Vantaan ehdokkaat listattuna.

Kohta voitte äänestä

15

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansa havaitsi

      On satasella saatu joku akkakin mukaan

    • eksi nin

      tärkeintä on se että siellä on naisiakin mukana.

      • Ja hyviä naisia onkin ;)


    • ihan hyviä,,

      On siinä taas tollodemuilla haukottelemista!

      • Näin olen kuullut

        kova kannatus tulossa. Kentällä on kuulunu kummia.! Vantaalla tulossa varmaan 30% kannatus.


      • lähteekö?
        Näin olen kuullut kirjoitti:

        kova kannatus tulossa. Kentällä on kuulunu kummia.! Vantaalla tulossa varmaan 30% kannatus.

        Koruptoitunut aines nyt pihalle?


    • äänestän varmasit

      Toivotaan! Nyt on aika muutokselle. Lista vaikuttaa erityisen hyvälle.

      • nyt tutajaa

        Kokkarin/demun puntit!


    • Kyllähän sieltä löytyy oikein päteviä ehdokkaita. Muistakaa äänestää meitä!!

      • vanha poika

        Koska satasen naisten vaalikalenteri ilmestyy vai onko jo myynnissä toimistolla ?


      • Onko??
        vanha poika kirjoitti:

        Koska satasen naisten vaalikalenteri ilmestyy vai onko jo myynnissä toimistolla ?

        Akat ilkosillaan? Hyi


    • totuudentorvivai

      Vantaan ps ehdokaslistalla vielä 18.9 kl 15 ollut ex-kansanedustajan avustaja, joka riitautti työsopimuksensa eduskunnan kanslian kanssa, heitettiin listoilta ulos juuri ennen listojen jättöä! Kenen toimesta? Kansanedustajan Hongiston pyynnöstä? Ruohonen-Lernerin käskystä? Kenen toimesta ja millä perusteella? Puoleen vastaista toimintaako se on jos haluaa työsopimuslakia noudatettavan myös eduskunnassa? Oikeuteen on haastettu eduskunnan kanslia ei perussuomalaista puoluetta...ainakaan vielä... En äänestä persuja enää koskaan.

    • minun valintani

      Niin - se olikin tämän kaupungin lista, jolta perussuomalaiset pudottivat eduskunta-avustajien työsuhteiden parantamista ajaneen ehdokkaan.

      Kyllä olis likasankojournalisteille tekemistä tämän puolueen kanssa. ENsin ostetaan satasella naisia listoille, ja sitten pistetään yhdenkin poikkipuolisen sanan sanonut kävelemään.

      Ennen vanha puolue ja vanhan puolueen metkut kuin uusi puolue ja täysin ammattitaidoton ja osaamaton porukka.

      Se on minun valintani.

    • laiha puolukkainen

      Lihavaista tai Vattulaista meinaan äänestää.

    • Ääni PerusÄssille

      Hienoa paljon on ehdokkaita. PerusSuomi paras suomi.

      Nyky käytännön mukaan näille palstoille on eksynyt joku muunkin puolueen "älykkö" kannataja kommentoimaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe