Tappeluilla vähemmän tappeluita

Okko

Olisi suorastaan outoa, ellei jääkiekossa olisi tiettyjä kirjoittamattomia sääntöjä.
Olen itsekkin pelannut jääkiekkoa junnuna, ja tiedän, että pelissä adrealiinitaso nousee suorastaan hirvittäviin tasoihin.

Kun nämä huippuunsa treenatut pelaajat pelaavat, ja adrealiinitaso on mitä on, niin pelithän olisivat suorastaan vaarallisia.
Onneksi on hierarkia.

Pelaajat, ja valmentajat pitävät homman kutakuinkin aisoissa. Kun jollakin pelaajalla alkaa olemaan adrealiinia liikkaa, niin hänelle annetaan tästä huomautus. Ja kun ei tämä tepsi, niin annetaan varoitus ojennuksesta. Kun sekään ei tehoa, niin sitten hänelle ilmoitetaan, että ojennus on tulossa. Saa valmistautua siis tappeluun.

Tämä Amour teki suuren virheen siinä, että kävi takaapäin kimppuun.

Varoitukset, ja ojennukset, voivat määrätä sekä valmentajat, että pelaajat. Ja hyvä niin.
Mutta kun ojennus on suoritettu, kävi siinä tappelussa miten hyvänsä, niin valmentajat on tämän jälkeen vasta vastuussa jatkosta.

Uskaltaako päästää tämän adrealiinihirviön vielä kentäälle, vai ei.

Amor teki mokan, ei hänen tarvitse ojentaa takaapäin, ihmettelen vieläkin, miksi sen teki.

Ei varmasti valmentajat sitä halunneet, vaan tekivät, mitä heidän kuuluukin, eli yhellä tappelulla tulevat pois.

6

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha kaunistella

paskapuhetta tuollainen adrealiini pommi joutaa tunkiolle ei edes nyrkeily ole oikea laji

• öööh

Taisit ymmärtää väärin.
        Olen samaa mieltä Amorista, hänen piti vain ojentaa.

• sä saat potkut
        öööh kirjoitti:

Taisit ymmärtää väärin.
        Olen samaa mieltä Amorista, hänen piti vain ojentaa.

eipä näyttänyt olevan tarkoituskaan ojentaa, kun takaapäin käy päälle niin olipa kyse mistä lajista vain tuollainen sontaläjä joutaa mennä ja kukaan ei jää kaipaamaan edes Hjalliksen en usko kaipaavan häntä

• itse adre

Olen minäkin pelannut jääkiekkoa. Sen lisäksi olen otellut judossa ja potkunyrkkeilyssä. Jääkiekossa ei iole senkummepaa adrealiinitasoa tai edes samantasoista mitä kamppailulajeissa, eikä niissä tapahdu mitään alaluokilta tuttua lapsellisten jäkäjäkäjätkien tappeluksi kutsuttua naamaan läpsyttelyä. Toki on myönnettävä että oikeat kamppalulajit ovat fyysisesti sen verran kovempia, ettei monellakaan energiataso riittäisi mokomaan lapsellisuuteen.

Myös koripallossa on adrealiinitaso kova ja laji on mitä suurimmassa määrin fyysinen, mutta ei sielläkään näitä kakaroita katsota.

Onko siis niin, että jääkiekko on pelkkä törkyturpien harrastama jämälaji. Ainakaan se ei ole suureten massojen suosiossa. Johtuisko juurikin ettei loppujen lopuksi kovin montaa kiinnosta tuommoiset lapsellisuudet?

• Okko

Ei voi olla totta. Poistakaa koko viestiketju.

• mies32

Joo, mitä enemmän tapellaan, sen vähemmän tapellaan.
      Ja baarien tanssilattioillakin adrenaliini ja testosteroni jyllää, on ihan ok vähän muistuttaa toisen kaveriporukan liian innokkaita pelimiehiä.
      Ja sitä isointa ja pahinta karjua ei kukaan uskalla muistuttaa mistään, mutta kyllä tässä silti selvä oikeudenmukaisuus on..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4650
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      93
      2408
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      571
      1818
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1573
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1491
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1128
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      978
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      977
    Aihe