Keksin tossa semmosen jutun :D Että kun poikaystävä tulee meille yöks niin pelataan uunoa, joka pelin jälkeen häviäjä joutuu riisumaan 2 vaatetta ;3 (ja voittaja saa valita mitkä) Sit ku se loppuu nii voois siirtyy sängyn puolee xP
Nii ja sen takii uuno-korteilla, koska poikaystävä on ihan ylivoimainen muissa korttipeleissä ja olisin heti alasti :D
Olisko jotain muuta kivaa mitä vois sillo illalla tehdä ;3 ?
kivaa tekemistä poikaystävän kanssa ;)
tälläst vaa :3
3
274
Vastaukset
- duiitsu
Mis asutte? Haluun kans!
- tälläst vaa :3
No etsä nyt meijä mukaa pääse ;o !
Iha kahestaa ajateltii :3
Onks kellää lisää jotai kivaa ::)
vois käydä ostamas karkkia ja kattoo joku kiva leffa, pelata jotai lautapelii ja sit mitä ? :D - leffaihminenkunoon
ainakin joku kiva leffa ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232