Tappeluilla vähemmän tappeluita

Okko

Olisi suorastaan outoa, ellei jääkiekossa olisi tiettyjä kirjoittamattomia sääntöjä.
Olen itsekkin pelannut jääkiekkoa junnuna, ja tiedän, että pelissä adrealiinitaso nousee suorastaan hirvittäviin tasoihin.

Kun nämä huippuunsa treenatut pelaajat pelaavat, ja adrealiinitaso on mitä on, niin pelithän olisivat suorastaan vaarallisia.
Onneksi on hierarkia.

Pelaajat, ja valmentajat pitävät homman kutakuinkin aisoissa. Kun jollakin pelaajalla alkaa olemaan adrealiinia liikkaa, niin hänelle annetaan tästä huomautus. Ja kun ei tämä tepsi, niin annetaan varoitus ojennuksesta. Kun sekään ei tehoa, niin sitten hänelle ilmoitetaan, että ojennus on tulossa. Saa valmistautua siis tappeluun.

Tämä Amour teki suuren virheen siinä, että kävi takaapäin kimppuun.

Varoitukset, ja ojennukset, voivat määrätä sekä valmentajat, että pelaajat. Ja hyvä niin.
Mutta kun ojennus on suoritettu, kävi siinä tappelussa miten hyvänsä, niin valmentajat on tämän jälkeen vasta vastuussa jatkosta.

Uskaltaako päästää tämän adrealiinihirviön vielä kentäälle, vai ei.

Amor teki mokan, ei hänen tarvitse ojentaa takaapäin, ihmettelen vieläkin, miksi sen teki.

Ei varmasti valmentajat sitä halunneet, vaan tekivät, mitä heidän kuuluukin, eli yhellä tappelulla tulevat pois.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha kaunistella

      paskapuhetta tuollainen adrealiini pommi joutaa tunkiolle ei edes nyrkeily ole oikea laji

      • öööh

        Taisit ymmärtää väärin.
        Olen samaa mieltä Amorista, hänen piti vain ojentaa.


      • sä saat potkut
        öööh kirjoitti:

        Taisit ymmärtää väärin.
        Olen samaa mieltä Amorista, hänen piti vain ojentaa.

        eipä näyttänyt olevan tarkoituskaan ojentaa, kun takaapäin käy päälle niin olipa kyse mistä lajista vain tuollainen sontaläjä joutaa mennä ja kukaan ei jää kaipaamaan edes Hjalliksen en usko kaipaavan häntä


    • itse adre

      Olen minäkin pelannut jääkiekkoa. Sen lisäksi olen otellut judossa ja potkunyrkkeilyssä. Jääkiekossa ei iole senkummepaa adrealiinitasoa tai edes samantasoista mitä kamppailulajeissa, eikä niissä tapahdu mitään alaluokilta tuttua lapsellisten jäkäjäkäjätkien tappeluksi kutsuttua naamaan läpsyttelyä. Toki on myönnettävä että oikeat kamppalulajit ovat fyysisesti sen verran kovempia, ettei monellakaan energiataso riittäisi mokomaan lapsellisuuteen.

      Myös koripallossa on adrealiinitaso kova ja laji on mitä suurimmassa määrin fyysinen, mutta ei sielläkään näitä kakaroita katsota.

      Onko siis niin, että jääkiekko on pelkkä törkyturpien harrastama jämälaji. Ainakaan se ei ole suureten massojen suosiossa. Johtuisko juurikin ettei loppujen lopuksi kovin montaa kiinnosta tuommoiset lapsellisuudet?

    • Okko

      Ei voi olla totta. Poistakaa koko viestiketju.

    • mies32

      Joo, mitä enemmän tapellaan, sen vähemmän tapellaan.
      Ja baarien tanssilattioillakin adrenaliini ja testosteroni jyllää, on ihan ok vähän muistuttaa toisen kaveriporukan liian innokkaita pelimiehiä.
      Ja sitä isointa ja pahinta karjua ei kukaan uskalla muistuttaa mistään, mutta kyllä tässä silti selvä oikeudenmukaisuus on..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe