Friends with benefits,voisi toimiakin

Marmalade

Näin olen alkanut miettiä,ikäisilläni miehillä tuntuu olevan sen verran oudot käsitykset parisuhteesta ja suurin osa etsii lähinnä tyttäriensä ikäistä seuraa jota voisi "ylpeenä" esitellä naapurin Lahtiselle.
Jostain oudon kummasta syystä yhteydenottoa pukkaa kovasti reilusti itseäni nuoremmilta miehiltä tai sitten ukoilta jotka ovat pappani ikäisiä,eli ei mitään vakavasti otettavaa,niinpä olen alkanut miettiä tuota vanhaa sananlaskua "Miksi tappaa koko sika yhden nakin takia" uudemman kerran ja ottaa itselleni rakastajan tai pari,mielellään varatusta miehestä (hänen motiivinsa pettää ei ole minun päänsärkyni) ja napsia rusinat pullasta,hyvää seksiä,keskusteluja,joskus ilta ulkona,ehkä pitkä viikonloppu jossain keski- tai etelä euroopassa silloin tällöin,koskaan ei niitä pysyvän parisuhteen ikäviä puolia,ei mitään tilivelvollisuutta toiselle,ei yhteisiä projekteja,ei tylsiä sukujuhlia,ei murjotusta turhasta,ei loputonta kitinää arjen pikkujutuista.
Tuon kaiken haluan välttää,olen arkeeni tyytyväinen nelikymppinen nainen,lapset jo isoja ja pääosin omillaan,kiva koti jossa viihdyn,pysyvän miehen takia en taida tästä omasta ihanasta arjestani luopua,vaikka sitä satunnaisen säännöllisesti voisikin hiukan piristää ;)

4

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin

      No, esim. mitähän sinun aikuiset lapset oikeasti ajattelevat sellaisesta äitistä joka kuksii varatun, naimisissa olevan miehen kanssa....? Minä en halua puolikasta, enkä olla kenenkään hora ja leikkikalu. Petturimiehet ovat valehtelijoita ja epärehellisiä ja vielä törkeämmät valheet kerrotaan niille muille naisille kuin omalle vaimolle.. Moni nainen kuvittelee olevansa se ukkomiehen ainoa kakkonen ja erehtyy pahasti uskoen kaikki kehut ja kuvittelee olevansa jotain ihan erityistä.

    • Nainen47w

      Ja mitä kuuluu aikuisille lapsille se, mitä äiti tekee? Onko ne lapset täysin viattomia vai? Aikuinen ihminen on vastuussa itselleen, eikä noista suhteista tarvisi lasten edes tietää, tuskin ketään lasta kiinnostaa äitinsä sukupuolielämä - itse en ainakaan tiedä ketään ketä kiinnostaisi! Eikä tuossa ole mitään ihmeellistä, jos kumpikin on valmis salasuhteeseen, poimitaan vaan rusinat pullista ja se siitä. En minäkään mitään ukkoa huoli enää kattoni alle asumaan ja kalsareitaan mulla pesettämään, se laji on niin nähty. Sellainen sopiva viikonloppu- ja muu vapaa-ajanseura kyllä käy, itse en kyllä haluaisi mihinkään ukkomieheen kajota, mutta jokainen taaplaa tyylillään. Turha moralisoida.

    • näin

      Minun mielestäni ihminen joka pettää puolisiaan, siis on suhteessa toisen kanssa puolisonsa tietämättä, tekee periaatteessa ja moraalisesti väärin. Sellainen joka on suhteessa naimisissa olevan, varatun kanssa myös tekee väärin. Jokaisen, ainakin sellaisen, aikuisen ihmisen jolla on jo aikuiset lapset (siis jo "oikeasti aikuinen") pitäisi ihan itse tietää miksi näin on asia. Miettikää itsenne siihen petetyn asemaan. Minulle ainakin jokainen yhdessä eletty vuosi, kuukausi, viikko, päivä, tunti, minuutti, sekuntti on aivan hukkaan heitettyä aikaa petturin kanssa! Kenelläkään ei ole oikeutta tuhlata ja pilata roisen elämää. Puolison pitää tietää totuus, että voi omat ratkaisunsa tehdä sen pohjalta. No, eipä kai se aikuisille lapsille kuulu mitä äiti tekee, mutta en vaan itse kehtaiai enää peiliin katsoa jos luuhaisin ja kuksisin jonkun ukkomiehen kanssa...yök! Sen verran pitää kunnioittaa muita ihmisiä ja itseään!

    • voihan sitä olla friends with benefits vapaankin miehen kanssa. Sittenpä ei ole niitä moraaliongelmia. deittipalstoilla tätä on tarjolla paljonkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      113
      2535
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      450
      1884
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      105
      1565
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      28
      1497
    5. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1423
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1359
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      347
      1344
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      203
      1177
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1139
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1061
    Aihe