Naiset varokaa, vehkeenne löystyy synnytyksessä piloille, jos pyöräytätte yli kolme kiloisen tenavan. Älkää siis syökö lihottavia herkkuja viimeisten raskauskuukausien aikana, ne näkyvät suoraan syntyvän lapsen koossa.
Väljä pesä on kauhea kokemus
25
641
Vastaukset
- H-X
Uunin reunat ovat lähempänä, kun laittaa paistumaan HK-Sinisen Prinssinakin sijaan.
Lopettakaa nysät naiminen, jos ette anna naisten edes synnyttää. Tai synnyttäkää itse. Puolustan täällä niin pikkumunaisia kuin naisiakin, mutta pikkumunaisten kannattaisi lopettaa tuollaiset naisten halveksunnat.
Tai muuten en enää pidä teidän puolia täällä isojen kullien valtakunnassa.- Pikkanen aisa
Mulla on ohut, pikkunen mulkku, mutta silti eukkoni synnyttänyt toosa on kireä. Teillä on siis pienempi kuin minulla?
- mitämitämitäötmis
Pikkanen aisa kirjoitti:
Mulla on ohut, pikkunen mulkku, mutta silti eukkoni synnyttänyt toosa on kireä. Teillä on siis pienempi kuin minulla?
Tähän perustuu Asuksen oletukset ja tiedot. Jos hänellä itsellään tuntuu 11cm/11cm peniksellä kaikki pillut tiukalta ja joku täällä valittaa löysistä vituista on Asuksella tällöin muka isompi ja tällä valittajalla pienempi. Tätähän se haki sillä yhden ketjun ristiriidoilla.
Tuo on melko lapsellinen ajattelutapa ja ei ole ainoa laatuaan Asukselta. - Eikö niin?
mitämitämitäötmis kirjoitti:
Tähän perustuu Asuksen oletukset ja tiedot. Jos hänellä itsellään tuntuu 11cm/11cm peniksellä kaikki pillut tiukalta ja joku täällä valittaa löysistä vituista on Asuksella tällöin muka isompi ja tällä valittajalla pienempi. Tätähän se haki sillä yhden ketjun ristiriidoilla.
Tuo on melko lapsellinen ajattelutapa ja ei ole ainoa laatuaan Asukselta.Mutta esimerkiksi sinä et ole saanut ikinä?
- mitämitämitäötmis
Eikö niin? kirjoitti:
Mutta esimerkiksi sinä et ole saanut ikinä?
Eiköhän suurinosa aikuisista miehistä ole saanut pillua, vieläpä useita kertoja. Harvassa ne on ketkä ei ole saaneet ikinä, joten tuo on taas niitä Asuksen lapsellisia oletuksia. Kuka alkaa edes epäilemään ja väittämään ettei muut ole saaneet ikinä? Mieleen tulee ainoastaan poikuustallella oleva, joka pitää seksiä jonain ihmeellisenä ja harvinaisena asiana.
Menetin 14-vuotiaana poikuuteni ja siitä lähtien olen pannut. Enkä ole edes mikään ronkeli, vaan olen pannut joka pillun mitä on tarjottu. Lainatakseni erästä henkilöä,"parhaat pillut jää nussimatta jos naamaa kattoo" - SEN KYLLÄ HUOMAA
mitämitämitäötmis kirjoitti:
Eiköhän suurinosa aikuisista miehistä ole saanut pillua, vieläpä useita kertoja. Harvassa ne on ketkä ei ole saaneet ikinä, joten tuo on taas niitä Asuksen lapsellisia oletuksia. Kuka alkaa edes epäilemään ja väittämään ettei muut ole saaneet ikinä? Mieleen tulee ainoastaan poikuustallella oleva, joka pitää seksiä jonain ihmeellisenä ja harvinaisena asiana.
Menetin 14-vuotiaana poikuuteni ja siitä lähtien olen pannut. Enkä ole edes mikään ronkeli, vaan olen pannut joka pillun mitä on tarjottu. Lainatakseni erästä henkilöä,"parhaat pillut jää nussimatta jos naamaa kattoo"Niin varmaan:) Jätkä ei ole saanut IKINÄ!
- järkyttynyt patonki
Nooh, se nyt on odotettavissa, että pillulle saattaa käydä köpelösti noissa synnytyksissä. Mutta aina niin järkyttävää on se, jos uuden tytön kanssa könyää sänkyyn ja sormen sisälle laittaessaan huomaa, että prkle tännehän voisi tunkea koko käden vaikka yhtä hyvin :O
Me miehet ei hirveästi voida tehdä kokomme suhteen, mutta te naiset, olkaa niin armollisia, että älkää pliis aiheuttako tollasia järkytyksiä miehillenne niiden messuhallienne kanssa (sori karkea ilmaisu), vaan geishakuulat peliin ja paikat piukeaksi!- On se vekkuli poika
"uuden tytön kanssa könyää sänkyyn ja sormen sisälle laittaessaan huomaa, että prkle tännehän voisi tunkea koko käden vaikka yhtä hyvin :O"
Mutta herkkämuna Asus tunkis 11cm/11cm munaa ja sanois että on tiukkaa, on tiukkkaa. Teillä on vain pienempi muna kuin mulla, siksi teillä tuntuu löysälle! - Ääxmänillä on IIIISO!!!
On se vekkuli poika kirjoitti:
"uuden tytön kanssa könyää sänkyyn ja sormen sisälle laittaessaan huomaa, että prkle tännehän voisi tunkea koko käden vaikka yhtä hyvin :O"
Mutta herkkämuna Asus tunkis 11cm/11cm munaa ja sanois että on tiukkaa, on tiukkkaa. Teillä on vain pienempi muna kuin mulla, siksi teillä tuntuu löysälle!Jos asuksella vaan on isompi kuin teillä? Jos sillä on sen 11 ja 11, niin teillä on pakko olla pienempi sitten, jos teille on pimpit väljiä?
Ettette olisi vain naisille katkeria hylkiöitä? - ime asuksen miniä
Ääxmänillä on IIIISO!!! kirjoitti:
Jos asuksella vaan on isompi kuin teillä? Jos sillä on sen 11 ja 11, niin teillä on pakko olla pienempi sitten, jos teille on pimpit väljiä?
Ettette olisi vain naisille katkeria hylkiöitä?Sitähän sinä toivosit, mutta toiveiksi jää.
Mitäpä luulet, jos naisen värkkiin menee neljäsormea että hujahtaa ja sitten asus sormen kokoisella kyrwällään 11cm/11cm sanoo että on tiukka, on tiukkaa, kohta lentää kohta lentää ja homma ohi minuutissa. Tarkoittaako se sinun mielestä sitä että asuksella on isompi kuin muilla, VAIKKA peniksen keskikoko suomessa on 16cm pituus ja 12 cm ympärysmitta. Salli mun nauraa sulle! HAH-HAH!
- Nämä on näitä
poikapoloisten juttuja jotka eivät ole koskaan panneet synnytäneseen pimppiin.
- Komea jätkä
Niin on ja monikohan näistäkään apinan kanssa naamaa vaihtaneista on edes saanut naista?
- Huippujuristi25
Komea jätkä kirjoitti:
Niin on ja monikohan näistäkään apinan kanssa naamaa vaihtaneista on edes saanut naista?
toisilla naisilla koko alapää on auki oli ihan täysiä horoja on liikkeessä tosi paljon, toiset ovat repineet tavaransa synnytyksellä varsinkin YH:t jotka ovat yhteiskunnan pohjasakkaa, täysinHORO ALAPÄÄ JA PALKANPÄÄLLE toisen tekemi'ä huonotapaisia muksuja elätettäväksi, kyllä täytyy olla HULLU joka yh:hon sekoaa olis edes tiukka toosa mutta kun ei ei yh tajuu tehdä sektioo tai sitten yh on astuttanut itsensä väljäksi esimerkiksi hevosen kanssa leikeissä
- 1352
Huippujuristi25 kirjoitti:
toisilla naisilla koko alapää on auki oli ihan täysiä horoja on liikkeessä tosi paljon, toiset ovat repineet tavaransa synnytyksellä varsinkin YH:t jotka ovat yhteiskunnan pohjasakkaa, täysinHORO ALAPÄÄ JA PALKANPÄÄLLE toisen tekemi'ä huonotapaisia muksuja elätettäväksi, kyllä täytyy olla HULLU joka yh:hon sekoaa olis edes tiukka toosa mutta kun ei ei yh tajuu tehdä sektioo tai sitten yh on astuttanut itsensä väljäksi esimerkiksi hevosen kanssa leikeissä
Sullakin nimimerkit vaihtuu. Mahtaa olla pieni mulkku vaan joka katkeroittaa? Työnnä hei mittanauhaa persereikääs syvemmälle, niin saat lisämittaa ja pääset tänne rähisemään kuinka keskikoko on mielestäsi 16cm Suomessa, vaikka se ei ole sitä edes Zimbabwessa!
- Olet vajukki
1352 kirjoitti:
Sullakin nimimerkit vaihtuu. Mahtaa olla pieni mulkku vaan joka katkeroittaa? Työnnä hei mittanauhaa persereikääs syvemmälle, niin saat lisämittaa ja pääset tänne rähisemään kuinka keskikoko on mielestäsi 16cm Suomessa, vaikka se ei ole sitä edes Zimbabwessa!
Hahah, minimuna Asus se vaan jaksaa sairastella pientä munaansa. Keskikoko on suomessa n. 16 senttiä. Kyllä voin kuvitella että se on sinun vaikea hyväksyä kun SINULLA ON VAIN 11 SENTTINEN! HAHAH ,saatanan minimuna, kärsi siitä HAHAHAHAHAHAHHAH!!
- Lukutaitoinen googla
"Keskikoko on suomessa n. 16 senttiä."
http://www.avatv.fi/rakkausjaseksi/artikkeli.shtml/top-10-nainen-tata-et-tiennyt-peniksesta/2011/06/1346856
- Onko Suomessa sitten isommat kuin muualla? Tuossa eräs juttu keskikoosta globaalisti ja puhuu kyllä ihan muuta kuin 16cm keskimittaa edes maailmalla.
Voisitko selittää tätä ristiriitaa?- Lukutaitoinen googla
Tuon mukaan keskipituus siis maailmalla 13.95cm...
- Jarkko18vuottta
Lukutaitoinen googla kirjoitti:
Tuon mukaan keskipituus siis maailmalla 13.95cm...
mutta kun suomalaisilla naisilla on maailman väljimmät pesät, huippuväljiin kuten YH:den pesään menee vaikka 2 litran LIDLIN juomapullo, fistasin juuri viime viikonloppuna yhtä kännistä YH:tä kahden litran kokispullolla ja orkut sai huusi jopa että sattuu. ensin kun panin käden hänen tavaraansa, ei ollut edes tiukka.
YH on mulle vain yhden yön juttu, mä en toisten tekemiä muksuja ala elättämään, mutta kiva yh:tä on painaa sitä voi surutta painaa paljaalla, kun se on niin väljä - Joopajooo...
Jarkko18vuottta kirjoitti:
mutta kun suomalaisilla naisilla on maailman väljimmät pesät, huippuväljiin kuten YH:den pesään menee vaikka 2 litran LIDLIN juomapullo, fistasin juuri viime viikonloppuna yhtä kännistä YH:tä kahden litran kokispullolla ja orkut sai huusi jopa että sattuu. ensin kun panin käden hänen tavaraansa, ei ollut edes tiukka.
YH on mulle vain yhden yön juttu, mä en toisten tekemiä muksuja ala elättämään, mutta kiva yh:tä on painaa sitä voi surutta painaa paljaalla, kun se on niin väljäJake vetelee vaan hanskaan fisting-leffojen parissa, niin kuin olet tähän astikin tehnyt.
- carambola87a
En ole (vielä) päässyt painamaan naista synnytystä ennen, jälkeen (kuulemma on joitain kuukausia selvästi löysempi) ja 1v jälkeen. Synnyttänyttä naista olen painanut ja mielestäni ihan tiukka. Synnyttämättömissä on mielestäni löysempiäkin. Yksilöllistä tuo tiukkuus.
- Missä H-X?
Samoja kokemuksia - synnyttänyt ei tarkoita, että jalkovälistä löytyisi megaiso luola. Ainakaan sellaisella naisella, jonka synnytyksestä jo useita vuosia.
- carambola87a
Missä H-X? kirjoitti:
Samoja kokemuksia - synnyttänyt ei tarkoita, että jalkovälistä löytyisi megaiso luola. Ainakaan sellaisella naisella, jonka synnytyksestä jo useita vuosia.
Tosin onhan niitä (synnyttänyt nainen kertoi kavereistaan) joilla synnytyksessä paikat on revenneet ja silloin se jää pysyvästi löysemmäksi.
- Joskus nussinutkin
carambola87a kirjoitti:
Tosin onhan niitä (synnyttänyt nainen kertoi kavereistaan) joilla synnytyksessä paikat on revenneet ja silloin se jää pysyvästi löysemmäksi.
Olisi mielenkiintoista kokeilla sellaista revennyttä leidiä. Voihan tosi löysä olla kertakokemuksena ihan kivakin. Voisi ehkä tehdä kaikkea sellaista mitä ei muuten pääse kokeilemaan, mm. fistata. Löysässä pimpissä on myös se hyvä puoli, että saa tikata niin kovaa ja kauan kuin vain kunto kestää. Jälkeenpäin tuntee kerrankin panneensa kunnolla :D
Toki jos pitäisi valita vakihoito tiukemman tai löysemmän väliltä, niin kyllähän se vaakakuppi tiukemman suuntaan kallistuisi. Mutta jos tämä löysempi olisi kunnostautunut muilla osa-alueilla, kuten anuksen ja suuhoidon antamisella, niin sitten pitäisi harkita uudelleen. - John Holomes 1352
Sunki letkulla ei voi olla löysä pillu.
- Anonyymi00025
John Holomes 1352 kirjoitti:
Sunki letkulla ei voi olla löysä pillu.
Jos saa lapsen aikaan niin homma on toiminu,mitä siinä sillon on koolla väliä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2747160Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat643879Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2693172SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden521909Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä11377Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31222Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51077- 1011033
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja40982Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.0961