TV7:n kannattavuus

Talouden tarkastaja

TV7 on kanava jonka talous on ilmeisesti vahvalla pohjalla. Kanavan rahoitus perustuu heidän oman ilmoituksensa mukaan vapaaehtoisiin lahjoituksiin ja ohjelma-ajan myyntiin. Ohjelma-ajan myynti tuskin kuitenkaan merkitsee edes mainittavaa osaa tuloista.

Mielenkiintoinen aihe jollekin toimittajalle olisi selvittää millaiset ihmiset niitä varoja lahjoittavat. Ettei vaan olisi mukana jo muutoinkin vähävaraisia ihmisiä, jotka kuvittelevat lahjoituksien takaavan heille taivaspaikan ja jonkin suuren taivaallisen ihmeen kyllä hoitavan pikavipit pois. Vapaaehtoisuus ei siis välttämättä olekaan oikeasti vapaaehtoista.

6

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hölmöjä

Kun raha kirstuun kilahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa... Osattiin sitä ennenkin, miksei siis nyt?

• Rumat ja pelkurit

Tyhmiltä kerätään loputkin rahat pois tavalla tai toisella. Markettien rahapelit tai TV7:n lahjoitukset. Mitä eroa? Elämyksiä kumpikin.

• ghghddd

Noh, kanavalla työskennelleenä tiedän että lahjoittajat ovat
      -vanhuksia, jotka eivät halua katsoa paskaohjelmia muilta kanavilta
      -ihmisiä jotka eivät pääse seurakuntiin paikkakuntansa tai liikuntakyvyn vuoksi
      -ihmisiä jotka uskovat evankeliumin levittämiseen modernilla tavalla.
      Miksi joka asiaa pitää herjata, nythän ei tavritsisi jaella lappuja kadulla ym. saat itse valita katsotko kanavaa vai et. Turhaa tällä murjotat, laita tv kiinni jos ei kiinnosta.

• Huijareita

Kanavalla työskennellyt, tuskin pitää paikkansa. Sanontasi paskaohjelmat paljasti sinut. Lahjoittajat ovat useimmiten aivopestyjä, pelkäävät etteivät pääse taivaaseen, jos eivät avita näitä uskontofoorumeita. Itseään ja mielipiteitään esille tuovat minäkeskeiset pastorit suolapaloineen ym:een huijaavat ihmisparkoja.
        Amerikkalaista hömppää koko touhu.

• Jumala voi

TV7 pyörii ainoastaan näiden lahjoitusten ja ohjelma-ajan myynnillä. Ristin Tuki ry on toiminnallinen tukiyhdistys, jonka kirjanpito on avoin. Heitä valvotaan kuten muitakin yhdistyksiä. Talouden tilasta ko. kanavalla voi tiedustella toimitusjohtaja Martti Ojarekselta, joka on kanavan perustajajäsen. Lahjoittaminen on täysin vapaaehtoista. On jokaisen ihmisen yksityisasia, mihin haluaa rahaa laittaa ja pulinat pois. Lahjoittamalla kanavalle ei kukaan ole luvannut taivaspaikkaa. Ainoastaan usko Jeesukseen Kristukseen henkilökohtaisena sovittajana voi taata taivaspaikan. TV7 ei pyri tuottamaan voittoa, vaan ainoastaan käyttämään varat toiminnan pyörittämiseen. Sen ansiosta kanava on koko elinaikansa laajentunut suomen rajojen ulkopuolelle, Israeliin, Viroon ja Ruotsiin. Onnea ja siunausta kanavalle.

• Anonyymi

Eikä perustu vaan harjoituksiin ja harrastukseen 👋👌👏🙌👐🤲

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe