Perustakaa toinen, jossa voi keskustella.
Miksi on profetiapalsta tuhottu?
12
102
Vastaukset
- Tuom.
Voithan sinä edelleen keskustella. mikä sinua estää? Älä anna periksi. Palstalla me olemme maailmassa, joten saamme kuulla maailman äänen. Mutta ota huomioon, että täällä saattaa joku uskovakin vierailla. Taikka jokin etsivä sielu, minkä takia sinullakin pitäisi olla motiivinsa?
- No,
omapahan on vikanne!
Palstalle on kirjoittaneet vain latvalahot jotka höperehtii täysin naurettavia omia uskonnollisia kuvitelmiaan joita pitävät tosina, eikä minkaanlainen järjellinen huomautus auta.- Tuom.
No, kerropa sinä nyt esim. se latvaterve ajatus palstan korjaamiseksi. keropa sinä nyt ihan rakentavasti, mikä olsi ei naurettava visio ajan kulusta ja omasta viisaudestasi, ihan vaan opiksi, että voitaisiin sitten ihan järjen äänellä' täällä kommentoida. Selkeää aiheen mukaista kommentia odotellessa. Toisten mollaaminen ei nyt oikein käy järjen äänenä.
Infantiili komentti ei oikein sparraa kuitenkaan. - Sattui ja upposi.
Tuom. kirjoitti:
No, kerropa sinä nyt esim. se latvaterve ajatus palstan korjaamiseksi. keropa sinä nyt ihan rakentavasti, mikä olsi ei naurettava visio ajan kulusta ja omasta viisaudestasi, ihan vaan opiksi, että voitaisiin sitten ihan järjen äänellä' täällä kommentoida. Selkeää aiheen mukaista kommentia odotellessa. Toisten mollaaminen ei nyt oikein käy järjen äänenä.
Infantiili komentti ei oikein sparraa kuitenkaan.Se hihhuli älähtää johon kirjoitus kalahtaa.
- Raitista
ja uunituoretta tekstiä Leo veljeltä http://www.patmos.fi/leo_meller_blogi/?entityId=32
- Melekosta shiittiä
Voiko pas'kaa sanoa raittiiksi?
Miksi samoja raamatunlauseita pitää toistaa vuosikymmeniä? Siitäkö nuo teeseitse-pastorit saa elantonsa? Kuinka tyhmiä ihmiset voi olla? - hyväilysuhde...=)
Ai tämmöinen tappaus? :D
http://www2.hs.fi/uutiset/juttu.asp?id=20000917ER3&pvm=20000917
"Leo Meller, taivaan sisäpiirikauppias"
Hän pitää itseään Jumalan voideltuna, johon kukaan ei saa kajota. Eräältä arvostelijalta Meller kysyi erikseen, tietääkö hän, että Jumala ottaa ennenaikaisesti ihmisiä pois, jos he koskevat Herran voideltuun.Meller istui 80-luvulla tutkintovankilassa kolme kuukautta ja hänet tuomittiin ehdolliseen vankeuteen Patmos ry:n rahojen kavalluksesta ja veropetoksesta. Kaikki keinot olivat naisen mukaan Mellerille sallittuja, jopa lahjoittajille kirjoitetut väärät laskut. "Leo vastasi, että kyseessä oli pyhä lasku. Meller kertoi saaneensa profeetallisen hengen kautta kaikki syntinsä anteeksi ja lupauksen, että Jumala murskaa jokaisen, joka panettelee häntä. Patmoslainen nainen muistaa kuinka Meller vuoden 1981 lopulla näki, että syksyllä 1982 Suomea koettelee valtava nälänhätä. Nainen merkitsi profetian muistiin. Nälänhätää ei tullut. Mellerin lankeemukset jatkuivat. Naiset ovat vaikea pala Mellerille. Mellerin todistuksen mukaan hän ei ollut Tiinan kanssa sukupuoliyhteydessä, "mutta kylläkin erogeenisessa ja hyväilysuhteessa. Tällaisiä tapaamisia oli ollut vähemmän kuin viisi ja ne olivat tapahtuneet keväällä 1983 matkaolosuhteissa tai auto-olosuhteissa. Myös Meller itse erosi pian tämän jälkeen. Hän ei halua kuulla edes listalla olevia nimiä. Keväällä Mellerin taustoja selvittämään palkattiin yksityistetsivä. Etsivän raportissa nimettiin muun muassa viisi naista, joilla oli ollut suhde Mellerin kanssa. - harhassa on !
Kylläpä vain on uunituoretta valetta kaikki tyyni Leolta.
- Tuom.
No, Leo on nyt ihan omassa sarjassaan. Jokainen voi sitten lukea historiatiedoista, mikä se hänen oppinsa on. Ei kiinnosta uunituore eikä pakastetieto.
Meller on saanut koulutuksena Oral Robertsin yliopistossa USA:ssa. Ja hänen alati vaihtuvat profetiansa ovat sen profetiakoulukunnan tuotteita. Aika kaupallisia tuotteita..Ajan myötä tunnettuja. "In Good we trust"- sijalla on; "in money we trust".- Raitista on
http://www.kirkkojakaupunki.fi/arkisto/uutiset-ja-ilmiot/3921/
"Pastori Seppo Juntunen on viime vuosina ”tavannut yhä useampia eri tavoin Mellerin uhreiksi joutuneita ihmisiä. Näiden uhrien elämää leimaa pelko, ahdistus ja häpeä. Monet uhreista on pakotettu vaikenemaan tai he ovat olleet kykenemättömiä puolustamaan itseään. Samalla he kuitenkin toivovat, että joku avaisi suunsa.” Mellerin uhrit – jotka eivät suinkaan ole ”yli 20 vuoden takaisia” vaan verrattomasti tuoreempia tapauksia – saivat Juntusen puuttumaan Patmoksen ”pattitilanteeseen"
- Westsider
Linkki kannattaa lukea. se on hyvä
Westsider
Tilasit minulta kirjan. Lähetin sinulle sähköpostia vahvistaakseni tilauksesi, mutta sähköposti ei mennyt perille, vaan tuli minulle takaisin molemmista osoitteista. Nyt en tiedä, oletko vielä Suomessa vai ulkomailla. Kun minulla ei ole sinun puhelinnumeroasi, en voi soittaakaan. Joten kysyn näin tämän palstan välityksellä, lähetänkö kirjani sinulle Klaukkalan osoitteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805579
- 1263907
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443743- 663424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 262170
- 2042071
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351739Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91678