Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paikassa kun sinut ensimmäisen kerran näin. Ympyrä sulkeutuu siis. Näin unta tästä jo kolme vuotta sitten ja seuraavaksi tapahtuu jotain äärimmäistä. Tammikuussa jo ehkä? Riippuu miten pieni hetki on pieni hetki katoamisesi jälkeen.
Kiitos nainen
28
7461
Vastaukset
Ei tää mulle ole koska en tiiä missä on joku nähnyt ja kenet ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Mutta tosiaan jotain äärimmäistä tapahtuu.
Eikä tosiaan tarvii odotella tammikuuhun asti.- Anonyymi
Kuoleeko joku?
- Anonyymi
No enpä olisi ikinä uskonut että originelli pieni nainen lähtee näihin Ap trolliukon höperöintiharhoihin mukaan. 🤨
- Anonyymi
Hyvä. ja by the way Nää EI OO MUN. HUOMAA allekirjotuksen puute. luultavasti ite kirjotat noi. Tai niuvanniemen älyluurin haltija. Pliis, kuule tää: Sun ei tarvitse tehdä kokoajan pahaa jollekki ja manipuloida ja pitää teatterias, sä voisit yrittää luoda jotain hyvää maailmaan, ja saavuttaa ja saada asioita aikaseks mitkä EI tuu jonku muun kustannuksella. Food for thot 😏✌️🖤💜🖤
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. ja by the way Nää EI OO MUN. HUOMAA allekirjotuksen puute. luultavasti ite kirjotat noi. Tai niuvanniemen älyluurin haltija. Pliis, kuule tää: Sun ei tarvitse tehdä kokoajan pahaa jollekki ja manipuloida ja pitää teatterias, sä voisit yrittää luoda jotain hyvää maailmaan, ja saavuttaa ja saada asioita aikaseks mitkä EI tuu jonku muun kustannuksella. Food for thot 😏✌️🖤💜🖤
Mitä sä syytät mua taas ja mistä vtusta ees?
BTW ei hajuakaan kenen sun ei oo....- Anonyymi
Joulupukki tai Hanukka jude tulee?
Anonyymi kirjoitti:
No eipä kyllä tänne tule sellasia.
Ainakaan mun tietääkseni...
Jos oliskin muka tulossa,
kannattais ehkäpä hyvin pian kertoa mullekin.
Koska muutoin saattais tulla johkin
missä mä en ole edes.originalpieninainen kirjoitti:
Mitä sä syytät mua taas ja mistä vtusta ees?
BTW ei hajuakaan kenen sun ei oo....Etpä tietenkään uskaltanut kertoa 😈
Ps
Mä en tunne ketään niuvasta.
Toisinkun sä taidat tuntea...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuoleeko joku?
Onko sulla kaikki ihan kunnossa kun käyt kyselemässä multinikkimiehen jutusteluissa sina jotain ilmeisesti ihan kysymisen ja turinoinnin vuoksi? Näyttää väliltä siltä, ettei palstasetä itse olekaan se höyrin tyyppi täällä😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä olisi ikinä uskonut että originelli pieni nainen lähtee näihin Ap trolliukon höperöintiharhoihin mukaan. 🤨
No kyllähän palstasetä tämä tukihahmosi lähti kun itse koko kuplaa näille dramaturgioit😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäkököhän hattivattien ringistä sinä olet joka jaksat käydä mumisemassa tälle guben hahmolle lannistuneen oloisesti?
- Anonyymi
💕💕🥰🥰💕💕🫡🫡🐶🐶🫡🫡
Toivon, ja, toivon, ja, haaveilen ja haaveilen,
että saisit, 2 valitsemaasi labradorin noutajaa, tai kultaista noutajaa,
itse pidän labradorin noutajista,
Olet, kaiken sen arvoinen ja paljon, paljon, paljon, paljon, enemmän,
=)
N- Anonyymi
Noutajat ei hyviä koiria
- Anonyymi
En ottaisi vaikka maksettaisiin
- Anonyymi
Valkoinen paimenkoira.
Anonyymi kirjoitti:
Valkoinen paimenkoira.
Mielenkiintoista,
tälläsen kommentin oon nähnyt ennenkin...
Ja niitä valkoisia paimenkoiriakin,
useinkin.- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Mielenkiintoista,
tälläsen kommentin oon nähnyt ennenkin...
Ja niitä valkoisia paimenkoiriakin,
useinkin.Eli havainnoit palstasetä muutakin ympäristöstä kuin naisten peräsimet?
Anonyymi kirjoitti:
Eli havainnoit palstasetä muutakin ympäristöstä kuin naisten peräsimet?
Haisteppas sinä jonku peräsimiä iha itekses.
Onko sulla mitään järkeä enää jäljellä?
Jos mä jotain peräsimiä kattelisin niin tuskin naisten. Tai on niitäkin kyllä ihan mukavia joskus näkynyt..
Sä voisit oikeesti ihan kuule itsesi,
Ja sun oman mielentilasi takia ottaa yhteyttä, niin saisit tietää etten oo joku joksi sä mua luulottelet.
- Anonyymi
Tietenkin. Ympäri käydään ja yhteen tullaan. Asioita katsoo kuitenkin toisin silmin. Vaikka kuinka toistaisi itseään.
- Anonyymi
Valetta
- Anonyymi
mm. oisit voinu ees jäädä puhuu. miten sä näytit nii... homssuselta??
Näytän miltä näytän,
ei kai mun tarvii mitenkää laittautua jonkun roskis käynnin takia tai jonkun muun vastaavan.
Vastaan
" kuin muka uskoisin "
olevan mulle...- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Näytän miltä näytän,
ei kai mun tarvii mitenkää laittautua jonkun roskis käynnin takia tai jonkun muun vastaavan.
Vastaan
" kuin muka uskoisin "
olevan mulle...Niin tämä sinun perheenäitifiksaatiohahmo on mies kuitenkin sentään kiireinen kolmen lapsen perheenäiti. Välillä muksut on päikyssä ja peruskoulussa ja välillä täysi-ikäiseksi venähtäneitä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin tämä sinun perheenäitifiksaatiohahmo on mies kuitenkin sentään kiireinen kolmen lapsen perheenäiti. Välillä muksut on päikyssä ja peruskoulussa ja välillä täysi-ikäiseksi venähtäneitä.
On ne joskus aikoinaan tietty olleet
päikyssä ja peruskoulussa,
ihan niiku säkin olet varmaankin ollut????
Mutten mä täällä ole sillon ole käynytkään....
Keskittyisit säkin johkin muuhun,
vaikka niiku omaan elämääsi.
Saattaisit vaikka löytää jonkun jonka
kanssa oisit onnellinen vielä...
- Anonyymi
Ja kiitos myös voimakas trans-nainen joka teki joulustani eilen täydellisen <3 <3 <3
- Anonyymi
Täältä löytyisi apua monenlaiseen probleemaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18706314/asianajotoimisto-heikkila--co-ongelmissa-osa-ii - Anonyymi
Onpa kryptinen loppu viestissä. Olitteko siis tavanneet jo kolme vuotta sitten?
- Anonyymi
Älä ny vaan sano, että kuuluu niihin pöyröisiin, jotka omasta mielestään riepottelee jonkun tietyn naisen elämää kun pohdiskelee tätä palstasedän tajunnanvirtaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818