tuleeko kaikki vaihtaa kerralla?
en tie koska vaihdettu, ajettu yli miljoona samalla moottorilla, ja ite ajanu sillä kohta satatonnii, alko tankkauksen jälkee nalkuttaa, pistin desin moottoriöljyä tankkii, loppu nalkutus jonkin ajan kuluttua, ajelin sen aikaa iha hiljaa ja isoilla vaihteilla, ni ei nakuttanu nii paljo kunnes sai öljyä ja taas pelaa hyvin!
miten tien minkä suuttimen vaihda, jos vaa 1 riittää ? 6 kpl kuiteski...
940 Dieselsuuttimet
3
200
Vastaukset
- volvo_puranen
Eiköhän tässä käy sama hommaa kuin bensamiehen tulpan vaihdossa kerralla vaihtaa kaikki niin ei ongelmia,Kun matkaa ajettu paljon niin eiköhän se suuttimet ole hankkinut jo hintansa
Moi, jos on suutinvika niin kannattaa vaihtaa kaikki, sillä maksavat kalleimmillaankin vain 25e kappale, eli jos teet vaihdon itse niin ei tule vaihdolle hintaa kuin vähän yli satanen.
Itse vaihdoin suuttimien kärjet viime talvena ja kyllä kulku parani huomattavasti, ja käyntiinlähtö pakkasella samoin, kulutuksen pysyessä ennallaan.- fruut
katoin kyl et pelkkä varaosasuutin, joka purettu volvosta maksaa 90 euroo! taitaa olla parisataa kappale noi suuttimet kaupassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741