Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kävelysauvat - turhake joita ei edes käytetä oikein

Kyllä vaan suorastaan naurattaa, kun näkee näitä kävelykeppien kuljettajia joka hemmetin päivä. Onkos se mageeta ja trendikästä, kun on kävelykepit mukana, mutta ette niitä kuitenkaan käytä? Kepit on pelkkänä käden jatkeena, ettekä käytä niitä niin kuin pitäisi. (Siis kepin kärki ei kosketa tien pintaa ollenkaan vaan ne on kuin kantolaukut käsissä.) Mitä järkeä on niitä edes ottaa mukaan, kun ette tee muuta kuin raahaatte niitä kädessä mukana? Järki hoi, älä jätä!

Tässä onkin taas hyvä esimerkki siitä, miten ihmisille myydään tarpeita, jotka ovat täysin turhia. Senhän näkee jo siitä, että ei niitä keppejä itse asiassa käytetä, vaan roikotetaan vaan käsissä, koska se näyttää vaan hyvältä, jos ne on käsissä. Olet OIKEA TRENDIKÄS KUNTOILIJA, jos sulla on kävelysauvat! WAU!

Voi kuinka tyhmä länsimainen ihminen onkaan ja kuinka paljon tuhlaa luonnonvaroja johonkin niinkin älyttömään kuten kävelysauvoihin. Samaan aikaan toisella puolella maapalloa tongitaan raaka-aineita kaatopaikoilla henkensä pitimiksi. Voi tätä kerskakulttuuria. Nekin rahat, jotka te pösilöt tuhlasitte niihin kävelysauvoihin, joita sitten vaan kannatte käsissänne, olisitte voineet lahjoittaa kolmannen maailman köyhille.

18

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hilikutin

      Joop, saman nähneenä kepeistä, hankaloittaa vaan kävelemistä.

    • "invaliidi"

      käytän kävelysauvoja koska en pysty kävelemään kuin 100 m ilman. Lonkkavaiva ja selässä olevat liukumat alkavat oireilemaan... Sauvoilla pystyn kävelemään monta kilometriä. Tunnustan että en kävele niinkuin sauvoilla pitäisi koska ne on minulle tuki. Aina ei pitäisi kritisoida toisia kun ei tiedä miksi on näin.

    • hais.pask

      Näin valittaa penikat,jotka ei lähde tietokoneen ääreltä ja näyttävät porsailta kun läskit pursuu joka paikasta.Olette surkeita pulleroita.Vaellusta kun ei voi harrastaa ihraperse edes keppien kanssa.Pysykää siellä tietokoneenne ääressä luuserit ja jättäkää vaeltajat rauhaat tai nenä voi tulla kipeäksi.

      • Vaeltaja 53

        Löysää ihmeessä hieman pipoa. Tukehdut aivan siihen.
        Elä ja anna toistenkin elää.
        Näköjään tuijotat vain omaan napaasi.
        Et todellakaan voi tietää toisen todellisia tarpeita kävelysauvojen käyttöön.


    • jannaajajjaaaa

      Ymmärrän täysin keppien käytön tukena niille,joilla tasapaino tai muu liikuntarajoite estää tai haittaa liikuntaa ilman niitä. Ja tunnistan tällaiset tapaukset.

      Mutta kun täysin terveet ihmiset eivät osaa käyttää sauvoja oikein,näyttää se hölmöltä.
      On myös ostettu väärän mittaisia sauvoja ja sekin näkyy kävelyssä.
      On myös niitä,joilla tekniikka on täysin hukassa ja se näkyy kävelyssä.

      Minulla on kokemusta nähdä virheet,sillä olen sauvakäveluohjaaja.

      Ongelma onkin siinä,etten voi joka päivä mennä ohikulkijoille sanomaan,että heippa,kävelet täysin väärin...

      • Horst.Hoseträger

        Vaellussauvat ovat yleensä säädettäviä, eli korkeuden voi säätää itselleen sopivaksi.

        Sauvoista on apua ala ja ylämäissä, erityisesti jos on raskas kuorma.

        Vuoristossa sauvat on ihan ehdoton varuste. Samoin kuin köysi.


    • Liikunnan ilo

      Vaikka oletkin ohjaaja, ei se ole sinun tehtäväsi mennä ohikulkijoita neuvomaan. He eivät ole sinun oppilaitasi, ainakaan suurin osa heistä.

      Minäkin olen hiihtovalmentaja mutta en mene ketään neuvomaan kuka hiihtää "väärällä" tekniikalla. On mukava vain huomata että ihmiset ylipäätään hiihtävät ja pitävät kunnostaan huolta.

      Keskity sinäkin mieluummin liikunnan ILOON äläkä pilaa sitä muilta!

    • Nyt pitää muistaa, mitä sanoin. Eli mitä hyötyä niistä kävelysauvoista on, jos niitä vain pidetään käsissä ilman, että ne edes koskettavat maata. Turhaa touhua. Pelkkää pelleilyä. Monet vain ottavat ne kävelyreissulle mukaan, jotta näyttäsivät paremmilta, "oikeilta" urheilijoilta. Naurettavaa!

      • terve ihminen (n.)

        No hei! Voisitko antaa ohjeita, miten käyttää


    • Vänkyti vänkyti

      Ei mitään hyötyä mutta mitä se meille muille kuuluu mitä muut raahaavat perässään! Jotkut pitävät aurinkolaseja vaikkei aurinko paista, turhaan! Jotkut menevät pyöräilykypärä päässään kauppaan sisälle, turhaan! Yms. Yms. Ja mitä pelleilyyn tulee, sitähän täällä riittää, pelkkää pelleilyä tuo sinunkin valitus ja turhaa touhua. Että viitsiikin valittaa ja vielä väärällä osastolla, tämä on Harrastukset ja KOHTEET.
      Muistitko itse lahjoittaa esim. typeriin kirjoituksiisi menevä aika joka on rahaa (sähkö netti) hyväntekeväisyyteen? Jos et niin menepä nyt lahjoittamaan oma osuutesi äläkä vänkytä turhasta! Ihan kuin pahasuiset akat !!!
      Hanki harrastus!

      • minä

        kiitos! tulin hyvälle tuulelle luettuani sun kommentin :) 100% kannatan


    • Lipsuuko lipposella

      Sinä lipponen et voi sanoa mitä minun tulee muistaa! Mulle ihan sama mitä sanot, olet naurettava!

    • tälli tällistä juu

      On niistä hyötyä, kun hiihtoraivossa olevat hiihtäjät tulevat päälle, niin kepeillä voi puolustautua sauvan lyötejä vastaan ja löydä itsekin takasin.
      Hiihtäjät on hulluja ja kävelijällä on oltava jotain kättä pidempää kun kävellään latu-uria pitkin.

      • ohjattavaksi

        ottakaa hyvät ihmiset yhteyttä johonkin harrastajateatteriin.mainioita kannanottoja!nimeksi vaikka 'somaa sauvakävelyä'


      • Cosmosjack

        Kun kävellään latu-uria pitkin. Latu-uria ??


    • hyväto

      Pienenä ihmisenä minulle oli suurta hyötyä sauvoista norjan rakassa kiipeillessä.

    • Ite en käytä

      Joo, on se aika huvittavan näköstä kun nä vässykät raahavat noita keppejä perässään. Luulevat varmaan että näyttää trendikkäältä ja saa hyvää liikuntaa..

      95% prosenttia keppien käyttäjistä on noita ressukoita kun ei ole mitään hajua miten niitä käytetään.

    • kypäräpoliisi

      Ja entäs se sitten, että pyöräkypärää ei osata pitää oikein päässä. Eikö otakin päähän, kun monet pitävät kypärää takaraivolla, jolloin se ei suojaa mitään kaatuessa. Ja sitten jollakulla on vielä lippalakki kypärän alla, ettei kypärä edes mahdu suojaamaan otsaa. Eikö se ota päähän?

      Eikun vitsivitsi, otetaans nyt rauhallissti. Muuten joku hermostuu siitä, että nostamme tahallamme verenpainetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe