Kunnalisvaalit 2012 Espoo

Kyllä kannattaa käydä äänestämässä . Tulee mieleen tämä Espoon asunnottomuus joka on jatkunut jo vuosia ja jos muutosta ei tule kunnallispolitiikassa sama peli jatkuu .On suorastaan häpeä että asunnoton saa jopa 7v olla jonossa ja mitään ei tapahdu..Suosittelen äänestäjiä tekemään oikeat valinnat ja jopa käymään valtuustosalissa kuuntelemassa näitten nykyisten politikkojen kommentteja .tsemppiä kaikille espoolaisille.

5

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ensimmäistä kertaa mukana kuntavaaleissa ja minua kiinnostaa mitkä asiat espoolaisia huolettavat. Täytynee tutustua tähän asunnottomuusongelmaan ja miten sitä voisi ratkaista.

    • tiina.sonninen

      Espoonkruunua ollaan yksityistämässä, eli se tarkoittaisi sitä että pienituloiset eivät saa asuntoa ja nykyiset pienituloiset jotka saavat asumistuen asuntoonsa lentävät pihalle melkoisenvarmasti. Sinne halutaa juuri ne ihmiset jotka pystyy maksamaan koko vuokran itse. Kruunuhan on saanut jo valita jonkin aikaa aivan itse asukkansa ja tiedämme että tämä kesä 2012 oli kaikista suurin ulos heiton aika koskaan heiltä, sieltä lähti lapsiperheitä ja juuri pieni tuloisia. (Niiden hallituksessa istuu porvareita joten tiedetään jo suoraan mikä on menetelmä)
      Tuttava perhe joutui odottamaan asuntoa yli puoli vuotta se ei vielä mitään kun on nuoria jotka ovat odottaneet asuntoa sieltä 4 vuotta ja ei kuulu mitään.
      Ehdolla ollaa vaaleissa 86 numerolla saadaan asennetta, maalaisjärkeä ja lujaa luonnetta Espoon valtuustoon. :)
      pahoittelen aijemmassa versiossa oli painovirhe paholaisia :)

      • Tiina Sonninen, mihin perustat tietosi?


      • tiina.sonninen
        [email protected] kirjoitti:

        Tiina Sonninen, mihin perustat tietosi?

        siihen mitä olen nähnyt.


    • Teatteri Hevonkuusi

      Kaupunki jossa toimialajohtajia tuomitaan oikeudessa lahjuksen vastaanotosta ja virka-aseman väärinkäytöstä ja ja saa silti jatkaa työssään ilman kommentteja tahi muutakaan ei voi olla kuin läpeensä mätä. Nepotistimin huippuna on pedannut jo oman poikansa jatkamaan tehtäviään teknisen toimen johtajana, noin esimerkiksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2012
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1225
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1040
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      996
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe