33-vuotias neitsyt

33-v. neitsyt

Päätin aikoinaan, siinä 15-vuotiaana, että en rupea neitsyyttäni säästelemään - sillä ei minulle ollut mitään itseisarvoa. Jos joku olisi tajunnut kysyä, olisin antanut - mutta kukaan ei kysynyt. Eikä ole vieläkään kysynyt. Tilanne nykypäivänä on, että olen 33-vuotias nainen, jota ei ole koskaan suudeltu, joka ei ole koskaan ollut treffeillä ja joka on edelleen neitsyt. Miten näin on päässyt käymään? Ja ennen kaikkea mitenpääsen neitsyydestäni eroon? Sooloseksin uralla olen kyllä neitsyyden menettänyt uljaasti, mutta se aito kokemus on jäänyt uupumaan. Mitä siis tehdä?

53

10297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      Tähän kohta ilmestyy lista tarjolla olevista miehistä.

      Voit valita, kuka heistä päästää sinut moisesta paheesta eroon.

      • suoraansydämestä

        AIvan mahtava kommentti :D


    • kakskytseittemänvee

      Jaa-a,jos nyt on vain tärkeintä päästä neitsyydestä eroon niin ei muuta kuin baariin antavissa vaatteissa niin eiköhän se sillä lähde.
      Mutta,jos seurustelua ajattelet miksi ei,niin siihen tiedät sinä vain itse vastauksen;Onko kriteerit sen verran kovat ettei kuka tahansa käy vai oletko muuten jäänyt syrjään koko hommasta.
      Ihan miten vain,sanon sen saman minkä miehillekkin,että kukaan ei elä yli 30v:ksi etteikö itsellään olisi osuutta asiaan.
      Itse esim.olen 27v,en seurustellut ikinä koska a)en käy baareissa b)omaan omalaiset kriteerit sille kennen kanssa alan olemaan,siihen ei lähtökohtaisesti kelpaa kuka tahansa.

      • *.*

        Millaisen miehen sinä haluat. Mitä harrastat.?


      • pilkkua, ei sinua

        c) suomen kielessä ei omata
        d) eikä aleta olemaan
        e) itse ei käy subjektiksi
        f) välimerkin jälkeen tulee välilyönti

        Sinäkään et kelpaa kenelle tahansa.


      • aa
        pilkkua, ei sinua kirjoitti:

        c) suomen kielessä ei omata
        d) eikä aleta olemaan
        e) itse ei käy subjektiksi
        f) välimerkin jälkeen tulee välilyönti

        Sinäkään et kelpaa kenelle tahansa.

        voi jumaliste


      • virginfairy

        Eipä se aina taida olla niin helppoa saada. Mutta jos kriteerejä laskee niin eiköhän joku tarpeeksi känninen halua helppoa pilluu. Mutta jos on tiukat kriteerit nii voipi olla hankalaa löytää semmonen joka sinutkin haluais.


      • keskim. elinikä 15v

        "että kukaan ei elä yli 30v:ksi etteikö itsellään olisi osuutta asiaan."

        Aivan, siihen yli 30-vuotiaaksi elämiseen tarvitaankin hirveästi ponnisteluja. Ilman huipputreenausta kaikki kuolisivat viimeistään 24-vuotiaina.


      • ex-kakskytseittemänv
        keskim. elinikä 15v kirjoitti:

        "että kukaan ei elä yli 30v:ksi etteikö itsellään olisi osuutta asiaan."

        Aivan, siihen yli 30-vuotiaaksi elämiseen tarvitaankin hirveästi ponnisteluja. Ilman huipputreenausta kaikki kuolisivat viimeistään 24-vuotiaina.

        Mitä jos toope lukisit lauseita peräkkäin niin niihin tulee asiayhteys;

        "Mutta,jos seurustelua ajattelet miksi ei,niin siihen tiedät sinä vain itse vastauksen;Onko kriteerit sen verran kovat ettei kuka tahansa käy vai oletko muuten jäänyt syrjään koko hommasta.
        Ihan miten vain,sanon sen saman minkä miehillekkin,että kukaan ei elä yli 30v:ksi etteikö itsellään olisi osuutta asiaan."


    • *.*

      Millaista miestä sinä haet. Kokematonta kaltaistasi, vai kokenutta rattopoikaa?

    • keeärhoo

      oon ite 33 v mies joka vasta vähän aikaa sitte sai ekan kerran pillua

    • Vili_

      No mitä jos minä nyt kysyn sulta elämäsi ensimmäisen kerran, että saako sulta seksiä, niin miten vastaat?

    • Like a virgin...

      Vastaan että annan neitsyyteni vain tosi kokeneelle karjulle.

    • Kullervolumppu

      Ei sitä ainakaan runkatessa neitsyyttään menetä. Kaikkihan sitä itseään jynssäävät joskus. Eikä pilkunnussimistakaan lasketa.

    • habla.

      Ensin tullaa laitteleen viestejä ja sitten käy aina sama juttu näiden neitsyiden kans.
      Vaietaan. Ei oo ihme jos ollaan neitsyitä kun ei edes netissä kyetä keskustelemaan. hoh hoijkkaa.

      • 33-v. neitsyt

        Tarkoituksella en jättänyt vastaamatta. Olin kovin turhautunut postittaessani ekan viestin, mutta unohdin koko viestiä laittaneenikaan sittemmin.
        En tiedä millaista miestä etsin, ehkä kuitenkin sellaista jonka kanssa viihtyisi sängyn ulkopuolellakin. Tosiasia taitaa kyllä olla, että vuodet ovat kohdelleet minua niin kaltoin, että toivo hyvän miehen löytämisestä on menetetty. Enemmän minua nyt askarruttaa se, mikä minussa silloin nuorempana ja kauniimpana mätti, kun minkäänlaisia kontaktiyrityksiä ei tullut. Silloin olisin ollut aika helppo saalis, nyt on järki ja vaatimustaso vähän parantuneet...


      • --
        33-v. neitsyt kirjoitti:

        Tarkoituksella en jättänyt vastaamatta. Olin kovin turhautunut postittaessani ekan viestin, mutta unohdin koko viestiä laittaneenikaan sittemmin.
        En tiedä millaista miestä etsin, ehkä kuitenkin sellaista jonka kanssa viihtyisi sängyn ulkopuolellakin. Tosiasia taitaa kyllä olla, että vuodet ovat kohdelleet minua niin kaltoin, että toivo hyvän miehen löytämisestä on menetetty. Enemmän minua nyt askarruttaa se, mikä minussa silloin nuorempana ja kauniimpana mätti, kun minkäänlaisia kontaktiyrityksiä ei tullut. Silloin olisin ollut aika helppo saalis, nyt on järki ja vaatimustaso vähän parantuneet...

        Oli minullakin tuttu joka 30 -vuotiaana neitsyt, ja hänellä oli tytär, ihme kyllä, josta oltiin kovin vaiteliaita.
        Että älä puhu potaskaa.


      • 29v. neitsyt mies.
        33-v. neitsyt kirjoitti:

        Tarkoituksella en jättänyt vastaamatta. Olin kovin turhautunut postittaessani ekan viestin, mutta unohdin koko viestiä laittaneenikaan sittemmin.
        En tiedä millaista miestä etsin, ehkä kuitenkin sellaista jonka kanssa viihtyisi sängyn ulkopuolellakin. Tosiasia taitaa kyllä olla, että vuodet ovat kohdelleet minua niin kaltoin, että toivo hyvän miehen löytämisestä on menetetty. Enemmän minua nyt askarruttaa se, mikä minussa silloin nuorempana ja kauniimpana mätti, kun minkäänlaisia kontaktiyrityksiä ei tullut. Silloin olisin ollut aika helppo saalis, nyt on järki ja vaatimustaso vähän parantuneet...

        Ootko miettinyt, että tuossa iässä olisi helpointa harrastaa anonyymiä seksiä.
        Esimerkiksi tummat aurinkolasit päässä, taikka jos vieläkin pidemmälle halutaan mennä, niin jopa joku naamio kasvoilla. Ei tartte häpeillä yhtään kun sielumme peilit silmät ovat peitossa. Ajatuksia?


    • 20+7

      Habla puhut asiaa. Ikäneitsyillä taitaa olla monta kertaa enemmän mielenterveysongelmia kuten fobioita kuin muulla väestöllä.

      Valitetaan ja valitetaan mutta torjutaan avuntarjoajat, jotta voi jatkaa urputustaan. Pitkälle mennyttä egoismia.

    • Tuhnu

      Neitsyt ja kolkyt vee, kannattaa odottaa avioliittoon asti jos olet tähänkin asti pihdannut. Mä olen tapaillu elämäni aikana kahta miestä, jotka olivat neitsyitä, toinen oli ollu yhden kanssa, niitten kanssa ei ollut kauheen kaksista kun ne ei ymmärtäny mitä nainen ylipäätänsä haluaa....se on pippeliä

    • Tietoja puuttuu

      Aloittajan viestistä uupuu yksi rivien välistä luettava fakta: hän on huomattavan ylipainoinen. Mikään muuhan ei selitä tuollaista 33-vuotiaaksi asti neitsyenä elämistä, jos puheet vastaanottavaisuudesta pitäisivät paikkansa. Joten asia on helppo korjata laihduttamalla.

      • ...

        Itse asiassa ylipainoiset saa kyllä seksiä, me tylsät harmaavarpuset sen sijaan olemme niitä, joista ei kukaan kiinnostu. Se on kai ihan ymmärrettävää.

        Ja muuten, jos on huomattavan ylipainoinen, vaikka laihtuisikin, iho roikkuisi, joten asia ei ole korjattavissa.


    • onnen potkima

      Heh....hehheh

      Olen itsekin jo 32 v. ja olin neitsyt. Laivalomamatka päätti neitsyyteni. Antauduin 19 vuotiaalle sotapojalle laivalla pienessä sievässä.
      Jumankauta.....nautinto oli aivan taivaallista. No nyt olen raskaana 5:llä kuulla. Olemme yhdessä lapseni isän kanssa ja häät on ensi kesänä.

    • Tämä jo vähän harvinaisempaa et saman ikäinen nainen on myös neitsyt. Itse olen kans 33-vuotias ja neitsyt, tätä menoa loppuelämän, kun viime vuosina, kun saavutin 30-kympin rajapyykin, on tutustuminen ihmisiinkin vaikeutunut, ei itsensä kautta, vaan ettei kukaan oikein halua tutustua, kai sitä ollaan jonkinlainen vanhuus saavutettu. Treffeille sentään on muutamia kertoja päässyt käymään, nekin siihen päättyneet, kun ei kemiaa ole ollut. Ilmeisesti ollaan niin erilainen, ettei sytytä ketään siinäkään mielessä. Toivon et saisin pitkän terveyden, kun neitsyydeksi tullaan todennäköisesti jäämään, käy kuitenkin huonommin, kun seksi elämässä luo terveyttä. Mitäköhän sitä saisi elämältä lahjaksi, kun on jäätävä neitsyydeksi. Sä naisena sen menetät, jos vain tahdot ja rohkenet. Miehellä tilanne on päinvastainen, se kierretään kaukaa.

    • täällä toinen

      Minä myös olen 33 ja neitsyt. Olen tosin luopunut toivosta jo vuosia sitten, olen ilmeisesti niin ruma, ettei kukaan kiinnostu. Minkäs sille sitten voi. En tosin ihan kenelle vain olisi antanutkaan, olisin halunnut jotain vähän vakavampaa kuin yhdenillanjuttu kännissä. Vaikkei sillekään ollut mahdollisuutta.

      Eipä tässä meille kummallekaan taida olla mitään tehtävissä; jos ei kelpaa kaksikymppisenä, niin ei taatusti kelpaa kolmekymppisenäkään! Eikä kukaan mies halua vanhaa neitsyttä.

      • höpönhöpö.

        Voidaan ottaa yhdenillan juttu ja ehkäpä vähän sitä alkoholiakin. Oletko ruma. No kuule ihan se ja sama mulle....


      • miehissävarmaanenempi

        Kylä se taitaa niinpäin olla, että kukaan nainen ei halua sivu kolmenkympin lipsahtanutta vatsamakkaroilla varustetta neitsyt miestä.


    • Poikuus mennyttä

      Itse menetin neitsyyteni 30v miehenä. Siitä vaan tuli jostain syystä korkea kynnys tehdä aloite.

      En ole pahan näköinen ja kohtuullisen sosiaalinenkin, mutta...

      Nyt olen 40v jokunen seurustelu ja jokunen kimppa kokeilukin takana.
      Eli aika rohkeastikkin on tullut kokeitua :)

    • nylmä toruus

      Et maininnu ulkoisesta olemuksestasi. Jos olet 155cm pitkä ja painat 90 kg etkä välitä itsestäsi, niin kyllä tyrmäät ihmiset.

      Itse juttelin yhden ihmisen kanssa kun tämä oli 21v. Kun tämä laittoi kuvansa ja kuuntelin hänen toiveitaan, niin ....

    • 8+7

      Aika uskomatonta, että yli kolmekymppisistä naisistakin löytyy neitsyitä. Itse olen 34v mies ja poikuus tallessa. Eipä ole koskaan ollut edes lähellä sänkyynpääseminen, ei ole ollut minkäänlaista suhdetta ikinä.

      Niin että panettaako? No totta hel-vetissä. Ei vain ole uskallusta tehdä minkäänlaista aloitetta naiselle.

    • 34-v. neitsyt

      Aloitusviestistäni on jo aikaa, mutta kun huomasin ketjun vielä roikkuvan näkyvissä, ajattelin tulla jatkamaan keskustelua. Tilanteeni ei ole muuttunut muuten, paitsi että nyt olen 34-vuotias neitsyt - taas yksi vuosi enemmän elettynä.

      Kuten jo aikaisemmin viittasin, en usko, että nykyään ihan hevillä löytäisin kumppania, olen tosiaan ylipainoinen, kuten joku jo ehdottikin. Huhuja olen kuullut, että sekään ei kaikille ole ongelma, mutta itselle se ehkä on. En kuitenkaan aina ole ollut tällainen, parikymppisenä olin ihan siedettävä paketti, kauniiksikin kehuttu (tosin naisten puolelta, ei miesten - miehiin ei ole ollut sellaista suhdetta, että kukaan olisi kokenut tarvetta kehua :D), eikä painoakaan ollut liikaa. Olen jälkeenpäin katsellut valokuviani tuolta ajalta, enkä ainakaan omasta mielestäni näytä vastenmieliseltä...

      Suurin syy neitsyyteeni taitaa kuitenkin olla suunnaton ujouteni. Olen vähänkään vieraampien ihmisten seurassa niin ujo, etten ehkä ole sitten kiinnostava iskukohde, vaikka ulkonäkö riittäisikin :(. Aina sanotaan, ettei se haittaa, jos nainen on ujo, joku kumminkin tulee vonkaamaan, mutta eipä se niin mene, varsinkaan, jos ujo ei viihdy baareissa kuin äärimmäisen satunnaisesti. Sinänsä asia ottaa päähän, koska kaikki, jotka minut paremmin tuntevat, tietävät, että kun pääsen kuorestani, olen mukava, huumorintajuinen, älykäs ja ylipäätään miellyttävä ihminen - tämä vaan ei näy päälle.

      Eli todennäköisesti tulen vuoden päästä päivittämään tätä keskustelua ja kerron olevani 35-vuotias neitsyt.

      • Minämies

        Hei! Jos noin 2kk päästä 26v täyttävä mies kelpaisi, niin voit laittaa mulle viestiä, niin katsellaan ja tutustutaan tarkemmin --> [email protected]. Eihän sikä koskaan tiedä, mihinkä se johtaa ;). Mulla on poikuus tallella, jotenka siinä olisimme molemmat samalla viivalla. Suudellut kyllä olen, mutta siitäkin on valitettavasti jo aikaa :(. Vaikutat näiden viestiesi perusteella ihan mukavalta :).

        Kerroit, että olisit halunnut vähän vakavampaa.. Taitaahan meillä tässä ikäeroa olla, mutta eikö esimerkiksi ulkonäköä enemmän merkkaa se, mitä toinen on sisältä? :) Vähän samalta pohjalta itselläkin on jäänyt ensimmäinen kerta kokematta, kun ei ole yhdenillan jutut kiinnostaneet, ainakaan aikaisemmin.


    • 27v ja neitsyys tallella, ja varmaan tulee olemaan seuraavatkin 27 vuotta sysiruman naamani takia, koskaan en ole seukannut, kertaakaan en ole suudellut enkä halannut enkä edes pitänyt naista kädestä kiinni, naiset ei juttele mulle, rumalle naamalle nauramisia saan kyllä todistaa päivittäin.

      Päivitän statusta sitten 27 vuoden jälkeen kun oon 54v ja neitsyys tallella =)

    • Etsi itsellesi sopiva mies jonk kanssa harrastaa seksii, niin se voi löytyy yllättäen se jonka kaa haluut harrastaa seksii

    • aina_saanut

      Ei se ulkonäöstä ole kiinni niin umpirumaa alle 50v. naista ei olekaan jota minä en panisi ja jos älliä ja tapoja piisaa niin pitempikää yhdessäolo ei olisi mahdotonta.
      nimim. nainut muttei naimisissa.
      Itseasiassa rumia ihmisiä ei ole olemassakaan on vain erinäköisiä ihmisiä.
      Neuvoksi kysymykseen. Laita kuvallinen ilmoitus jollekin maksulliselle (jää ainakin osa pervoista pois) treffisaitille niin eiköhän ottajia löydy, meille kaikille kun on jossain se joku tai useampikin.

    • Kokemusta on

      Älä etsi seksikumppania, etsi miestä, jonka kanssa viettää aikaa ja pitää hauskaa. Seksiin pätee sama sääntö kuin rakkauteenkin; ei se käskemällä tapahdu. Tosimies ei neitsyettä säikähdä.

    • uteliasaatu.-

      Minkälaista on sooloseksi?

    • ronttirontti_24

      En edes pysty lukemaan vastauksia, poppari ja aito lonkero x 12 puutuu! Nauti elosta ja olemassa olostasi! Jos haluat niin elä sen mukaan, älä kysele muilta ja varsinkaan täällä :D Anna plaaa itse!!

      Maailma on täynnä seksuaalisuutta ja seksi', valuu soluu hivelee haastaa lupaa koskee kadottaa palaa noutaa ottaa anttaa

    • Etsi hyvä mies sinua tyydyttämään oikein ja kunnolla.

    • 38-vuotias_neitsyt

      Hahaa! Tulin muutaman vuoden tauon jälkeen käymään tutulla palstalla, ja järkytyksekseni oma keskustelunavaus on edelleen voimissaan :D. Täällä siis tätä nykyä 38-vuotias neitsyt pitkästä aikaa, edelleen neitseellisenä ja vahvasti vanhanpiian tittelin omaksuneena.

      En ole suoraan sanottuna hirveästi edes ajatellut neitsyyttäni tai suhteita viime vuosina, ja ehkä osittain sain siihen selityksenkin itsetutkiskelua harrastaen. Täällä moni oli sitä mieltä, että neitsyyteen löytyy vika itsestä, ja olenkin todennut viime aikoina, että en ehkä kuitenkaan kaipaa seksiä ihan niin paljoa kuin keskivertoihminen, ja se halukin löytyy pikeastaan vasta pitkän tuttavuuden myötä - ja ujona ihmisenä niitä pitkiä tuttavuuksia ei ole ollut kovin montaa.
      Olen myös vahvasti tiedostanut sen, että kaipaan vierelleni ensisijaisesti ihmistä, jonka sukupuolella ei loppupeleissä ole merkitystä, kunhan luonne sopii yksiin. Demiseksuaali, biseksuaali, sosiaalisesti rajoittunut yli-ikäinen neitsyt saattaa olla hivenen hankala paritettava. Mutta menee se elämä näinkin.

      • Sanoisin, että syitä ja selityksiä on turha kauheasti etsiä, vaan enemmänkin ottaa ja laittaa tapahtumaan. Mitään ihmeempää halua panna jotain ihmistä äkkinäkemältä nyt harvalla naisella jos miehelläkään on, vaan kyllä ne halut herää sitten siellä makkarin puolella läheisyyden ja kosketuksen kautta. Ikäänkuin olettaisit, että se halu pitäisi syntyä ikäänkuin itsestään niks naks ja kun et ole antanut sille koskaan mahdollisuutta, niin uskot että sitä ei ole.

        Minulla on harrastuksena opettaa kokemattomia naisia seksin saloihin iästä ja ulkonäöstä riippumatta , joten ehkäpä teet itsellesi hyvin ja suot itsesi päästä elämässä jo eteenpäin.
        Tiedät mistä minut tavoittaa päästäkseen tutustumaan kiireettömästi.


    • Tuhattuli

      Lälläiseen propleemaan päädytään kun aloitteen tekeminenkin saattaa johtaa syytteseen seksuaalisesta häirinnästä. Täydyt ottaa riskin ja kysyä joltain sopivalta henkilöltä.

    • 25vneitsyt

      Itse olen 25-vuotias nainen ja yhä neitsyt. Olen ollut tilanteissa, joissa olisin voinut harrastaa seksiä, jos olisin halunnut. Pari kertaa jopa sellaisen miehen kanssa, jota pidin viehättävänä. Mutta ongelma on se, että en halua seksiä vaan pelkään sitä. Pelkään että se sattuu, on inhottavaa, tuntuu epämiellyttävältä tai nöyryyttävältä. En vain halua seksiä itsessään, en varsinkaan yhdyntää, suuseksiä tai runkkaamista, sillä en kiihotu mistään omiin tai toisen sukupuolielimiin liittyvästä vaan ennemminkin koen inhoa niitä asioita kohtaan. Mutta haluaisin kyllä rakastua ja alkaa seurustella. Ja vasta sitten kun olisin tutustunut ja oppinut luottamaan toiseen ja siihen, että hän rakastaa minua takaisin, voisin uskaltautua myös totuttautumaan seksiin. Jos olisi mahdollista harrastaa pelkkää esileikkiä ja siis kaikkea sitä seksiin kuuluvaa, missä ei kosketa ollenkaan alushousujen peittämään alueeseen, niin silloin ehkä haluaisinkin jo kokeilla seksiä.

      • Kuulostaa äkkiseltään menko vaikealta lähtökohdalta, mutta kuten olet huomannut, niin ikää vain tulee vuosi vuodelta ja asia ei korjaannu itsekseen.
        Neuvoisin lähteä vain opettelemaan ulos tuosta ajatusmallista ja kokeilemaan. Siitäkin huolimatta vaikka ajatuksenakin se tuntuisi inhottavalta, niin laittaa vain itsensä siihen tilanteeseen ja yrittää, kokeilla ja sitten yhä uudelleen. Se on vain opeteltava ulos tuosta lukko tilasta mikä sinulla on päässyt kehittymään. Neitsyys kun otetaan ja viedään, niin ei se varmasti useimmista mikään ällyttömän miellyttävä tunne ole, mutta sen voi tehä mahdollisimman mukavaks kun tietää mitä tekee.
        Tuo mitä kuvailit ei itseasiassa ole esileikkiäkään, vaan ihan läheisyyttä vain.
        Minulla on jonkinlaisena harastuksena tämä neitsyyden hoitaminen ja seksiin opettaminen naisille, joten kirjoittele jos haluat vaihtaa ajatuksia asiasta ja tai mahdollisesti käydä jopa hoitamaankin asiaa ja voisiko sanoa ongelmaakin tuossa tilanteessa.


      • 38-vuotias_neitsyt

        Olen se yli-ikäinen neitsyt, joka tämän ketjun aikoinaan aloitti, ja oli pakko kommentoida tätä tekstiäsi 38-vuotiaan neitsyen kantilta. Oletko tutstunut aseksuaalisuuden käsitteeseen, johon liittyy se, että ei tunne seksuaalista vetoa, tai jopa inhoaa ajatusta seksistä. Silti voi kaivata läheisyyttä ja romantiikkaa.
        Seksuaalisen vedon tunteminen voi olla mitä tahansa voimakkaan halun ja haluttomuuden välillä. Itse totesin että oma seksuaalinen haluni on paljolti samantapaista kuin demiseksuaalisuuden (myös osittain aseksuaalisuutta) määritelmässä.

        Yleensä ottaen kun tapaan ihmisiä, en ajattele heitä seksin kantilta, mutta jos pidan jostakusta paljon, opin tuntemaan ja arvostamaan häntä, sitten se halukin tulee. Harmillista vain, että harvoin sellaisia tuttavuuksia kohtaa.


      • 38-vuotias_neitsyt kirjoitti:

        Olen se yli-ikäinen neitsyt, joka tämän ketjun aikoinaan aloitti, ja oli pakko kommentoida tätä tekstiäsi 38-vuotiaan neitsyen kantilta. Oletko tutstunut aseksuaalisuuden käsitteeseen, johon liittyy se, että ei tunne seksuaalista vetoa, tai jopa inhoaa ajatusta seksistä. Silti voi kaivata läheisyyttä ja romantiikkaa.
        Seksuaalisen vedon tunteminen voi olla mitä tahansa voimakkaan halun ja haluttomuuden välillä. Itse totesin että oma seksuaalinen haluni on paljolti samantapaista kuin demiseksuaalisuuden (myös osittain aseksuaalisuutta) määritelmässä.

        Yleensä ottaen kun tapaan ihmisiä, en ajattele heitä seksin kantilta, mutta jos pidan jostakusta paljon, opin tuntemaan ja arvostamaan häntä, sitten se halukin tulee. Harmillista vain, että harvoin sellaisia tuttavuuksia kohtaa.

        Kyllä ensin pitää viettää se yksikään yö miehen vierellä enneku voi sanoa mitään seksuaalisesta halusta ja että herääkö ne. Kun ongelma on se monella kokemattomalla, että se seksi on mielessään demonisoitu syystä tai toisesta. esim. jos neitsyys pitkittyy ja ikää tulee, niin kaikenlaiset pelkotilat jne. tekee omaa tehtäväänsä ja ihmisen aivot ikäänkuin oppii siihen pelon ja jopa täällä mainitun inhonkin suuntaan, mutta kun totuus on, että se ei ole todellista, vaan teidän ihmisten omaa mielikuvituksen tuotetta kun ei ole käytännön kokemusta yhtään. Se mitä sanon: Ei voi tietää ennen kuin on kokeillu. Kaikki muu on teoriaa ja spekulaatiota.
        Läheisyyden ja kosketuksen kautta ne halut tapaavat herätä yhdellä jos toisellakin ihmisellä, jotka eivät ole erityisen visuaalisia ja kiihotu sitä kautta/ pelkästään.


    • Maaretxxx

      Itse olin neitsyt 34-vuotiaaksi. En vain ollut kiinnostunut seurustelemaan tai pariutumaan tms. sillä viihdyn yksin. Olen mielestäni ihan tavallisen näköinen, hoikka (168/52) ja olisin kyllä seksiseuraa saanut, mutta yhden yön jututkaan ei oikein kiinnosta. Ystäväni ovat tienneet tämän ja kun kerran tulin maininneeksi, että olisi ehkä uteliaisuudesta kiva kokeilla, miltä seksi tuntuu. Kaverini sitten järkkäsi minulle miehensä kaverin, joka voisi "hoitaa homman". Aluksi se oli vitsi, mutta sitten ajattelin, että miksi ei. Tiesin tyypin jotenkin ennakkoon ja hän tuli luokseni, syötiin ja juteltiin niitä näitä ja hän oli oikein mukava. Sitten hän vain kysyi, että ryhdytäänkö hommiin. Kävin sängylle vatsalleni makuulle, hän nousi päälle ja tuli sisääni. Yhdyntä kesti arviolta 1-2 minuuttia eikä mies sanonut mitään paitsi kun kysyi voinko lopuksi vielä nousta kontalleni. Yhdyntä ei tuntunut oikein miltään, en tiedä nauttiko mieskään, mutta ainakin lopuksi jotain ähisi kun laukesi. Toimituksen päätteeksi hän heitti kondomin roskiin ja puki vaatteet takaisin päälle, keitin meille kahvit, mies kysyi millaiset fiilikset minulle jäi, totesin että eipä juuri minkäänlaiset. Hän kiitti kaikesta ja lähti. Pohdin vain, että enpä ollut enää neitsyt mutta enpä ollut mitään menettänytkään kun en ollut aiemmin seksiä harrastanut. Tästä on kolme vuotta.

      • hmmmph

        No voi luoja, onko tuollaisia miehiä oikeasti olemassa.


      • 573788383

        aika brutaalia käytöstä mieheltä, mikäli ei antanut kielihoitoa tai hyväillyt rintoja. Yhdyntä ilman esileikkiä on aivan yhtä tyhjän kanssa.
        Pistää miettimään, oliko naisessa jotain vikaa ja mies halusi vain äkkiä pois tilanteesta?


      • taivaanlahjanaisille
        573788383 kirjoitti:

        aika brutaalia käytöstä mieheltä, mikäli ei antanut kielihoitoa tai hyväillyt rintoja. Yhdyntä ilman esileikkiä on aivan yhtä tyhjän kanssa.
        Pistää miettimään, oliko naisessa jotain vikaa ja mies halusi vain äkkiä pois tilanteesta?

        Et sitten oo naisten kans päässyt sekstailemaan kovinkaan usein, seksin yhteydessä monet naiset kyllä avaa runosuonensa ja kertoilee huonoista seksikokemuksistaan jotka ovat juuri tuollaisia parin minuutin ähellyksiä, jotkut miehet vaan ei pysty parempaan, naisessa ei siis välttämättä ollut mitään vikaa.

        Maaretxxx factor vaan sai huonon seksikumppanin heti ekaksi panokseen, mies oli tainnut kehuskella taitojaan korjauskertoimien kera niin siksi valittiin hommaan ja pieleen meni.


    • apuvaapuva

      Itse menetin poikuuteni n. 24-vuotiaana, kokemus ei ollut järin ihastuttava ja ns. tyttöystävä lähtikin kiitämään saman tien. Sittemmin löysin vaimonkin, mutta hän valitettavasti keräsi elopainoa vuosien varrella aivan tolkuttomasti ja liitto päättyi eroon. Oli toki muitakin syitä. Seksi ei koskaan ole ollut minulle se nr. 1 joka suhteeseen ajaa vaan enemmänkin sellaista yhteenkuuluvuudentunnetta kaipaan. Olen siis keskisuomalainen 42-v. sinkkumies, joka pärjää hyvin yksin mutta kumppani puuttuu. Lohdutuksena aloittajalle, et ole yksin, ja elämä ei jaa jokaiselle yhtä hyviä pelikortteja.

      • taivaanlahjanaisille

        Elopainon kerääminen ei tietenkään johtunut susta millään tavoin? Yhteenkuuluvuudentunteeseen kuuluu se että huolehditaan kumppanistaan, olisit vienyt vaimosi kuntoilemaan heti kun painoa alkoi kertyä ja treenannut seksitaitojasi niin olis sitäkin kautta vaimosi saanut vähän liikuntaa..


    • apuvaapuva

      Ei tietenkään. Tiesitkö, että kaikissa ihmisissä on vikoja, joita nykylääketiede tai mikään muukaan tiede ei pysty korjaamaan. Hehehhee, kyllä vastauksestasi näkee että olet pihalla kuin lumiukko etkä todellisia ongelmia koskaan kohdannut. Niin kuin se kuntoilemaan vienti tapahtuisi tuosta vaan. Oi rakas, lähdepä kanssani 5 km lenkille mäkiseen maastoon. Sen jälkeen kiihoittavaa ja kaloreita kuluttavaa seksiä ainakin puoli tuntia. Voihan se olla että olin vaan niin perkeleen huono sängyssä. Mutta kestäisin kyllä sen, että syy kerrotaan ihan päin naamaa mutta vaikea kärsiä sitä, että lähdetään suhteesta kuin hauki kaislikosta.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe