Pettääkö isomunaisen puoliso?

Filosofisti

Mietiskelin meneekö isomunaisten naiset vieraisiin, kun kotona on mahti jöötiä tarjolla?
Tietää saavansa 99% varmuudella pienempää jos menee pettämään ja eikä se sitten venyneessä kolossa tunnu millekään?

esim
Suomityttö hyppää heti sänkyyn ensimmäisenä iltana etelänmatkoillaan, mutta varatut tummaihoiset naiset eivät.
Johtuisiko kalujen koosta suominakki vs kuuban bambu vai kulttuurista.

23

831

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carambola87a

Kuten olen täällä ja sinkut palstalla (jossa suurin osa aloituksistani on tosin poistettu) kirjoittanut on ainakin itsellä vaikeaa löytää naista joka haluaisi seurustella kanssani, ts enemmän kuin munaa.

Tosin moni kyllä sanoo ettei pane ketään muuta mutta "jos oikea tulisi kohdalle" niin meidän seksi päättyisi.

• mulla tälleen

Onpa kyllä jännä homma :/ Minulla on juuri päinvastaisia kokemuksia. Kaikki vakipanot ovat tähän mennessä alkaneet jossain vaiheessa vaatia enemmän kuin pelkkää panoa, vaikka alussa on tehty selväksi ettei tässä ole muuta kuin pelkkää panoa. Ja sitten kun homma on siinä pisteessä että naiset käyttäytyvät kuin tyttöystävä konsanaan ja yrität lopettaa sen homaan niin ne kun ei usko sanaa EI! Soittelevat perään ja laittavat viestiä ihan kuin oltais suhteesta erottu.

• tikkunekku_

Ei sillä munan koolla ole mitään merkitystä sen kanssa, ettei sua huolita pitempään suhteeseen. Johtuu kuules ihan siitä millainen sä olet muuten ja miten kohtelet niitä naisia. Et vaan taida tajuta tätä itse. Sori nyt, mutta vaikutat lievästi joltain Asberger -tyypiltä tms...

• Vain seksiä
        mulla tälleen kirjoitti:

Onpa kyllä jännä homma :/ Minulla on juuri päinvastaisia kokemuksia. Kaikki vakipanot ovat tähän mennessä alkaneet jossain vaiheessa vaatia enemmän kuin pelkkää panoa, vaikka alussa on tehty selväksi ettei tässä ole muuta kuin pelkkää panoa. Ja sitten kun homma on siinä pisteessä että naiset käyttäytyvät kuin tyttöystävä konsanaan ja yrität lopettaa sen homaan niin ne kun ei usko sanaa EI! Soittelevat perään ja laittavat viestiä ihan kuin oltais suhteesta erottu.

Tähän kommenttiin voi sanoa, että täysin sama ongelma. Moni seksisuhde on kurahtanut siihen, kun parin kuukauden päästä nainen aloittaa sen "haluan muutakin kuin seksiä", "haluan sut omaksi", "tehdä sulle lapsia" jne. Naurettavinta on se että alussa sovittu pelkästä seksistä. Se sopimus purkaantuu alle 2 kk aikana. Viimeisen vuoden aikana itselläni 5 naista, joiden kanssa käynyt samalla tavalla.

• carambola87a
        Vain seksiä kirjoitti:

Tähän kommenttiin voi sanoa, että täysin sama ongelma. Moni seksisuhde on kurahtanut siihen, kun parin kuukauden päästä nainen aloittaa sen "haluan muutakin kuin seksiä", "haluan sut omaksi", "tehdä sulle lapsia" jne. Naurettavinta on se että alussa sovittu pelkästä seksistä. Se sopimus purkaantuu alle 2 kk aikana. Viimeisen vuoden aikana itselläni 5 naista, joiden kanssa käynyt samalla tavalla.

mulla tälleen ja vain seksiä:

mitkä on mielestänne syyt siihen että he haluavat enemmän kuin panoa?

• Komea, pitkä, raamikas

Itse olen komea jätkä. On pituutta ja raamia. Kulli normaalia isompi ja mahtava herkkumutteri ja tyvipaksunnos. Naiset hurahtaa olemukseeni ja kyrpääni. Itsetuntoni on heikko kullin suhteen, koska kullini näyttää pienelle isossa kropassani. Kos itsetunto olisi parempi tai en asettaisi itselleni liian suuria vaatimuksia mm. seksin suhteen, voisin luottavaisin mielin naida stressittä. Meiltä komeilta odotetaan niin nappisuoriruksia.

• 19,5/15

En tiedä johtuuko kullista vai mistä mutta tyytyväinen on vaimo ollut jo 30v..

• Totuudenkertoja
        19,5/15 kirjoitti:

En tiedä johtuuko kullista vai mistä mutta tyytyväinen on vaimo ollut jo 30v..

Sun vaimos mittaa sun kullin väärin, liian isoksi ihan sun mieluksi ja antaa sulle sen illuusion, että olet tyydyttänyt sen. Tämä siksi, että eukkosi saa luottamuksesi ja sitten saa kulkea vieraissa. Eihän muijjas kaksinen näky ole, mutta kyllä sekin taksijonosta munaa saa kun huutaa "olis pillua tarjolla". Kyllä sitä panee ennen kuin käteen vetää. sinä samaan aikaan nukut kotona ja imet peukaloa.

• ....
        Totuudenkertoja kirjoitti:

Sun vaimos mittaa sun kullin väärin, liian isoksi ihan sun mieluksi ja antaa sulle sen illuusion, että olet tyydyttänyt sen. Tämä siksi, että eukkosi saa luottamuksesi ja sitten saa kulkea vieraissa. Eihän muijjas kaksinen näky ole, mutta kyllä sekin taksijonosta munaa saa kun huutaa "olis pillua tarjolla". Kyllä sitä panee ennen kuin käteen vetää. sinä samaan aikaan nukut kotona ja imet peukaloa.

Näin kirjoittelee mies joka ei ole ikään livenä pillua nähnyt muuta kuin oman äitinsä,eikä näe!!

• Totuudenkertoja
        .... kirjoitti:

Näin kirjoittelee mies joka ei ole ikään livenä pillua nähnyt muuta kuin oman äitinsä,eikä näe!!

Ooppa pikkunen runkkaripoika pää kii siellä! Vedä vaan atulaotteella hanskaan ja haistele systeris pikku pillun tuoksuisia kusipikkareita jotka pyykkikorista aina lainaat;) Minä olen saanut pillua useemmin kuin sinä olet runkannut, vaikka himonäpittäjä olet pikkumuna!

• Filosofisti

Itse olen sitä mieltä, että nättipoika saa seksiä ihan niin paljon kuin jaksaa nakutella pimperoita.
        Tiedän pari kovaa naisten kaatajaa, vaikka niillä on pienet munat ( naiset nauraneet ja moni nainen ) saavat silti aina vaikka ravintolan ainoan naisen. Kehuvat sitten vielä miten varatutkin vessassa panee ymm.
        Rumilla naisten miehillä on taas sitten isot kikkelit.

Rumilla ja pienimunaisilla ei ole asiaa seksi markkinoille.

Olenkin verrannut miesten pientä pippeliä naisten lihavuuteen. Sitä voisikin käydä kurkkaamassa jotain "onko lihava seksikästä" tai "onko vatsan koolla väliä sängyssä" palstoja. :D :D

• 19/15
        Totuudenkertoja kirjoitti:

Ooppa pikkunen runkkaripoika pää kii siellä! Vedä vaan atulaotteella hanskaan ja haistele systeris pikku pillun tuoksuisia kusipikkareita jotka pyykkikorista aina lainaat;) Minä olen saanut pillua useemmin kuin sinä olet runkannut, vaikka himonäpittäjä olet pikkumuna!

Taitaapi "totuudenkertojalla" olla kokemusta moisesta kun noin elävästi sen ilmaiset.,kuinkahan olisi jos alkaisit itsellesi uskottelemaan että se sinun 9cm katkarapu onkin keskikokoa 13,52,täällä monet ovat saaneet rauhan sielulleen kun ovat itselleen uskotelleet että isompia ei voi olla!!!

• Sul on pieni
        19/15 kirjoitti:

Taitaapi "totuudenkertojalla" olla kokemusta moisesta kun noin elävästi sen ilmaiset.,kuinkahan olisi jos alkaisit itsellesi uskottelemaan että se sinun 9cm katkarapu onkin keskikokoa 13,52,täällä monet ovat saaneet rauhan sielulleen kun ovat itselleen uskotelleet että isompia ei voi olla!!!

Et osaa mitata!

• mitta oikea

19.5 mm

• Jööti

Ompas sulla katkarapu,otan osaa....

• kasvoi viimeyönä

19.504 mm onkohan jo liian pitkä?

• Sartsa 27

Ei petä, muutoin kuin aivan viimeisessä hädässä. Niillähän on kotona se, mitä joka nainen haluaa. Siis huom. oletus tietysti että tämä isomuna osaa myös panna. Eli todennäköisyydet moisten olemassa ololle laskee entisestään.. ;)

• Ron Jemery

Sartsa27: Mikä on iso (huomioi tutkimukset), oletko saanut isoa, isoko on se juttu?

• tilap. mulkuton

Normikoon yli kun mennään, ei sillä ole juurikaan merkitystä. Iso voi olla tukala ja kivulias. Nainen pettää, jos on pettääkseen, ihan niin kuin mieskin. Ei ole merkitystä puolison mulkun koolla tai vaimon ulkonäöllä. Kyllä ne pettämisen syyt on ihan muualla... omassa itsetunnossa, sylin puutteessa ja missä kriisissä milloinkin. Harvalle naiselle se mulkku on niin tärkeä, että ihan sen vuoksi kylillä juoksisi.

• älhe

Kyllä se pojat niin on että koolla on väliä !
      Ja jos nyt on sitten sellanen keskiverto kooltaan niin täytyy osata sitä käyttää ja vähän opiskella ja harjoitella vaikka katellen noita opetusvideoita. Jos osaat naisesi tyydyttää ja intohimoa riittää,kaikki hyvin.
      Minulla paljon kokemusta monenmoisista miehistä ja voin sanoa että helmiä löytyy harvoin ikävä kyllä. Usein miehet on niin huonokuntoisia , epävarmoja ettei homma oikein suju. Kun minä seksiä harrastan se kestää useita tunteja ja useita orgasmeja .Senkin olen huomannut että miehet joilla on hyvä rytmitaju ovat hyviä panemaan......."monenlaisia vaihtelevia rytmejä " em on erityisen tärkeää naiselle orgasmin saamiseen.

• Ädjööö

Kovat on vaatimukset in, eli pakko sun elää puutteessa. Keskikokoinen 13cm kulli saa riittää tässä maassa sinulle ja muille. 13cm vehkeelle voidaan sopia ja mitata virheellisesti mitaksi 18cm vaikka se ei sitä ole.

• kiekkomieskö ?

Kyllä se tytöt niin on ..............
        Olen pelannut useissa kaukaloissa kiekkoa, kymmeniä vuosia, eikä minusta koskaan tullut sanottavaa kiekkoilijaa.

• rolex69

Seksi on 99% prosenttia muuta kuin mäntäliikettä. ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      54
      6129
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2733
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1854
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1816
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1702
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1660
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1460
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1457
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1196
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe