Vaimo pussaa vierastamiestä

pariSP (M)

Miehet miltä se tuntuu kimppaseksitilanteessa kun oma puoliso suutele toista miestä ja sinä katsot viedessä. Toisen parin kanssa on asiasta juteltu ja ollaan yhessä sitä mieltä että se on tunnekysymys enemmän, kun se että se olis vieraan miehen penis mitä puoliso pitää suussa. Tämä vain on hyvä muuten keskustella läpi kun aletaan kimppa seksi juttuihin. Itse miehenä en ainakaan orgasmin koittaessa pysty olemaan pusaamatta toista sillähetkellä on se sitten vaikka se vieras.

19

4550

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kitaan

meillä vaimo ottaa pääsääntöisesti lastin suuhun kimpoissa kivan näköistä ja kiihoittavaa,minäkin nautin kun saan laueta vieraan rouvan suuhun.

• ei kiva

Mun naista saisi vieras panna ja nainen saisi suihin ottaa mutta ei suudella, siinä raja.

• Tapio.x.v

Moi!
        Ryhmäsexija kolmen kimpp a on ihan mukavaa, mutta löytyykö Oulusta asiasta kiinostuneita, voit mies tai pariskunta olla kauemppaakin, siis kiinostaisko?

• Ei haittaa
        Tapio.x.v kirjoitti:

Moi!
        Ryhmäsexija kolmen kimpp a on ihan mukavaa, mutta löytyykö Oulusta asiasta kiinostuneita, voit mies tai pariskunta olla kauemppaakin, siis kiinostaisko?

Ei vaimon pussailu häiritse silloin yhtään, jos samalla itse nai kaverin vaimoa. Mukava vain, että nauttii. Koettu on monta kertaa.

• anob

Moi,Tapio.x.v :)) Olen kiinnostunut kolmen kimpasta,olen kuusamosta 50v. pistä viestiä mikä vkl kävis.

• Ilmankin pärjäisi

Pari kertaa asia on tullut koettua. Onhan se sillä hetkellä kiihottavaa nähdä kun vaimoa naidaan ja hänkin siitä todella nauttii. Sukkanauhat päällä ja muutenkin seksikkäänä. Itse olen samaan aikaan ollut kiilapoikana tai paneskellut porukan toista naista. Kaikki kome kertaa on tapahtunut humalassa ja vaimo on lähtenyt toisen miehen ehdotuksesta mukaan. Vaikea ajatella että papin aamen jälkeen käy niin että katsot lähes vierasta miestä silmiin tilanteessa, jossa oma vaimo on välissä oma muna suussa ja toisen miehen muna perseessä.

Kuitenkin kun kaikki on ohi olisi mukava lähteä heti kotiin. Itsellä on ainakin ollut vaivautunut olo. Ilman näitäkin olisi ollut hyvä seksielämä.

• _parienleikit_

Kiihottavalta vain tuntuu ja näytää, kun vieras mies suutelee ja hyväileeomaa vaimoani. Samalla tietysti suutelen ja hyväilen toisen parin rouvaa.
        Miestä molemmista suutelu, kielileikit, kaulan hyväily jne kuuluu parien väliseen kimppaan. Ainakin itsestäni on ollut nautinnolista tuntea, miten vieras nainen kiihottuu suutelemisesta. Vaimoni on myös ollut aina "himosuutelija" ja saa melkei orkut, kun hänen kaulaansa ja huuiaan käsitellän oikein :)

• JeeJee74

Olen kerran ollut ryhmäseksi tilanteessa vaimoni kanssa niin että samalla kun minä panin vaimoani, niin toinen mies suuteli vaimoani ja hyväili hänen rintojansa. Itse olimme niin että olin päällä ja vaimo alla ja vieressä tämä toinen pari oli niin että mies oli alla ja hänen vaimonsa ratsasti ja minä suutelin samalla hänen vaimoansa. Erittäin kiihottavaa mutta pareja ei vaihdettu... Tällä kertaa... Ehkä sitten seuraavalla... ;) Kukaan ei tullut mustasukkaiseksi tälläisesta meiningistä. Tilanne vaan vei mukanaan. Sallin siis suutelut ja hyväilyt vieraan kanssa. Iso KYLLÄ!!!

• parinmies50++

Onhan se saamarin kiihottavaa kun vierasmies suutelee vaimoa ja hyväilee. Mun mielestä jos vaimoa lainaa tai harrastetaan kimppaa niin vieraalla on täysi nautinta oikeus vaimooni.
      Useita kertoja olen katsonut kun vieras riisuu ja suutelee vaimoani, aah se vaimon kiimainen katse.

• Suutelevat

Raja suutelemisessa? Olemme -40v aviopari,jonka "harrastuksiin" on kuulunut kimppaseksi vieraiden miesten kanssa n.15 vuoden ajan ja minä itse ainakin lähinnä hämmästelisin sitä,jos kimppa seuralaisemme ja vaimoni eivät pussailisi/suutelisi toisiaan sängyssä ja jo ennen sänkyyn menemistäkin.
      Hieman ihmettelen;miten joku voi edes ajatella;että seksi voisi olla naiselle vain seksiä ilman minkäänlaisia hellyyden osoituksia,koska niin se ei tosiaan toimi ainakaan meillä,ei kahden keskisessä seksissämme,eikä vieraiden miesten kanssa seksiä harrastaesammekaan, En usko,että toimii muillakaan.
      Läheisyys ja hellyyden osoitukset hyväilyineen,pussailuineen ja suutelemisineen kaikkineen kuuluvat niihin "esileikkeihin",jotka siihen seksiin johtavat ja en voisi siksi edes kuvitella kieltäväni vaimoani suutelemasta vieraiden miesten kanssa,sehän on iso osa koko "juttua".
      Siksi toisekseen,se on mielestäni tosi kiihottavaakin,nähdä kun vaimo ja vieras mies pussailevat ja hyväilevät toisiaan,nähdä ja tuntea miten vaimo syttyy
      siitä,miten suuteleminen ja hyväileminen muuttuu kiihkeämmäksi hänen kiihottuessa,mikä johtaa täysin luontevastikkin lopulta seksiin,aina.
      Muutenkin,yhdyntä on mielestäni intiimimpi juttu kuin suuteleminen ja siksikään en ymmärrä,miksi se suuteleminen niin "syntistä" tällaisissa asioissa olisi.

• M48_tre

Kyllä suutelu kuuluu seksiin, ei voi mitään... ;-)

• Anonyymi

Vanha juttu mutta meillä kun vaimo nussii rakastajansa kanssa niin suutelevat intohimoisesti ja se kuuluu asiaan.

• Anonyymi

Vaimo on käynyt eri isojen ja isokaluisten miesten kanssa viettämässä öitä ja suutelu ja kiihkeä rakastelu on kuulunut siihen olennaisesti.

• Anonyymi

Harrastettu yli 10 vuotta parinvaihtoa ja kolmansia vaimolle, kyllähän suutelu yksi suurin kiihotus ainaskin vaimolleni, yhdynnässä vieras suutelee yleensä koko ajan. Vaimo kertookin vieraalle haluu et mies suutelee silloin kun huomaa vaimo saa orgasmin. T. Pari 50v Hyvnkäältä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastettu yli 10 vuotta parinvaihtoa ja kolmansia vaimolle, kyllähän suutelu yksi suurin kiihotus ainaskin vaimolleni, yhdynnässä vieras suutelee yleensä koko ajan. Vaimo kertookin vieraalle haluu et mies suutelee silloin kun huomaa vaimo saa orgasmin. T. Pari 50v Hyvnkäältä

Suutelusta tulee puolet nautinnosta naiselle. T. Rouva 48

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän ensin hyväillään ja suudellaan et kiihotutaan, vaatteita aletaan riisua kumppanilta kun kiima tapissaan.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

aika moni sanonut että ei suutelua, vaikka kullia imee kuitenkin ja sieltä kiimalimoja nielee.

• Anonyymi00022
      UUSI

Kesälomalla se tapahtui, oltiin ravintola viikonloppu juhlissa. Tanssit oli vähän nuorempuoleisille suunnattu Kaija kyllä tykkäsi musiikista ja pojatkin innostui vaimon tansittamisesta kun hänellä oli valkoinen mekko avara kauluksillinen ylä osa. Välillä käytiin huoneessa istumassa.
      Huomasin että Kaija käy vähän kuumana pyörähteli peilin edessä ja nauroi olenko seksikäs. Sanoin olet alushousun rajat vain vähän näkyy mekon alta.
      Vaimo penkoi laukkuaan ja huokasi ei ole muutakaan halasin ja kuiskasin ota pois vaimo katsoi ja hymyili niinkö haluaisit ja otti pitsihousut pois.
      Tansitin kokeeksi vaimoa ja painoin pyllystä kalua vasten vaimo huokasi älä alkaa haluttamaan kuiskasin entä jos pojat hankaa vaimo kuiskas se olis ihanaa mennään alas.
      Pöytä oli jo varattu seisottiin tanssilattian vieressä menin hakemaan paukkuja ja näin vaimon tanssivan totevan tumman miehen kanssa menin tiskille takasin odottelemaan mies ei osannut tanssia keikutteli vain vaimoa,
      Mies piti lähellä ja katosivat ihmispaljouteen siirryin lattian sivukautta katselemaan kun vaimo luuli että en näe tanssi oli aika hidasta miehen kädet hieroi selkää tungoksessa vaimon pää oli vasten miehen rintaa. Välillä puhuivat vaimo hymyili leviästi.

Mies otti tiukemman otteen kädet laskeutu pyllylle vaimo nosti kädet kaulalle mies hieroi selvästi kalullaan vaimoa joka tanssi silmät kiinni. Kun alkoi toinen kappale tanssi jatkui heti kiihkeän oloisesti vaimo vilkuili näkyykö minua ja painautui kiinni..
      Miehen käsi hieroi jo toista rintaa kuin salaisesti.

Vaimo tuli tiskille huokasi hyvä että on juomaa istuttiin siinä vähän aikaa kysyin onko hyvät tanssit vaimo kuiskas on se äskeinen mies hieroi koko ajan kalullaan arvaa miltä tuntui.
      Kysyin haluttaako vaimo katsoi silmiin hymyili haluttaa sanoin jos hakee vielä anna sille vaimo yskähti . mitä sanoit sanoin anna sille.
      Ei mennyt pitkään kun vaimo meni käymään vessassa mies oli vastassa ja vei tanssimaan. Menin huoneeseen laitoin pyyhkeen alle pienen videokameran johon oltiin kuvattu omia seksikkäitä videoita. Menin alas hain jotain naista tanssimaan pääsin lähelle vaimoa joka irtaantu heti vähän miehestä, näytin sormella mene mene, vaimo hymyili.
      Tanssin loputtua näin että kietävät lattia vierustaa pois. Tanssin pitkän aikaa naisten kanssa kun vaimo ilmestyi yksin tiskille. Menin taakse kysyin haluaako rouva jotain Kaija käännähti ja kuiskas haluan ja otti kädestä, huoneessa suuteli kiihkeästi ja avasi mekon Kaija oli alasti ja kuiskas, tätä minä haluan, ei siitä mitään tullut juotiin sen kanssa lonkerot.

Kaija availi housujani ja pudotti ne lattialle imi kalua tätä minä haluan availin paitaani samalla kun vaimo imi.
      Kaija pyysi heti sisään kuiskas olen rietas nai hulluna. Kaija oli halukas antoi edestä ja takaa tunsin että on tosi liukas kun laskin sisään Kaija halasi kiihkeästi kuiskas ihanaa ja nosteli lantiota.
      Käytiin suihkussa ja levähdettiin Kaija nukahti nopeaan.
      Aamulla katsoin kameraa, kun Kaija ja mies tuli huoneeseen alkoi kiihkeä suutelu vaimon asu lähti heti ja vaimo samalla lailla riisui mietä kuin minua valtava musta kalu ilmestyi vaimon käsiin alkoi kiivas imeminen mies nakkasi vaimon sänkyyn ja alkoi imemään pillua vaimon äänet oli riettaat ja jalat leviällä antoi nuolla mies nousi ja painoi kalun sisään kerralla vaimo kiljui oikeasti halukkaana näin että panee paljaalla mies kysyi vedänkö pois vaimo tarrautu kiinni älä vedä laske sisään mies nai kunnolla edestä ja takaa vaimo antoi kuin kiimainen narttu mies kesti pitkään vaimo sai selvästi kaksi orgasmia ennen kuin mies laukesi vaimo oli poikittain sängyssä kun mies nousi, vaaleaa spermaa valui pillusta vaimo piti kädellää kiinni ja nousi pesuhuoneeseen.
      Molemmat meni pesulle aika pian alkoi kuulua ulinaa vaimo sai varmaa takaapäin uudelleen. Kun tulivat pesulta mies puki ja suuteli lähtiessään.
      Vaimo nousi ja kysyi mitä katselet sanoin meidän filmejä vaimo tuli kainaloon kuiskas näytä. Kun katsoi vähän aikaa yritti otta kameran pois, sanoin älä nyt katsotaan.
      Vaimo oli hiljaa ja katsoi. nousin ylös annoin juoman käteen ja suutelin kuiskasin olit ihana kun noin annoit. Käytiin aamupalalla vaimolla sama asu päällä, naurettiin ja syötiin. Sama mies tuli syömään vaimonsa kanssa ja matkassa oli kolme lasta.
      Nainen näytti olevan kireä miehelleen, kuiskasin vaimolle jäiköhän kiinni.

• Anonyymi00024
      UUSI

Suutelu tietenkin on mukana, kun vaimo käy naittamassa itseään eri isokullisilla miehillä.Hän on monesti koko yön reissussa ja rakastelee miesten kanssa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 147
      1916
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      328
      1363
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      956
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      272
      695
    5. 33
      611
    6. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      611
    7. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      257
      603
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      563
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      20
      512
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      42
      502
    Aihe