen, hyvä lääkäri!

• Anonyymi

Parsa ottaa vastaan etelässä. Ihana lääkäri kaikkea rohtoa saa mitä pyytää.

• Anonyymi

Raimo Puustisella on vastaanotto Terveystalolla. Nyt saa hyvin aikojakin. On pelastanut minut monet kerrat uupumisessa / fyysisissä vaivoissa kokonaisvaltaisella ja kuuntelevalla ja valtavan suurella ammattitaidolla. Ei ole sairauskeskeinen, vaan katsoo kokonaista ihmistä. Aivan paras lääkäri, jonka olen kohdannut.

• Anonyymi

Hui Hua Yang-Salmela. Vastaanotto keskustorilla. Tunti aikaa. Kysyy ja kuuntelee ja ohjaa eteenpäin jos tarve vaatii. Akupunktiota (joka muutoin saattaa auttaa).

• Anonyymi

Parkanossapa onkin sellainen lääkäri että hän usuttaa perättömien ilmiantojen perusteella poliisit naapurikuntiin hajottamaan taloja! Vaude mikä jäbä!

• Anonyymi

Marianne Schwensson, Terveystalo

• Anonyymi

Moi
      Psykiatrina paras millä olen käynyt on J. Aitokari Terveystalossa tai Pihlajalinnassa Kangasalla

Yksityistä yleislääkäriä suosittelut menee Kari Mattilalle Pihlajalinna Kangasala

Nysse 40 menee ihan viereen :)

• Anonyymi

"Lääkärit lääkepöllyissä". Uusi TV- sarja jota kuvataan Parkanossa. Ensimmäisessä jaksossa sekopää lääkäri usuttaa poliisit naapurikuntaan Kihniöön hajottamaan syyttömän ihmisen taloa. Ai niin, tämä tapahtumahan ei valitettavasti ollutkaan fiktiota vaan faktaa.

• Anonyymi

Siis Pauli Maijala Parkanon Terveyskeskuksessa.

• Anonyymi

Kenellä on varaa mennä yksityislääkärille?

• Anonyymi

Kaikki lääkärit on asiantuntijoita rahastamisessa ja potilaat hoidetaan tuurilla .

• Anonyymi

Kaipaisin lääkäriä jpka ymmärtäisi että olen 40 paikkeilla ja ensimmäisen respan sain Turun kaupungin sairaallasta. Siinä oli bentsoja 4 sorttia maximi annoksilla. Sit koska kärsin lanneselön? kivuista/iskiaksesta johtuvista kivuista aloitettiin etsimään kipuun toimivaa ratkaisua. Meni 4-5v ennen kuin alkoi löytymään apua. Sain kauan Tramal 200mg 4 kertaa päivässä. Olin sillä aika kauan ja kun sitten ehdotin että eikö
      Olisi parempi saada enemmän potentti lääke, jota ei tarvitse syödä niin isoja määriä ja montaa kertaa päivässä. Sen jälkeen sanottiin että jos ei tämä apu kelpaa niin pitää mennä yksityiselle. Kaikenlisäksi hoitava lääkärini oli tuttu jka ollut koko perheen apuna vuosia. Löysin onneksi kaverin suosituksella aivan mahtavan lääkärin yksityissairaalla NEOSTa jka on nykyään Mehiläinen. Minulle kävi semmoinen homma että 6v jälkeen huhujen takia minut otettiin kiinni ja syytettiin lääkkeiden myymisestä. Ja olin 3 vuorokautta putkassa ilman että sain lääkkeitäni. Tapasin lekurin siellä jka sanoi että saan tottakai lääkkeet jotka on reseptillä. Mutta tämäpä päätti soittaa silloiselle lekurille ja kertoa että mistä hän soittaa ja että olen epäilynä ties mistä. Ensinnäkin se on lainvastaista tehdä niin koska en ole todistettavasti mistään tuomittu. No vaikka sitten tämä kyttälekuri sai tiedot varmistettua en saanut lääkkeitä. Disclaimer että en koskaan saanut tuomiota. Vaan jopa takavarikoidut rahat asunnostani sain oikeuden kautta takaisin. Asianajajana ollut henkilö sanoi että se oli ensimmäinen kerta kun on nähnyt että syytetty saa rahat takaisin (vähän alta 8000€)…. No lekuria en koskaan saanut takaisin Mutta löysin Pasi Laurén nimisen lääkärin Silloin juuri avatusta lääkäriasema Pirteestä. Ensimmäiset vuodet menivät todella hyvin ja oli erittäin ymmärtäväinen jne. Sovittiin että laskisin lääkkeitten määrää pikkuhiljaa jonka tein joka johti että jouduin olemaan kokonaan ”elämästä pois”. Noh 4v suhteen jälkeen hän soitti tässä tammikuussa ja ilmoitti että nyt on semmoinen juttu että ”Valvira” on sitonut hänen kätensä että tästä eteenpäin hän ei voi enään kirjoittaa mitään….Kysyin että mitä minun pitäisi tehdä. Kerron siis mihin lääkkeisiin ja annoksiin hän jätti minut uusimatta tai suosittelemalla jotai muuta hoitotahoa. Eli Oxyconrin 80mg 1-2 tablettia 2-3 kertaa päivässä(tiedän sitä pitäisi ottaa vain 2 kertaa päivässä), 6mg Rivatriiliä jolla lopetin Xanorin (8mg/vrk), Lyrican 2-3x300mg/vrk ja diapamin 4-6 10mg tablettia/vrk…….ainiin 40mg Oxycontiinit ja läpilyöntikipuihin oleva Oxynorm 20mg lopetettiin kokonaan. Eli siis kaikki tajuavat että tämä
      Ei vain ole lainvastainen heitteille jättö vaan törkeä työtehtävän/lääkärivalan laiminlyönti, törkeä heitteillejättö, asentaminen potilas hengenvaaraan. 4v suhde lopetettiin ilman suunnitelmaa 2min puhelulla. Sanoi vielä että olen hoitanut asiani esimerkillisesti. Ja toivotti onnea ja kaikkea hyvää. Tiedän että tänne voi ketä vain skriivaa mitä vain mutta uskovaisena vannon kaiken pyhän nimessä että jokainen kohta on totta! Joten jos jku osaa neuvoa minut lekurille jka ymmärtää ja mun kanta.fi todistaa tämän kaiken ja sieltä näkee että minulle kokeiltiin jopa fentanyyli laastareita ja abstral tabletteja. Sain 3kk lääkkeet kerralla ulos ja huomasin muutaman päivän jälkeen että hikoilin vain eikä tehnyt mitään kivulle. Oxy oli ja on ainut mikä auttaa ja vein takaisin apteekkiin 3kk laastarit ja fentanyyli tabletit mitkä myymällä olisin saanut sanotaanko huomattavaan summan rahaa. Onneksi ei tullut siinä sitä kiusausta mutta jka tapauksessa se on ainakin pieni ”todiste” etten hae näitä muutakuin omaan tarpeeseen. Noh! Oisko tosiaan Tampereella tai Turussa lääkäriä jka voisi auttaa? Kiitos niille jotka lukivat koko tekstin. Ps. Aloitin uuden duunin viime viikolla ja koitin saada terveyskeskusta ymmärtämään tilanteen. Että en ole anatnut likaisia seuloja ja että mieluusti jos saisin hoidon saman katon alle niin loistavaa. Ja se että 17vuotiaans minusta tehtiin bentsoriippuvainen ja myöhemmin opiaattiriippuvainen on nyt jokseenkin ärsyttävää kun käyn terveyskeskuksessa niin kantaan tulee aina teksti että ”opiaatti ja bentsodiatsepiini riippuvainen nuori mies saapuu vastaanotolle(ja koska on ADHD todettu jo 7vuotiaana niin sekin on jotenkin mun vika)…. En halua tässä mitään ottaa uhrin viittaa päälle ja voivotella mutta ”Suomessa on maailman paras terveydenhuolto” on asia josta voi kiistellä. Jollen saa respoja uusittua niin menenkö sitten ostamaan ne paikasta missä ei reseptiä kysellä kunhan on käteistä. Tietämättöminkin tallaaja tietää että ei näitä lopeteta seinään….. kaikki vinkit ovat tervetulleita. Muutto Kanadaan ja vaihto ”luonnonlääkitykseen” on käynyt mielessä jo pitkään. Pitää vielä lisätä että lekuri jka kirjoitti Suomessa eniten kannabisrespoja oli myös Neossa duunissa ja olin saanut hänelle lähetteen mikä tottakai kuoli siihen kun hoitosuhde katkesi…..

• Anonyymi

Mikä lääkärin nimi oli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä lääkärin nimi oli

Kenen nimi siis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen nimi siis?

No se ketä oxyt yms kirjoitti ja mikä hoitolaitos kyseessä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7065
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2968
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2088
    Aihe