Illan kevennys: Paavo Väyrysestä tulee vielä Suomen presidentti

Jochanan Buchanan

13

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kersantti Ärjylä

Heh. Paavo alkaa olemaan jo aika iäkäs pressaksi, ja muutenkin on aika lailla dinosaurusajan Kekkoslovakian tuote. Pitääköhän alkaa ajattelemaan asiaa pidemmällä, kuin elämän mittaisella jatkumolla? Paavo Väyrynen syntyy seuraavaan elämään jälleen Paavo Väyrysenä ja jatkaa reinkarnaatiokierrätystä niin kauan, että hänet valitaan presidentiksi.

Ajatteleekohan keskustaväki, että he pitävät Paavon ajatukset näissä narsistisissa pressahaaveissa kiinni, että hänellä ei olisi liikaa aikaa sekaantua keskustan touhuihin? :))

• Väy forever

2018 pressanvaaleissa Väykkä on vasta 72-vuotias ja jos hän tulee sukuunsa, niin hänellä on tuolloin vielä parikymmentä elinvuotta jäljellä ja virtaa vaikka muille jakaa. Täsysin mahdollista, että Väy on pressa tuolloin.

• Väyväy.

Heh..Väykky se ponnahtelee kuin vieteriukko aina uudestaan esille.

Mutta pressaa hänestä ei koskaan tule koska isoisoisoäitini näki aikoinaan sellaisen unen.

Hän otti kuitenkin täyden vastuuvapauden silloin näkemästään unesta.

• Jaa,

isoisoisoäitisi on siis varmaakin varmemmin polveutunut pihon latvalahosta sukupuusta koska "profetoi" näkemistään unista, mutta ottanut niistä kuitenkin vastuuvapauden.
        Kyllä se varmasti tuollainen tieto pihon kaukaisestakin sukulaisuudesta ahistaa hirvittävästi..

• VäyVäy.

Nyt täytyi taas keskeyttää se Danielin paasto ja hieman täydentää isoisoisoäitini näkemää unta siitä,ettei Väykystä koskaan tule pressaa.

Isoisoisoäitini myöhemmin sanoi siskonsa veljen kummin kaiman serkulle,että hän siinä Väykkyä koskevan unensa yhteydessä oli saanut myös toisenkin ilmoituksen.

Tässä toisessa ilmoituksessa kehoitettiin ottamaan täysi vastuuvapaus sen unen oikeellisuudesta siksi,että tällainen vastuuvapauden ottaminen unien ja näkyjen oikeellisuudesta tulee erityisesti 2000-luvulla olemaan suurta muotia profeettojen keskuudessa.

Mutta nyt menen syömään..,ei kuin siis jatkamaan sitä Danielin,vai kuka se nyt olikaan?,paastoa.

• Koko vastuuvapaus on ymmärretty väärin.

Minä otan vastuun OMISTA unistani ja näkyilmoituksistani.

Mutta minä en voi taata muiden ihmisten viestien sataprosenttista oikeellisuutta enkä voi mennä vastuuseen niiden toteutumisesta tai toteutumattomuudesta, koska olen vain niiden satojen ja satojen viestien välittäjä.

• Jochanan Buchanan

Älä jauhaa skeidaa! Kirjoitat unien, näkyjen, profetioiden ym. jälkeen näin:

"Uskon, että näin tapahtuu."

"Näin tulee käymään kuten henkilö se ja se on nähnyt."

"Minä olen tuonut näitä asioita esille jo vuosien ajan..." jne.

Lisäksi puhut pilkkaajistasi ja katkeruus paistaa läpi. Oletko sinä Jouko Piho tosiasiassa milloinkaan sydämestäsi antanut anteeksi veljillesi?

Sinä tekeydyt tosiasiassa profeetaksi. Sitähän kukaan ei voi kieltää. Kuitenkin sinä puhut koko ajan pilkkaajistasi yms. ja "profetiasi" eivät ole osuneet maaliin.

Eihän sinusta kohta voi sanoa mitään muuta, kuin että sinä olet väärä profeetta. Minä en sano sinua vääräksi profeetaksi, koska mielestäni sinä et ole profeetta ollenkaan, vaan olet pelkkä pelle, joka et ole kyennyt antamaan anteeksi veljillesi.

Jos sinä olisit Jumalan profeetta, niin sinun ennustuksesi ja profetiasi toeutuisivat ja sinun viesteistäsi paistaisi anteeksiantamus ja mielenrauha. Nyt ne ovat kaikkea muuta.

Vastuuvapaudesta puhuminen on täyttä sanahelinää. Sinä säännöllisesti asetut kaiken maailman unennäkijöiden ja "profeettoejen" taakse ja sanot, että näin sanoo Herra Herra.

• Tiedon sanat

Herra Pihoa on varoitettu jo pitkään. Mutta parannusta ei näy. Jumala tulee käsittelemään omatekoiset valheprofeetat. Saatte nähdä.

• Tiedon sanat kirjoitti:

Herra Pihoa on varoitettu jo pitkään. Mutta parannusta ei näy. Jumala tulee käsittelemään omatekoiset valheprofeetat. Saatte nähdä.

En voi tehdä parannusta, koska en ole tehnyt tietoisesti mitään väärin tällä profetiasaralla.

Toimintani on toki vajavaista, kuten meidän kaikkien, mutta en ole omatekoinen valheprofeetta. Jumala ottaa sinut vielä tilille noista julkisesti sanomistasi panettelevista sanoistasi.

• Jochanan Buchanan

Kun olen kirjoittanut ja kirjoitan, että olen samaa mieltä, että näin tapahtuu, niin silloin olen samaa mieltä. Kyseessä on kuitenkin sellaiset sanomat, joiden aika ei ole vielä tullut, mutta se tulee.

Olen esim. samaa mieltä 83 Venäjä-profetian kanssa. Se että Venäjä ei ole vielä miehittänyt Suomea, ei tarkoita sitä, ettei niin tapahtuisi eikä se tarkoita sitä, että minä olen pelle ja väärä profeetta. Ensinhän täytyy katsoa, käykö niin kuin on profetoitu, ennen kuin minut tuomitaan julkisesti latvalahoksi pelleksi.

Minä en ole katkera, kuten väität. Minä olen varoittanut pilkkaajia. Jumalan Sana varoittaa, että Jumalan profeettoihin ei saa koskea. Varoitan sinuakin. Minulla ei ole mitään anteeksiannettavaa, koska en ole toiminut väärin minua pilkkaavia ihmisiä kohtaan.

• No tää on

Nyt ensimmäinen ennustus jossa on jotakin järkeä.

• rofetointi

Ei tule, jos se on minusta kiinni.

• Inger Jörgen

Komppaan, jyrkkä ei antikristus Väykälle.
        Esirukoilijat toimikaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      219
      1490
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1296
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1157
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1156
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      958
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      930
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      895
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      870
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      41
      828
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      813
    Aihe