tuleeko kaikki vaihtaa kerralla?
en tie koska vaihdettu, ajettu yli miljoona samalla moottorilla, ja ite ajanu sillä kohta satatonnii, alko tankkauksen jälkee nalkuttaa, pistin desin moottoriöljyä tankkii, loppu nalkutus jonkin ajan kuluttua, ajelin sen aikaa iha hiljaa ja isoilla vaihteilla, ni ei nakuttanu nii paljo kunnes sai öljyä ja taas pelaa hyvin!
miten tien minkä suuttimen vaihda, jos vaa 1 riittää ? 6 kpl kuiteski...
940 Dieselsuuttimet
3
183
Vastaukset
- volvo_puranen
Eiköhän tässä käy sama hommaa kuin bensamiehen tulpan vaihdossa kerralla vaihtaa kaikki niin ei ongelmia,Kun matkaa ajettu paljon niin eiköhän se suuttimet ole hankkinut jo hintansa
Moi, jos on suutinvika niin kannattaa vaihtaa kaikki, sillä maksavat kalleimmillaankin vain 25e kappale, eli jos teet vaihdon itse niin ei tule vaihdolle hintaa kuin vähän yli satanen.
Itse vaihdoin suuttimien kärjet viime talvena ja kyllä kulku parani huomattavasti, ja käyntiinlähtö pakkasella samoin, kulutuksen pysyessä ennallaan.- fruut
katoin kyl et pelkkä varaosasuutin, joka purettu volvosta maksaa 90 euroo! taitaa olla parisataa kappale noi suuttimet kaupassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211