liirumlaarum loru

runoilijalisti.

ethän sä mua vaan toru? siitä saattais syntyä aikamoinen poru. jos antaisin sinulle korun, estäisikö se sinun porun? et kai vaan ole materialisti, pelkkien kenkien ja vaateiden nisti. Ansaitsetko minun todellista rakkautta, en kestä mitään turhaa haurautta. Saisinko sinulta sitä todellista vaurautta? en tuo sulle ferraria on pochea vaan aitoa suomalaista onnea... Se on vaatimatonta, sievää onnea, rahatonta mutta rikasta. Saisin omistaa sun sielu, etkä olis vaan mun oma pikku aivopieru.

14

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runoilijalisti.

en tuo sulle ferraria tai porschea vaan aitoa suomalaista onnea.

Tämä on liirumlaarum loru, mut tästä taitaa syntyä aikamoinen poru.

• loruttelija

En piittaa mä rahasta, liika raha on ainoastaan pahasta.
      Rakkaus aito se linnun lailla lentää luo.
      Parhaimman tunteen se rakastavaisille tuo.
      Kaikki muu materia on pelkkää feikkii
      naurettavaa hurskastelua, jonninjoutavaa leikkii.

• runoilijalisti.

no vittu niinpä!

• runoilijalisti.

Rakastamisen taito, on vaikea taito.
        Tarvitaan kaksi somaan toisilleen omaa.
        Miten rakastaa, kun ei ole omaa... sitä somaa.
        En voi siis ketään rakastaa, täytyy nämä unelmat taas kevääksi asti pakastaa.

• pakastan sinua
        runoilijalisti. kirjoitti:

Rakastamisen taito, on vaikea taito.
        Tarvitaan kaksi somaan toisilleen omaa.
        Miten rakastaa, kun ei ole omaa... sitä somaa.
        En voi siis ketään rakastaa, täytyy nämä unelmat taas kevääksi asti pakastaa.

Pakastan sinua, ajatuksiasi, sanojasi.
        Talvella niitä sitten sulattelen ja lämmöllä nautiskelen. Pienissä erissä.

• runoilijalisti.
        pakastan sinua kirjoitti:

Pakastan sinua, ajatuksiasi, sanojasi.
        Talvella niitä sitten sulattelen ja lämmöllä nautiskelen. Pienissä erissä.

Rakastaan ei voi pakastaa. Sitä saisi kissojen ja koirien kanssa jäästä kalastaa. Kairata ja tonkia ja kaikenmaailman härpäkkeillä onkia.
        Pala palasta, sana sanasta. olisimme sulaa vahasta. uuhhh, kuumiaa. Nyt meni tämä loru yli äyräiden. Tuli ajatuskatko ja tältä loppu nyt jatko.

• runoilijalisti.

Rakastaan ei voi pakastaa. Sitä saisi kissojen ja koirien kanssa jäästä kalastaa. Kairata ja tonkia ja kaikenmaailman härpäkkeillä onkia.
        Pala palasta, sana sanasta. olisimme sulaa vahasta. uuhhh, kuumiaa. Nyt meni tämä loru yli äyräiden. Tuli ajatuskatko ja tältä loppu nyt jatko.

nämä lorut eivät olleet pahasta, koska tässä palstailussa ja loruissa ei ole kyse rahasta.

Hyvää ja rauhallista yötä.

• ...

nämä lorut eivät olleet pahasta, koska tässä palstailussa ja loruissa ei ole kyse rahasta.

Hyvää ja rauhallista yötä.

yöitä lempeitä. Kultu.

• ei ruonoilija sielu

Jos se olisi todellista rakkauttaa ,et silloin pakastaisi sitä.

• runoilija se

mun elämästä puuttuukin...ei rahaa vaan rakkautta. Puhdasta sellaista. Saat sä kyl multa, livenä oon vain tulta. En jaksa runoilla..en ehdi. Töitä katsos....muuten kuulin äsken papalta hyvin vanhalta lorun seuraavan
      istu alas ja älä levitä...istu vaan alas ja levitä vaan...isot on kyllä tissitkin...
      Tämmöstä työtä teen.. housut, farkut on jalassa. ;)

• runoilijalisti.

Ei se ois pahasta vaik hän olis tehty rahasta, kunhan hän vaan mua rakastas. Iso tiukka peppu ja kookas etureppu ois tän hepun unelma. ;D
        En vaadi paljoa pientä onnea ja arjen armoa. Ei sen väljä, jos haluasit mulle jotain ostaa, jos sillä haluasit mun mieltä nostaa.

• uuden

Ei se ois pahasta vaik hän olis tehty rahasta, kunhan hän vaan mua rakastas. Iso tiukka peppu ja kookas etureppu ois tän hepun unelma. ;D
        En vaadi paljoa pientä onnea ja arjen armoa. Ei sen väljä, jos haluasit mulle jotain ostaa, jos sillä haluasit mun mieltä nostaa.

pipon ostan ensi talveksi. ;)

• ???

Oletko sä pissis kera tissis
        vai kolli joka on trolli?

• runoilijalisti
        ??? kirjoitti:

Oletko sä pissis kera tissis
        vai kolli joka on trolli?

Olin trollikolli jolla on housuis kulli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe