Miehet miltä se tuntuu kimppaseksitilanteessa kun oma puoliso suutele toista miestä ja sinä katsot viedessä. Toisen parin kanssa on asiasta juteltu ja ollaan yhessä sitä mieltä että se on tunnekysymys enemmän, kun se että se olis vieraan miehen penis mitä puoliso pitää suussa. Tämä vain on hyvä muuten keskustella läpi kun aletaan kimppa seksi juttuihin. Itse miehenä en ainakaan orgasmin koittaessa pysty olemaan pusaamatta toista sillähetkellä on se sitten vaikka se vieras.
Vaimo pussaa vierastamiestä
18
3890
Vastaukset
- kitaan
meillä vaimo ottaa pääsääntöisesti lastin suuhun kimpoissa kivan näköistä ja kiihoittavaa,minäkin nautin kun saan laueta vieraan rouvan suuhun.
- ei kiva
Mun naista saisi vieras panna ja nainen saisi suihin ottaa mutta ei suudella, siinä raja.
- Tapio.x.v
Moi!
Ryhmäsexija kolmen kimpp a on ihan mukavaa, mutta löytyykö Oulusta asiasta kiinostuneita, voit mies tai pariskunta olla kauemppaakin, siis kiinostaisko? - Ei haittaa
Tapio.x.v kirjoitti:
Moi!
Ryhmäsexija kolmen kimpp a on ihan mukavaa, mutta löytyykö Oulusta asiasta kiinostuneita, voit mies tai pariskunta olla kauemppaakin, siis kiinostaisko?Ei vaimon pussailu häiritse silloin yhtään, jos samalla itse nai kaverin vaimoa. Mukava vain, että nauttii. Koettu on monta kertaa.
- anob
Moi,Tapio.x.v :)) Olen kiinnostunut kolmen kimpasta,olen kuusamosta 50v. pistä viestiä mikä vkl kävis.
- Ilmankin pärjäisi
Pari kertaa asia on tullut koettua. Onhan se sillä hetkellä kiihottavaa nähdä kun vaimoa naidaan ja hänkin siitä todella nauttii. Sukkanauhat päällä ja muutenkin seksikkäänä. Itse olen samaan aikaan ollut kiilapoikana tai paneskellut porukan toista naista. Kaikki kome kertaa on tapahtunut humalassa ja vaimo on lähtenyt toisen miehen ehdotuksesta mukaan. Vaikea ajatella että papin aamen jälkeen käy niin että katsot lähes vierasta miestä silmiin tilanteessa, jossa oma vaimo on välissä oma muna suussa ja toisen miehen muna perseessä.
Kuitenkin kun kaikki on ohi olisi mukava lähteä heti kotiin. Itsellä on ainakin ollut vaivautunut olo. Ilman näitäkin olisi ollut hyvä seksielämä.- _parienleikit_
Kiihottavalta vain tuntuu ja näytää, kun vieras mies suutelee ja hyväileeomaa vaimoani. Samalla tietysti suutelen ja hyväilen toisen parin rouvaa.
Miestä molemmista suutelu, kielileikit, kaulan hyväily jne kuuluu parien väliseen kimppaan. Ainakin itsestäni on ollut nautinnolista tuntea, miten vieras nainen kiihottuu suutelemisesta. Vaimoni on myös ollut aina "himosuutelija" ja saa melkei orkut, kun hänen kaulaansa ja huuiaan käsitellän oikein :)
- JeeJee74
Olen kerran ollut ryhmäseksi tilanteessa vaimoni kanssa niin että samalla kun minä panin vaimoani, niin toinen mies suuteli vaimoani ja hyväili hänen rintojansa. Itse olimme niin että olin päällä ja vaimo alla ja vieressä tämä toinen pari oli niin että mies oli alla ja hänen vaimonsa ratsasti ja minä suutelin samalla hänen vaimoansa. Erittäin kiihottavaa mutta pareja ei vaihdettu... Tällä kertaa... Ehkä sitten seuraavalla... ;) Kukaan ei tullut mustasukkaiseksi tälläisesta meiningistä. Tilanne vaan vei mukanaan. Sallin siis suutelut ja hyväilyt vieraan kanssa. Iso KYLLÄ!!!
- parinmies50++
Onhan se saamarin kiihottavaa kun vierasmies suutelee vaimoa ja hyväilee. Mun mielestä jos vaimoa lainaa tai harrastetaan kimppaa niin vieraalla on täysi nautinta oikeus vaimooni.
Useita kertoja olen katsonut kun vieras riisuu ja suutelee vaimoani, aah se vaimon kiimainen katse. - Suutelevat
Raja suutelemisessa? Olemme -40v aviopari,jonka "harrastuksiin" on kuulunut kimppaseksi vieraiden miesten kanssa n.15 vuoden ajan ja minä itse ainakin lähinnä hämmästelisin sitä,jos kimppa seuralaisemme ja vaimoni eivät pussailisi/suutelisi toisiaan sängyssä ja jo ennen sänkyyn menemistäkin.
Hieman ihmettelen;miten joku voi edes ajatella;että seksi voisi olla naiselle vain seksiä ilman minkäänlaisia hellyyden osoituksia,koska niin se ei tosiaan toimi ainakaan meillä,ei kahden keskisessä seksissämme,eikä vieraiden miesten kanssa seksiä harrastaesammekaan, En usko,että toimii muillakaan.
Läheisyys ja hellyyden osoitukset hyväilyineen,pussailuineen ja suutelemisineen kaikkineen kuuluvat niihin "esileikkeihin",jotka siihen seksiin johtavat ja en voisi siksi edes kuvitella kieltäväni vaimoani suutelemasta vieraiden miesten kanssa,sehän on iso osa koko "juttua".
Siksi toisekseen,se on mielestäni tosi kiihottavaakin,nähdä kun vaimo ja vieras mies pussailevat ja hyväilevät toisiaan,nähdä ja tuntea miten vaimo syttyy
siitä,miten suuteleminen ja hyväileminen muuttuu kiihkeämmäksi hänen kiihottuessa,mikä johtaa täysin luontevastikkin lopulta seksiin,aina.
Muutenkin,yhdyntä on mielestäni intiimimpi juttu kuin suuteleminen ja siksikään en ymmärrä,miksi se suuteleminen niin "syntistä" tällaisissa asioissa olisi.- AnonyymiUUSI
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- M48_tre
Kyllä suutelu kuuluu seksiin, ei voi mitään... ;-)
- AnonyymiUUSI
Vain unelmissas eunukki
- AnonyymiUUSI
Vanha juttu mutta meillä kun vaimo nussii rakastajansa kanssa niin suutelevat intohimoisesti ja se kuuluu asiaan.
- AnonyymiUUSI
Buaahaa spede buaahaa
- AnonyymiUUSI
Vaimo on käynyt eri isojen ja isokaluisten miesten kanssa viettämässä öitä ja suutelu ja kiihkeä rakastelu on kuulunut siihen olennaisesti.
- AnonyymiUUSI
Siis pussaa sitä homeista flesua 🤮
- AnonyymiUUSI
Harrastettu yli 10 vuotta parinvaihtoa ja kolmansia vaimolle, kyllähän suutelu yksi suurin kiihotus ainaskin vaimolleni, yhdynnässä vieras suutelee yleensä koko ajan. Vaimo kertookin vieraalle haluu et mies suutelee silloin kun huomaa vaimo saa orgasmin. T. Pari 50v Hyvnkäältä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279