Siis yleisö haluaa nähdä verta ja luidenkatkontaa. Näittehän te sen paikanpäällä tai TV:stä.
Jääkiekossa näyttäisi myöskin olevan samantyyppistä menoa kuin joidenkin, Suomessakin asuvien Intiasta päin tulleiden ihmisten oikeustajussa: Sukujen (joukkueiden) välisissä riidoissa voi ottaa hengen toiselta koska se on perinne, eikä Suomen tyhmien lainvartijoiden pidä puuttua siihen.
Miksiköhän vapaaotteluita pidetään sallittuina? No siksi kun ihmiset haluavat nähdä verta ja luidenkatkontaa. Aktiivisesti urheilevien nuorten sanotaan olevan muita parempia ihmisiä koska heillä ei ole huonoja harrastuksia. Parhaista tulee ammatikseen urheilevia, osa niistä jotka (joiden isät) ovat valinneet lajinsa rahan perusteella pelaavat jääkiekkoa.
On täysin selvää että jääkiekko on bisnestä johon rahaa saadaan vain antamalla yleisölle elämyksiä joita se tulee kokemaan.
Gladiaattoritaistelut eivät ole muuttuneet 2000 vuodessa.
Jääkiekkofanit, älkää vaivautuko kommentoimaan ettette paljastaisi asennettanne.
Gladiaattorit
Kriitti
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618230- 1334654
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.354046- 213338
- 232892
- 292807
- 552663
- 252290
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4022211- 322149